Guest morphhere

Ce stiti despre Volvo V40 din '95 ?

15 posts in this topic

Am gasit sa cumapr un volvo V40 din '95, 1.9 TD, 90cp, 160k km, aer, fara geamuri si oglinzi electrice (mi se pare ciudat). Masina este din Belgia, are full service history, km reali, revizii etc. In general masina pare oky.

Ce me nelinisteste este faptul ca din cate stiu acest model a inceput sa fie fabricat chiar in '95 si ma gandesc la eventualele probleme legate de faptul ca e printre primele masini fabricate. Mai specific faptul ca masina costa 2500 E, si tot cu inmatriculat, drum, taxe etc. ajunge la aprox 4000 de euro.

Astept pareri.

post-0-12877849250377_thumb.jpg

post-0-1287784925853_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

cam scumpa masina

Mai bine cumperi una din 2000-2001 euro3, cu motor dCi, chiar daca are 300k km.

Tot pe acolo iesi.

Motorul este tot de Renault, de 1.9 dar este cu injectie indirecta, cu precamera. Deci consum mai mare, demaraj ceva mai lent...

Mai bine un facelift cu km. mai multi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar fi o mica problema aici. Din cate am vazut eu pe mobile.de, pe autoscout24.ro, etc sit-uri belgiene sunt cam scumpe V40-urile pe akolo mai ales cele din 2000-2001. Sunt intradevar euro3 au motoare ceva mai puternice, arata o idee mai bine dar nu stiu in ce masura sunt mai avantajoase din punct de vedere al fiabilitatii, caci sincer nu ma incalzeste cu nimik k pleaca mai greu cu un sfert de secunda sau e o idee mai rotunjita sau mai stiu eu ce... Ma intereseaza sa iau o masina buna, nerulata pe soselele noastre, neimbacsita de carburantii execrabili de la noi etc. Si prefer o masina cu 160 k km in detrimentul uneia cu 300k km care arata o idee mai bine si e mai noua....

As vrea sa stiu daca mai e cineva care are un volvo V40/S40 din acelasi an.. eventuale probleme... etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce mi'se pare interesant este ca in poza aia in care sta cu fundul la noi eu parca zaresc ca scrie T5 pe mashinutza... poate este un detaliu... dar belgienii nu mi'se par genu de oameni sa lipeasca nushtiu ce semn pe mashina ca sa se dea mare :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

scrie TD 

oricum omu spusese clar ca e diesel

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce albul e un No-No ? A mea e alba, si chiar ma simt bine cand ii vad pe altii cu "viperele negre" cum stau vara cu usile deschise sa mai scada din cele 70 de grade cat se fac in masinile lor, iar eu ma sui, dau cheie si plec ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce albul e un No-No ? A mea e alba, si chiar ma simt bine cand ii vad pe altii cu "viperele negre" cum stau vara cu usile deschise sa mai scada din cele 70 de grade cat se fac in masinile lor, iar eu ma sui, dau cheie si plec ;D

Consider ca nu este importanta culoarea, atunci cand se vrea achizitionarea unei masini second hand, ci  starea tehnica propriu-zisa a masinii. Ok, sa nu fie roz!  ;D

E vorba si de bafta, atunci cand cumperi o masina sh. Am un prieten, care cumpara taxi-uri din Germania, le revopseste, le schimba km parcursi si...scoate dublu profit. Asadar din Romania, e riscant.

Eu cred ca merita acest V40, dar intereseaza-te de taxa de inmatriculare, sa nu ai surprize. Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

La culoare s-o fi gandit ca a fost de taxi, nu a ta mc, iar km cam putini la anii astia deci semne de intrebare multe?????

Share this post


Link to post
Share on other sites

scrie TD 

oricum omu spusese clar ca e diesel

Scuzele mele.... cred ca in momentul acela eram cam somnoros ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Midnighteeee!

NO,NO...V40-ul tau  nu este alb... este "alb perlat"!  :D

CORECT?  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aspectul asta chiar nu il stiu sincer. Ce sa zik. O fi perlat neperlat nu asta conteza. ma intereseaza eventualele probleme daca sunt cu aceasta masina fiind printre primele produse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut!am si eu un v40 din decembrie 97. la fel TD 1.9 cu motor de renault si in bord imi arata 180000km.nu stiu daca sunt si realiAnul trecut am vrut sa vin in romania din spania si undeva pe la granitza frantza cu germania am ramas fara pinioanele de a 5a din cutia de viteze.in rest i-am mai schimbat fulia de la arborele cotit,termostatul de apa,o planetara,si mai nou mi sa rupt (din neglijentza mea) cureaua de alternator iar o bucata mi-a intrat intre cureaua de distributie si pinioanele de acolo.rezultat=a sarit de pe punct.ma costat 70 de euro k sa pot merge cu ea 80km sa ajung acasa si urmeaza zilele astea sa-i pun la "punct" pompa de injectie.asa k ma intreb oare cu varsta care o are ce mi se mai popate intampla la majinutza asta?

e chestie si de norok.categorik.asa k itzi urez sa te bucuri de ea cat mai mult!linistit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now