Sign in to follow this  
Followers 0
Alexandru1189

Problemă cutie powershift 6dct450

3 posts in this topic

Salutare grup și bine v-am găsit, apelez la voi cu o problemă de cutie (2010 Volvo s40 2.0D R-Design) am luat mașina la 15000km iar după numai 3500km a "decedat " cutia, simptomele se prezintă astfel: 

Cutia a rămas blocată în treapta doi,mașina se deplasează iar când ajunge pe la 3000 și ceva de ture abea atunci schimbă în treapta 3 ( nici dacă o trec pe manual nu pot schimba ), ideea că ambreiajele nu patinează, nu se aude nimic dubios în timp ce merg cu ea .

Pe diagnoză am următoarea eroare : "TCM-0421 Shift Fork 2 Blocked, Other Shift Forks Didn't Move".

 

În primă instanță am crezut că rezolv totul cu un schimb de ulei și o curățare a blocului de valve, am dat josul blocul am măsurat toți solenoizii funcționează normal, am curățat tot pe acolo, suflat , pus ulei nou iar problema nu a dispărut.

Cineva care a întâmpinat această problemă sau are mai multa idee despre această cutie ? 

 

Mulțumesc frumos !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parca este "powerstift" de Ford! :).Fie este necesar sa i se faca  ,reload de soft , fie cine stie ,vorbind in ideea ca nu este nimic de natura mecanica sau electronica  problematic sau prajit..Parca are 2 ambreiaje  viteze pare respectiv impare

Posibil sa afli mai mult.daca apelezi la reparatori de cutii de Ford care  au experienta si numai asta fac .(meseriasi ,foarte putini de altfel) 

Edited by Vvolvo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, Vvolvo a spus:

Parca este "powerstift" de Ford! :).Fie este necesar sa i se faca  ,reload de soft , fie cine stie ,vorbind in ideea ca nu este nimic de natura mecanica sau electronica  problematic sau prajit..Parca are 2 ambreiaje  viteze pare respectiv impare

Posibil sa afli mai mult.daca apelezi la reparatori de cutii de Ford care  au experienta si numai asta fac .(meseriasi ,foarte putini de altfel) 

Ideea că am mai cutreierat forumurile de din afară, ce ziceau băieții că fără un rebuild al cutiei nu rezolv nimic (cel mai uzual se distrug suporții de ambreiaj din plastic care sunt de jur în prejur ) și de acolo să fii intrat în limp mode , dar surprinzător este că nu am găsit nici un rezid de genul ăsta în ulei .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0