Tzepesjr

Bătaie în partea dreaptă

6 posts in this topic

Bună ziua dragi posesori de Volvo, am o întrebare pentru cei care care dețin modelul S60 2.4 benzina an 2001 ,140 cai putere,de ceva vreme am o bătaie în partea dreaptă a mașinii la cald după ce se încălzește bătaia și scurtă cam 10 20 secunde apoi dispare după 10 15 minute iar bate la fel, menționez că am schimbat recent uleiul Liqui Molly 5w40 Molygen aveți idee de la ce poate fi această bătaie ,va mulțumesc frumos și drumuri bune tuturor . Bătaia am avut-o înainte de a schimba uleiul, uleiul vechi fiind Motul 5w40.

Edited by Tzepesjr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

 Depinde ce rulaj are masina si astfel poti avea probleme mecanice la motor ,aleatorii ( culbutori , posibil bolt , fusta piston etc ) functie de cit de optima  este (a fost)  ungerea pe canalele blocului ,uzura piese ,rulmenti de ceva la anexe etc..Presupun doar , din  ce spui 

Totusi este autoturism  foarte vechi si nu ai asteptari de bine de la asa ceva dupa niste sute de mii km rulati,

Eventual ulei 15W40 un pic mai viscos.(curgere mai lenta la temperaturi de 40  respectiv 100grade)

Edited by Vvolvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mașina are 350 000 de km totuși cred că e ceva rulment fiindcă nu se aude din motor să mai întreb ceva mecanici dar nu prea mai găsești un mecanic ok majoritatea sunt nepregătiți și cer bani foarte mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La asa ceva daca nu te pricepi sau nu te bagi este destul de dificil.

Totusi fiind generatie veche daca ai ceva inclinatie  spre mesterit ,totusi nu este complicat sa vezi cum stau anexele ,intinzator ,curea,etc. Nu este model dupa 2017 sa iti prinzi urechile ,cum vine vorba!:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bună seara tuturor celor care au Volvo,referitor la problema mea am descoperit "buba" acea bătaie o făcea din cauza unui furtun de vacuum de sub mașină,acel conector unde intra furtunul era copt și trăgea aer fals am schimbat cu unul nou și am scăpat de bataie ,va mulțumesc pentru ajutor .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo tie ca ai rezolvat. Uitasem ca P2 are tampoane vacumatice.!

Sint unele  hibe comune dupa niste multi km ,pe anumite platforme (auto pina prin 2010) incit in micul abecedar de erori  sau probleme frecvente este si defectul ce l-ai rezolvat..

 Km multi in continuare !:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now