Guest baronu

merita?

11 posts in this topic

Am oportunitatea sa-mi cumpar un s60 ,ajutati-ma si pe mine cu niste sfaturi !!

Parerile cunoscutilor sunt impartite si sincer ma indeparteaza de masina asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut !

Pai da-ne mai multe detalii despre masina pe care vrei sa o achizitionezi ! Per total e o masina excelenta, confort de S80 intr-o "carapace" sportiva.

Zi-ne si tu an, motorizare, dotari, km si ce-i cel mai important.. PRET.

Numai bine !

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Nu pretul este problema (sunt sub piata din punctul asta de vedere)cat diferitele legende care circula despre marca ,exemple:costuri exagerate de intretinere si fiabilitate mai mica fata de alte masini din aceasi clasa fapt dovedit si de pretul mai scazut pe care il gasesti in Germania la tipul asta de masina (am vazut la voi comentariile).

    Rugamintea mea este catre posesorii acestui model sa ma ajute si pe mine cu impresiile lor bune si rele despre intretinere si comportament ! Depinde de voi daca ne vedem la intruniri in scurt timp!!!

   

                     

                                                                           

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pret mai scazut??????? hmmm inseamna ca ori masina nu are dotari ori e supercirculata.

Mie nu mi se poare deloc ca au preturi mici in germania. A mea a costat noua in jur de 45000 de euro si am luat-o dupa 4 ani cu 15300 cu toate taxele in romania. A fost o afacere la dotrile pe care le are.

Acu despre piese e discutabil.

Eu de exemplu am schimbat bucsele de la furca fata si m-au costat 125 ron bucata ceea ce nu e scump deloc.

Masina e scumpa la intretinere daca o compari cu masini inferioare ca si clasa si firma producatoare dar sa nu uitam ca volvo s 60 e o masina din clasa premium si atunci e evident ca si costurile de intretinere sunt ca atare dar nu e imposibil de intretinut. Daca eviti reprezentantele pentru intretinerea minora gen schimb de ulei etc e chiar fiabila masinutza sau cel putin mie asa mi se pare. Daca ai ghinion sa ti se strice injectia sau turbina atunci evident ca o sa scoti din buzunar o caruta de bani dar asta se intampla nu numai in cazul volvo ci la toate masinile straine si mai nou, din pacate, si la coaja de logan ( no offense pentru posesori ). Eu am masina din august anul trecut si sincer sunt extrem de multumit de ea. E extrem de economicoasa si asta sa stii ca compenseaza si pretul ridicat al reviziilor. si sa nu mai vorbim de confort...,in nici o masina n-am stat in scaun asa de bine ca in volvo si , crede-ma, am testat destule pana m-am hotarat.

Eu zic ca daca vrei o masina de care sa te indragostesti cu adevarat ia-ti un volvo si nu vei fi dezamagit.

Volvo e o masina pentru cunoscatori si pasionati, e o masina care-ti completeaza individualitatea.

Sper ca te-am convins dar daca totusi nu am reusit uita-te pe linkul de mai jos

http://video.google.com/videoplay?docid=-3439246216982503529&q=volvo+s60

Share this post


Link to post
Share on other sites

am uitat sa-ti zic ceva

daca e diesel masina i-ai capacul de pe motor si uita-te la injectoare

trebuie sa fie curat in jurul lor , daca nu e inseamna ca scapa compresie pe acolo

nu e bai dar tre sa-ti schimbi saibele de sub injectoare.

de asemanea cu capacul dat jos poti sa auzi si eventualele batai de tacheti daca sunt si sa-ti dea o idee despre starea motorului si nu in ultimul rand sa vezi daca pierde ulei.

verifica starea tampoanelor de la motor (sunt 5: unul deasupra prins de bara transversala, 2 hidraulice-tre sa iasa un furtunel din ele,in zona de catre cutie, unul cu ceva articulatie tot pe acolo si unul in fata la distributie.).ar fi bine sa fie bune ca daca nu te cam costa sa le schimbi.verifica ambreiajul, cutia de viteze si discurile de frana sa nu aiba uzuri mari.

cam asta ar fi tot.

bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parerea mea personala este ca VOLVO e o mashina excelenta atata timp cat ai grija de ea. Vreau sa zic ca la mine in familie s'au plimbat doua masini din gama VOLVO si sincer sa fiu eu nu as schimba aceasta marca cu nimic in lume.

Cat despre piese.... Stai linishtit chiar daca dai un pic mai mult pentru ele sunt de calitate... Compania VOLVO nu da licentza la orice companie fabricanta de piese asa se explica si pretzul un pic mai ridicat daca asa tzi-se pare.

Oricum noi te asteptam aici ca nou posesor de VOLVO shi cu impresiile tale despre aceasta marca ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pret mai scazut??????? hmmm inseamna ca ori masina nu are dotari ori e supercirculata.

