Secareanu

Probleme alimentare Volvo V50 1.6d

8 posts in this topic

Buna ziua! La Volvo V50 1,6D din 2009, de apoximativ 3 saptamani, ma confrunt cu urmatoarea problema: dupa pornirea motorului, care se face "la sfert" si dupa parcurgerea a cativa km in viteza 1 si 2 sau maxim 3, mersul motorului devine neregulat si in final se opreste. Stau 5-10 minute pe dreapta cu avariile puse si dau la cheie si porneste imediat dar la fel dupa cativa km se opreste iarasi. Daca fortez motorul, fenomenul se petrece mult mai repede. Dupa o stationare mai indelungata(dimineata) pot face mai multi km in conditiile de mai sus. Testerul multimarca Delphi si testerul Vida-Dice pt Volvo, nu dau nici o eroare. La service-urile din Tg.Mures, s-au efectuat urmatoarele: schimbat filtrul de motorina(MAN), schimbat senzor impulsuri vilbrochen-cel vechi era putin atins-second, schimbat clapeta de acceleratie-second, curatat EGR, verificat in service specializat injectoarele(fara demontare) sunt OK. S-a incercat si alimentarea cu motorina dupa filtrul de motorina, fenomenul persista. Acum se vehiculeaza ideea ca ar fi ceva legat de pompa de inalta presiune, as putea achizitiona alta second si cu aceasta ocazie sa schimb si distributia.... Va rog, cine a mai intalnit asemenea fenomene, sa ma ajute daca se poate. Va multumesc!

Seria VIN: YV1MW765292492010

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimba regulatorul de pe pompa și ar trebui sa scapi de problema

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rog sa mi se spuna unde gasesc regulator fara pompa si codurile regulatorului si al pompei de inalta presiune. Seria VIN o gasiti mai sus!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/22/2019 at 7:38 AM, Midnight Caller said:

Schimba regulatorul de pe pompa și ar trebui sa scapi de problema

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Am schimbat si tot asa se manifesta. Se opreste motorul, aparent fara motiv, iar dupa 2-5 minute reporneste la "sfert" !

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am senzatia ca oprirea motorului este cauzata de cresterea consumului instantaneu de combustibil! Si tot asa, zero erori pe testere!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

L-am schimbat cu un regulator second de la dezmembrari si apoi l-am pus inapoi pe cel vechi. Am schimbat si clapeta de acceleratie de la dezmembrari cu cea veche de pe masina, oricum schimbarile nu au dat rezultate pozitive.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt curios, oare acest model are pompa de alimentare in rezervor? Nu se aude nici un zgomot cand pun contactul pe pozitia 2! De sub bancheta nu am acces la rezervor.

 

 

Edited by Secareanu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now