Sign in to follow this  
Followers 0
VOLVO16

CRASH-TEST LAGUNA

6 posts in this topic

Germanii (nemtii pt. simpatizantii lb.ruse) nu au cum sa se ia de francezi pt. ca, de fapt , francezii sunt inaintea lor ! Primul automobil a fost Fabrique en France. Si dupa aia , comunistii bautori de bere , tot fura ba de la francezi , ba de la japonezi , ba kiar si de la suedezi. Am avut mai multe masini germane , n-am fost multumit decit de una singura ! TRABANT !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ati vazut cum au comentat posesorii de masini frantuzesti mai jos de descrierea testului? Sunt toti ofticati. Daca, de ce, nu se poate ;D ;D ;D ca de fapt ei au masini foarte sigure  :violent1:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acest test facut de ADAC este unul legat de concurenta dintre ei si EuroNcap. Cu siguranta ca toate masinile se comporta diferit (in sensul negativ) fata de testul la 64 km/h.

Pe de alta parte, stiu ca multi ani Renault a fost importatorul numarul 1 in Germania :pottytrain5:(nu mai stiu daca si acum mai este) si a facut "viata grea" mai ales lui VW, inca un motiv al acestui test, Fiat 500 vs. Audi Q7 dar si Golf IV second hand vs. Logan nou.

Iar faptul ca se face atata caz cum ca Renault ar face cele mai sigure masini din lume ma face sa-mi fie greata >:(... sunt cele mai sigure, cu proiectele de siguranta "imprumutate" de la Volvo atunci cand suedezii apartineu de Renault.

Cu un singur lucru sunt de acord: vitezele de la crush teste sa fie mai mari. Atunci sa vezi rezultate de siguranta... :bounce:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

In primul rand, @ Lau, am mai intalnit greaseala asta si ma supara, "... sunt cele mai sigure, cu proiectele de siguranta "imprumutate" de la Volvo atunci cand suedezii apartineu de Renault.". VOLVO NU A APARTINUT NICIODATA DE RENAULT. Fara suparare.

In al doilea rand, intr-adevar, chiar EURONCAP a recunoscut in urma cu cateva luni ca testele lor trebuie modificate pt. ca toate masinile ce le testeaza mai nou iau 5 stele, inclusiv cele de clasa mica si mini ceea ce este (din punct de vedere al fizicii) incorect.

Probabil ca a existat un grad de maliciozitate la ADAC pentru ca au testat un model frantzuzesc, dar justificarea lor este corecta. Dupa parerea mea, ca sa fie extrem de corecti ar trebui sa testeze si alte 4 -5 masini nemtesti si nu numai ca sa existe o comparatie, dupa care sa arate aceste teste la EURONCAP si sa le indice sa schimbe testul de la anul.

In alta ordine de idei, S60-ul meu, care a luat 4 (numai patru) stele la EURONCAP consider ca e mai solid, mai stabil si mai bun decat orice masina frantzuzeasca actuala. Si zic asta pentru ca am condus si masini de etnie franceza made in turkey si fance (masini de firma, nu o sa posed vreodata una, doar daca o castig la loto si numai pana o vand  ;)).

In concluzie ma bucur ca nemtii cu defectele lor dar si cu calitatile lor au deschis gura si ne-au aratat ca EURONCAP trebuie sa faca ceva.

Respectele mele!

P.S. Lau, sper ca nu te-am suparat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo ateo foarte bine punctat, francezii au gasit reteta sa faca masini pt EURONCAP, dar accidentele reale au aratat altceva.

Eu de exemplu mai am si un Golf 4, 4 stele la EURONCAP, sunt sigur ca in caz de accident in V70 mai am o sansa, tocmai de aceia folosesc golful strict pt mediul urban si Volvo pt extraurban.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0