Sign in to follow this  
Followers 0
Francois

V50 o tannenbaum

4 posts in this topic

Salut tuturor,

Zilele trecute mi-am adus un V50 2.0d an 2006 din Frankfurt. La locul achizitiei nu avea nici o problema masina, mergeau toate pe ea dar dupa 100 km de rulat a inceput pomul de craciun in bord.

Am sa atasez o poza cu ce se intampla mai exact, ce lipseste din poza este o atentionare in forma de triunghi rosu cu un semnul exclamarii in interior care clipea.

Ce se vede in poza este masina in timp ce rulam cu 120 pe autostrada cu ea, pur si simplu s-a stins totul in bord, toate acele la zero si clipeau erorile. In plus de asta nu mai functioneaza comenzile de pe usile de pe partea stanga a masinii, geanurile electrice + reglatul oglinzilor. Din cheie daca incui masina se incuie toate usile mai putin cele de pe partea stanga.

Prima parte a drumului a condus un prieten iar el spunea ca nu se mai accelereaza peste 2000 de ture, ca o calca la fund si nu se mai accelereaza, eu cat am mers cu ea nu a avut nici o probema, am accelerat-o si la 3200 fara probleme.

Cu panica si toate cele am ajuns cu ea in Bucuresti unde am hotarat sa ii dam jos panoul electric cu sigurante de sub torpedou si sa il curatam cu spray de contacte + verificat toate sigurantele pe el plus cele de sub capota. Toate sigurantele sunt bune, iar ca prin minute dupa ce am pus totul la loc au mers din nou geamurile si inchiderea centralizata pe partea stanga.

Din pacate astazi din nou nu mai merge electrica pe partea stanga a masinii.

Ati mai avut probleme similare? Sau se pricepe cineva sa ma lamureasca cat de cat de la ce ar putea sa fie?

 

P_20170907_152445.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posibil tot CEM-ul sa fie, adica panoul ala de su  torpedou. Dar ar trebuie facuta o diagnoza ca lumea inainte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate, astazi merg din nou comenzile.

Se poate sa fie de la vibratii, vreun fir intrerupt pe undeva, ma gandesc sa nu se fi infiltrat apa, poate au spalat motorul cu jet de apa sub presiune si acolo s-a intamplat ceva.

Am sa merg sa ii fac o diagnoza.

Multumesc de raspuns!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie curatate mufele CEM-ului si daca ai noroc ai rezolvat, daca nu trebuie alt CEM . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0