Mie nu mi se poare deloc ca au preturi mici in germania. A mea a costat noua in jur de 45000 de euro si am luat-o dupa 4 ani cu 15300 cu toate taxele in romania. A fost o afacere la dotrile pe care le are.

Acu despre piese e discutabil.

Eu de exemplu am schimbat bucsele de la furca fata si m-au costat 125 ron bucata ceea ce nu e scump deloc.

Masina e scumpa la intretinere daca o compari cu masini inferioare ca si clasa si firma producatoare dar sa nu uitam ca volvo s 60 e o masina din clasa premium si atunci e evident ca si costurile de intretinere sunt ca atare dar nu e imposibil de intretinut. Daca eviti reprezentantele pentru intretinerea minora gen schimb de ulei etc e chiar fiabila masinutza sau cel putin mie asa mi se pare. Daca ai ghinion sa ti se strice injectia sau turbina atunci evident ca o sa scoti din buzunar o caruta de bani dar asta se intampla nu numai in cazul volvo ci la toate masinile straine si mai nou, din pacate, si la coaja de logan ( no offense pentru posesori ). Eu am masina din august anul trecut si sincer sunt extrem de multumit de ea. E extrem de economicoasa si asta sa stii ca compenseaza si pretul ridicat al reviziilor. si sa nu mai vorbim de confort...,in nici o masina n-am stat in scaun asa de bine ca in volvo si , crede-ma, am testat destule pana m-am hotarat.

Eu zic ca daca vrei o masina de care sa te indragostesti cu adevarat ia-ti un volvo si nu vei fi dezamagit.

Volvo e o masina pentru cunoscatori si pasionati, e o masina care-ti completeaza individualitatea.

Sper ca te-am convins dar daca totusi nu am reusit uita-te pe linkul de mai jos

http://video.google.com/videoplay?docid=-3439246216982503529&q=volvo+s60

la fel ca si "baronu" as dori sa achizitionez un exemplar S60 D5..

ceea ce nu am gasit eu pe forum ..sau poate nu am cautat suficient de bine ...nu am gasit nici o discutie despre S60 second hand raport/pret/calitate

Nu dispun decat de vre-o maxim 13.000 eur si as vrea sa ajung prin "nemtia" sa caut un exemplar frumos...

Asa pe site-urile lor am gasit destule chiar si la bani mai putini...

Ceea ce ma intereseaza pe mine ar fi urmatoarele:

- se merita sa cumpar un S60 D5 sh cu vre-o 150.000?

- la 150.000 Km sau peste la ce ar trebui sa ma astept de la masina? (sa zicem ca posesorul neamt a ingrijit-o ca la carte... :D)

- ce cheltuieli ar implica dupa achizitie...? (revizie, piese de schimb, etc...?)

- Ce pret au reviziile la volvo?

Sunt destul de cu picioarele pe pamant si stiu ca un nr asa mare de Km este destul de mult nu numai pt volvo ci in general pt toate marcile...Dar as vrea sa-mi fac o idee in cazul achizitie in conditiile mentionate mai sus la ce sa ma astept...

PS: sper sa nu fi pus prea multe intrebari si sa primesc rapsuns macar pt jumate din ele...

Share this post


Link to post
Share on other sites

la 1300 si 150 000 km sigur vei baga bani in ea..vezi ca volvo sta bine la pretz langa BMW si Mercedes...asa ca daca ai doar 13 000 ..sigur vei mai baga 1000-2000 in masina plus ca mai e si taxa ....acum cat o mai ramane din taxa ..la bani astia mai bine te orientezi spre un s40

D5 e o masina excelenta atat timp cat ai grija de ea...dar pt ca este o masina buna ..se poate vedea si in pretz , parerea mea personala ..la 13 000 nu vei luat decat un D5 cu multi Km si putine optiuni

dotarile sincer nu prea ma intereseaza ...gen scaune din piele, incalzire in scaune, xenoane si alte minuni, adica pe multe nu pun accent si nu le doresc in mod deosebit...ce ma intereseaza sunt mai mult dotarile standard si ca masina sa ma mai duca vre-o 100.000 km fara prea multi bani bagati in ea...

OK ...mersi mult xenadrina ...alte pareri va rog?!?!?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici nu stiu cu ce sa incep...Probabil ca o sa ma limitez la cateva sfaturi inainte de cumparare. 150.000km nu sunt multi pentru un motor Volvo. 600.000km poti face fara prea mari batai de cap. Sunt insa alte probleme la ele. Partea electronica a masinii e cam precara. Are foarte multe componente electronice, nu zic...toate modelele noi au...dar sincer Japonezii sunt muuuuult mai avansati in electronica. Desi are ultimele generatii in materie de electronica(Hall senzor, senzor impact cu nano tehnologii)....lasa de dorit. Se pot repara...dar toate astea costa....

