Sign in to follow this  
Followers 0
pol

Senzor presiune diferentiala

3 posts in this topic

Salutare! Ieri... Dupa aproape 2 luni de "carantina" am facut o iesire cu v50-ul. La intoarcere s-a plafonat la aproximativ 3000.azi o pun pe tester(vida)  si imi da  :

ECM-2452

si 

ECM-2453

presure sensor particulate trap. Mai erau doua erori dar... Le-am eliminat(verificat sigurante si alternator). Acum.. Întrebările: e posibil sa fi "explodat" senzorul de presiune diferentiala? Ce valoare trebuie sa aiba cu motorul oprit? Mie imi arata 37,89 hPa. Iar cu motorul pornit ajunge pana la aproape 60 hPa(la aproape 3000 ture). Sa-l schimb? Daca el măsoară....??? Masoara corect? 

IMG_20200525_094540.jpg

IMG_20200525_101824.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai nevoie de DPF nou . 

La 130kmh pe pilot trebuie sa ai maxim 60 hpa presiune diferențială.  

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu. De data asta a fost doar senzorul.Adica asa sper :( In celalalt topic (nu stiu de ce s-au făcut doua... asta cu poza , iar celalalt fara).... am spus ca am schimbat senzorul de presiune. Si am pus și un video cand isi facea regenerarea. Problema "mea"(ca masina pare in regula) .... Neavând date de comparație.... Nu stiu daca noul senzor lucreaza "in parametri". De ce fluctuează presiunea in halul ala? De la 100 si ceva de psi cade la 30 psi apoi creste din nou si tot asa. Nu este constantă (cum cred eu ca ar trebui sa fie). Asa ca: rog pe cineva, sa faca un filmulet de cateva secunde cu presiunea fap-ului. Doar pentru a avea o valoare de comparație. Mulțumesc! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0