Sign in to follow this  
Followers 0
Guest alex1960

cine are S40 1.9 D din 2000 si ma poate ajuta ?

15 posts in this topic

Dragii mei nici acum nu am facut masina . Am fost la vreo 7 meseriasi si la 5 service , inclusiv la reprezentanta , dar nu a dat nimeni un diagnostic concret : reprezentanta VOLVO Constanta a spus ca sar putea sa puna ceva (?????) la masa , altii spun ca sar putea sa fie senzorul de control injectie de pe pompa de motorina . Acest senzor sau valva control injectie are pretul de aproximativ 1000 ron , dar daca il cumpar si nu este stricat ?

Daca are cineva o masina ca a mea si vrea sa ma ajute il rog sa verifice cu un aparat de masura si control daca cele doua fire care intra in acest senzor au continuitate . Sau mai bine , daca nu intelegeti ce vreau datimi un numar de telefon pe adresa  < dimaalex60@hotmail.com > si am ca va sun eu sa va explic mai bine ce doresc. Va multumesc !

Sandu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa nu credeti cumva ca va cer sa demontati masina . Tot ce vreau e sa scoateti capacul de pe motor ( 3 piulite cu o cheie de 10 ) , sa va uitati unde este o mufa cu trei fire care duce la pompa de motorina . Din acea mufa un fir pleaca la o valva ce se afla pe pompa , iar celelalte doua merg la un senzor care este in partea de jos a pompei . Pe mine ma intereseaza daca acele doua fire au continuitate intre ele . Mai exact dupa ce ati decuplat fisa  daca puneti aparatul de masura si control pe cele doua fire care merg sub pompa , acestea au continuitate intre ele ? Totul se face la rece ,  fara a pune contactul la masina . Daca nu aveti aparat de masura se mai poate proba si cu un bec de 12V dar e mai complicat de explicat exact cum se face si de aceia va rog sa-mi dati un numar de telefon . Va multumesc anticipat !

Sandu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Amea e din 2001 cu motor D4192T3. Nu stiu daca e la fel in privinta a ceea ce ai tu nevoie. Daca da pot sa incerc sa te ajut!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc mult , dar nu cred ca ma poti ajuta pentru ca motorul de pe masina ta este VOLVO nu RENAULT , si nu stiu daca ai pe pompa de motorina acel senzor .

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu stiu ca numai cele pe benzina au motor volvo iar toate variantele s40 diesel au motor renault, si al meu e D4192T si masina e din 98, este un motor renault de 1.9...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, mesajul de la <intrebare intrebatoare> este pt. tine alex1960, dar in general ajut pe oricine, daca am timp. Maine 04.02.07 sunt liber si poate rezolvam ceva!

  <<Salut, sunt din Navodari si am VolVo S40/1998 echipat cu motor D4192T, daca te pot ajuta da-mi de stire pe mesaje personale.>>

Toate bune,

Marian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, eu am un Volvo v40 1,9 D, motorul D4192T4. ti-am trimi mail cu numarul meu de telefon, suna-ma sa vad daca te pot ajuta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost la Marian dar masina lui difera de a mea . Gabi cred ca si tu ai o alta motorizare fata de anul 2000 , clar ca am nevoie de un binevoitor cu un VOLVO S40 1.9 TD  sau un V40 1.9 TD din anul 2000 motor D4192T2 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

alex, din ce am vazut eu pe vadis la motorul tau din 2000 chestia aia din poza atasata notata cu "B" se numeste "connector injection timing valve", iar Injection timing valve control signal emite un semnal de tip Pulse width-modulated signal, cu motorul pornit. Ti-o fi de folos ??? Asteptam... si mult succes!!

connector.doc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da aceia este mufa , iar piesa este cea la care merg firele de jos . Daca cuplez acea mufa nu mai porneste masina , asa ca am anulat-o si am dat tensiune numai pe primul fir spre electro valva de sus din imagine .Intrebarea pe care o pun eu este : piesa Injection timing valve control signal  are pe cele doua fire ale ei continuitate ? Pentru ca la mine pe firul din mijloc intra 12V , iar pe celalalt iese tot 12 V si pune la masa . Eu nu stiu unde este defectiunea , la acea piesa sau la comp. masinii unde cred ca duce al doilea fir.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alex, ai pe mesaje nr. meu de tel. . Astept sa ma suni si sa vedem ce putem face :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar nu mai este nimeni cu un motor ca al meu ?

[fiÅŸierul a fost ÅŸters de către administrator]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan nu am facut nimic cu Horia , au spus sa merg cu masina la ei la reprezentanta , dar mie nu i-mi merge masina ca sa ajung cu ea la Bucuresti si nici macar nu am certitudinea ca o vor repara . Oricum multumesc mult !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0