  La cumparare, e bine sa lasi motorul sa mearga 5-10 minute si sa asculti dupa "tzacaneli" La nr. asta de km bate rulmentul de la priza directa din cutie...Si ambreiajul e pe duca... (costuri: aprox 20-25 milioane) De asemenea, da capacul jos de pe motor si uita-te sub pompa de inalta presiune. Daca are scurgeri de ulei e dus O-ringul de pe axul pompei (costuri: 8 Ron piesa + 100Ron manopera in service de "cartier"). Motorul cand merge nu trebuie sa aiba nici o trepidatie. Daca are verifica tamponul superior cutie (costuri: 200 RON si poti sa-l schimbi si tu). De asemenea cand opresti motorul daca trepideaza caroseria e posibil sa fie furtunul de la tamponul vacumatic scos sau tamponul in sine dus (costuri: aprox 400 RON).

  La testul pe drum, accelereaza finut pana in 1600-1800 de ture cu treapta II, apoi apasa brusc acceleratia. Masina o sa rupa aderenta. Daca volanul trage usor stanga sau dreapta atunci sunt duse bieletele de directie (costuri: 65RON * 2 buc. + 100RON manopera).

Trecem la interior acuma: pui contactul pe poz II si verifici sa se aprinda toate becurile de la displayul din dreapta jos. Difuzorul din bord de la centura trebuie sa faca zgomot cateva secunde.... Trage frana de mana, trebuie sa se aprinda martorul in bord. Daca se aprinde martorul, muta pe pozitia de faza lunga. Trebuie sa se aprinda si acel martor. Intr-un cuvant trebuie sa mearga amandoi martorii simultan. Daca nu merg, sunt 2 variante: becuri arse (costuri minime) sau procesorul din bord are probleme (costuri: 100-200RON).

  Restul elementelor sunt consumabile si nu are sens sa le enumar aici. Costa cam tot ca la modelele din clasa premium (suportabil spun eu....).

  La 13.000E cumperi o masina buna de dincolo, dar mai adaugi 3000E taxa lu` peste` imparat`. plus cheltuielile de drum si alte conexe....

  Parerea mea e ca "masina recent adusa sau rulata numai afara" e un mit! E o prostie! Oricine detine o masina p.f. repara la ea atunci cand e cazul. Deci o sa cumperi o masina care are deja reparatii facute, ori aici ori dincolo...Asta e aspectul pozitiv, pentru ca nu le mai repari tu o bucata de vreme....De asemenea o sa pice piesele care nu au fost schimbate de fostul proprietar...Tu le repari, o vinzi (pe ideea ca ti-ai cumparat o "troaca") si la urmatorul pica altceva....Asta e cu masinile S.H. Iar un argument pentru care eu nu mi-as cumpara o masina diesel de dincolo (cu putini km) este urmatorul: Cine are Diesel dincolo face muuulti km pe an. La noi insa e alta situatie... Nu te lua dupa chestii de genul (recent adusa sau rulata dincolo) ca nu faci nici o afacere....Plus ca o masina din 2002 cu 100.000km sau sub (ma refer la diesel) nu exista. E modificat kilometrajul 100%. Alea cu "tinutul in garaj sau o folosesc ca "a doua masina" sunt texte de vanzatori... Nu e mare problema ca e modificat kilometrajul cu cateva zeci de mii de km, dar aia presupune automat cand o cumperi sa o bagi in service si sa-i schimbi tot ce tine de distributie! (costuri: 800 ron). Eu unul mi-as cumpara masina peste 100.000km pentru ca deja are majoritatea consumabilelor (directie, frana...etc) deja schimbate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci " budulan " mai convigator de atat nici ca se putea sa fii :) ...ai putea sa faci cariera in vanzari :) ... Sunt niste sfaturi bune si iti multumesc pt ele...cu siguranta or sa ma ajute si mai mult ca sigur ca alegerea mea o sa fie un S60  ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe langa ce a zis Alin as mai adauga o inspectie amanuntita a habitaclului si in special a componentelor supuse la uzuri excesive (volan, pedale de comanda, scaune, manere de usi si chedere).Iti poti face o idee cat de cat asupra numaruilui de kilometri (de pilda un S60 cu 50k nu are cum sa aiba chederul de la usa rupt si volanul lucios sau cu vopseaua dusa daca e piele). Cat priveste motorul verifica in plus si daca nu ai cumva scapari de compresie pe langa vreun injector, nu e mare lucru de reparat 150 RON piesa si cam 100 manopera. Verifica si discurile de frana, jocurile schimbatorului de viteze desi nu e concludent daca masina a circulat prin oras.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now