Guest florin_predeal

probleme motor sau directie?

5 posts in this topic

am un v 70 si la viraj maxim motorul se opreste.nu conteaza in ce directie.stie cineva care este problema?am fost la un service si mi-au zis ca masina nu are nimic,dar mie tot mi se opreste_

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica ce se intampla cu pompa de servo la viraj maxim. Daca masina e accelerata la 3000rpm si motorul tot se opreste, s-ar putea sa ai un contact imperfect care e "gadilat" de zona casetei de directie sau a rotilor. Daca incepe si scartaie cureaua de auxiliare, ai o problema cu pompa...

Bafta !

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorul moare numai la ralantiu,daca e putin turata nu are nimic.doar ca sta cam pe la 600-700 de ture si parca nu mai trage ca la inceput

Share this post


Link to post
Share on other sites

Midnight Caller are dreptate. Daca ai joc la curea, pompa nu mai da presiunea necesara. Eu ti-as sugera sa verifici si injectia. Daca o turezi, nu se mai opreste deoarece maresti presiunea la injectie... deci simptome clare de probleme la injectie, daca spui ca la ralanti observi cel mai bine. Masina da semne clare la lucrul motorului in sarcina. Posibile probleme la injectoare (infundate) sau pompa de injectie (sper sa nu fie asta).

Share this post


Link to post
Share on other sites

dupa 15 000 km a sarit capacul de la pompa de apa din ditributie.

n-a mai vrut sa porneasca.

au schimbat pompa de apa si inainte sa monteze curelele, au incercat sa invarta axul cu came, la mana.

se bloca.

au desfacut chiulasa, crezand ca sunt supapele.

nu au nimic.

separat, se invart la mana si axul cu came si ala de la motor.

ce-ar putea fi ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now