kadudu

D-ale masinilor intretinute de mecanici romani

3 posts in this topic

Azi am patit o chestie tare interesanta.

In timp ce ma duceam la munca a inceput sa-mi miroasa a motorina in masina si la scurt timp dupa aceea a inceput sa-mi iasa fum de sub capota. Am zis ca nenorocita de incalzire auxiliara care a pornit automat desi nu are voie si m-am gandit ca la un moment dat o sa se temine fumul dar n-a fost asa, fumul iesea din ce in ce mai gros.

In final am tras pe dreapta si am luat capacul de pe motor. Sarise un teu de pe injector la care sunt conectate furtunele de retur al motorinei. Piesa respectiva are un o-ring care etanseaza si o siguranta care o tine sa nu iasa, o sa pun o poza ca sa vedeti si voi.

Ideea e ca motorina scursa (cam 0,5 l in 15 minute de functionare) a ajuns direct pe galeria de evacuare si singurul motiv pentru care mai am acum masina este ca s-a scurs motorina, daca era benzina probabil lua foc.

Si stiti ce e culmea , ala e singurul injector la  care si-a bagat nasul un mecanic din romania.

Trecand peste suparare v-am zis asta ca sa nu patiti ca mine. Asa ca verificati nenorocitele de sigurante de la retur, daca sunt slabe strangeti-le cu un cleste si asigurati-va ca nu va iesi teul ala nenorocit din injector.

In total pe mine m-a costat inlocuirea o-ringului 2500 lei vechi si spalatul de motor 200000,  dar pe departe cea mai nasoala chestie e mirosul de motorina care se mantine in masina si dupa ce am spalat motorul si cred ca o sa-mi mai dea bataie de cap inca vreo 2 saptamani. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Urat, mai ales pt. un S60 sa se intample asa ceva.

    Mare MARE grija cu deschisul capotei cand iese fum de sub ea, daca ii oferi aer focului (chiar si mocnit) poate sa se declanseze un infern !!! Mai bine il lasi sa se potoleasca singur decat sa deschizi nenorocita aia de capota ! :(

    Eu am avut o problema la rezervorul de lichid al servo-directiei. Am schimbat singurel lichidul, si are un sistem tampit cu o clema pe care trebuie sa o schimbi de fiecare data cand o scoti. Deh, si eu (ca tot romanu, reciclant), am pus-o la loc, si am avut noroc ca la o inspectie fugara am vazut ca nici macar nu mai era umezita "joja" de verificare. Noroc cu socratestanculescu care avea un colier exact pe masura prin masina si niste lichid de transmisie, si am rezolvat problema :)

    Vivat portbagajele pline de scule :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

I-sa mai intamplat la un baieat ceva de genul.... au mers (el si un prieten deal lui) sa spele masina (Volvo 440) sa o faca bobocel shi ce au zis ei..... ma hai sa spalam motoru cu motorina ca se curatza mai bine..... zis si facut...... dupa ce o lasa sa se usuce vor sa plece..... baga cheia in contact porneshte motoru shi ia foc......... nu au mai avut ce sa faca..... a ars saraca mashina pana nu mai era ce sa arda.... a ramas numa caroseriea.

:'(Pacat :'(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now