Guest Compus

Sistem evacuare aftermarket

6 posts in this topic

Cine stie ceva tuneri inafara de heico care fac siteme evacuare pentru volvo(S60T5din 2001)?Ma intereseaza un sistem cat-back cu doua iesiri stanga-drepta si la singurii la care am gasit asa ceva sunt cei de la heico la un pret de 1195 $.Ce parere aveti de Pilot Power Tuning ca am auzit o gramada de chestii neplacute despre ei.Mai sunt si alte firme de profil in tara asta ca eu nu i-am gasit decat pe ei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Mai poti incerca la MasterTuner (http://www.mastertuner.ro) , am pareri destul de bune despre ei si cel putin pe mine m-au sfatuit intr-un mod destul de profesionist ca n-am nevoie de un Cold Air Intake, ci de un filtru de aer sport si o alta carcasa de filtru pentru a castiga cativa caluti... M-au scapat de o investitie inutila...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci de info.Am incercat sa intru la ei pe site dar nu am reusit.Ba da acum merge.In 12 februarie sunt la Bucuresti si o sa trec pe la ei negresit.Apropos de filtru, daca nu sunt indiscret, cat a costat? Ma gandesc sa imi schimb si eu filtrul de aer si sa fac alte mici modificari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Inca nu a costat pentru ca inca nu mi-am luat :) Mai stau inca in cumpana daca nu cumva imi va strica motorul mai repede pentru ca este mai permisiv... Am auzit si pareri cum ca uleiul cu care il ungi poate imbacsi si strica debitmetrul de aer (care costa "doar" vreo 12 milioane)

Mai vedem !

Share this post


Link to post
Share on other sites

K&N ofera niste filtre care inlocuiesc pe cel original.Nu trebuie nici o solutie de ungere iar prin faptul ca este mai permisiv nici o problema.Nu ai observat ca dc ploua motorul tau merge mai curat si mai bine?K&N iti ofera acelasi lucru indiferent de vreme.Cred ca voi opta si eu pentru asa ceva.Cresteri de putere prin simpla schimbarea  filtrului nu se obtin, obti doar o mai buna functionare a motorului tau care resira mult mai bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Avantajul la un filtru sport este ca nu se mai inlocuieste, in schimb trebuie curatat destul de des din cite stiu eu(trebuie vazut pe site-urile de specialitate care este perioada).Aici vorbim de filtrele de carcasa care inlocuiesc pur si simplu originalul din carcasa.Solutiile de curatat contin o solutie de spalat filtru + un ulei de ungere al filtrului.Daca nu se curata filtru in mod constant, se imbicseste si motorul trage mai greu ca inainte.Dupa filtrele de carcasa urmeaza filtrele conice care din cite stiu si astea trebuiesc curatate avind acelasi material ca filtrele de carcasa.Montajul filtrelor conice se face eliminind carcasa filtrului originala.Filtru conic se monteaza in asa fel ca sa primeasca aer cit mai mult in timpul mersului.Ultimul si cel mai puternic este filtru de carbon care la fel trebuie pozitionat cit mai bine pentru a avea performante maxime, acesta din urma nu stiu daca se curata sau nu, dar banuiesc ca da.Eu am renuntat la filtru de carcasa pt. ca se murdarea foarte repede si trebuia sa il curat mereu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now