Midnight Caller

Spalatul motorului - atentie la probleme

8 posts in this topic

Dragii mei, dupa ce m-a mancat pe mine in poponetz sa mesteresc la stergatoarele de faruri, care ba se strica unul, ba celalalt, dupa 6 ore de chin m-am hotarat si le-am decuplat pe-amandoua. Dupa care m-a mancat si mai tare ca deh, nu ma scarpinasem destul, si am spalat motorul (ca doar era rece) cu un furtun de gradina si niste solutie de parbriz, ca mai aveam uitate prin portbagaj si n-aveam ce face cu ele...

Zis si facut, il curat, dupa care dau sa plec dupa vreo 30 de minute sa vad daca e totul ok. Bag in viteza, plec, incepe masina sa dardaie ca atunci cand pleci intr-a 3-a. Repet manevra de cateva ori, acelasi rezultat. O calc un pic sa vad pana unde o duce nesimtirea, pana la urma se opreste din tremurat, insa incepe din nou intr-a doua. Concluzia ? Ceva apa pe la ambreiaj il facea sa scape. In cativa km si-a dat drumul, si n-a mai facut figuri.

A doua zi cu ea la serviciu, toate OK. Dupa masa, pe seara, zic hai sa-i fac o vizita lui Danyx, ca nu-l mai vazusem de ceva timp, sa mai stam si noi la o barfa. Ma sui in masina, plec, vad ca merge cam aiurea, zic "las' ca-i rece si-si revine". Da' de unde, din ce se incalzea din aia facea mai rau, gagica mergea in 3 bujii. Si uite-asa m-am tarat pana in Popesti Leordeni cu "trrrrrrr"-ul dupa mine prin aglomeratia de la Unirii (vivat FIA GT-ul cu blocajele lui cu tot), ajung la Danyx, ridic capota si cat mai vorbim o las sa se raceasca.

Desfac capacul motorului, scot fisele... surprize-surprize, la baza bujiei 1 baltoaca. Cum de nu s-a evaporat, nu stiu, cert e ca fura scanteie pe-acolo. Luat carpa, absorbit, scos bujie, curatat, pornit, mers. De-atunci n-a mai facut figuri vad, dar cine stie ce-mi rezerva viitorul, poate un alternator nou ?!

Concluzia... daca vreti sa-l faceti frumos mai bine luati un tub de silicon si o carpa si stergeti "ad labam" daca n-aveti planuri sa ramaneti peste noapte cu masina pe strada ;D

Bahtalo !

Share this post


Link to post
Share on other sites

sal, sa ma bag si eu in seama,  am spalat  motorul acum max o saptamana in urma si am avut ceva emotii. ma gandeam ca nu porneste. dar a pornit si mere fara probleme . a mai ramas ceva apa prin gaurile alea, am ridicat capota si s-a uscat la soare . important e ca nu pleci imediat cu masina ca se fac aburi si pot patrunde pe nici nu stii unde,  APROPOS , am si eu nevoie de rulment stanga spate de la roata ca a inceput sa haraie un pic !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mesaj personal sau mail pt. asta te rog, altfel e off-topic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt niste spray-uri speciale pentru curatat motorul prin Cora si Carrefour, dar nu le gasesti mereu. Alex, daca iti aduci aminte 460-ul meu nu mai pornea de nici o culoare din cauza spalatului cu furtunul, de atunci m-am lecuit  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu mi-am spalat motorul de mai multe ori cu spray special pt motor, si nu am avut nici o treaba......e smecher sprayul ala....dizolva si ulei de motor si de servo, curata tot. toata treaba e sa il si stergi dupa ce il aplici , ca cica ataca plasticele :(.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da motoarele se spala?

de ce?

eu nu am facut asta niciodata la nici o masina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am patit-o,dupa ce l-am spalat la spalatorie mi sa aprins becul la ulei.m-am speriat de moarte pana mi-am dat seama ca e totul k.pana la urma s-a ars, tot facand contact imperfect.si acum tot ars e  ;D,o sa ma apuc sa dau bordul jos sa il schimb.sunt curios daca face la fel. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now