Andreea86

Sistem de alimentare cu energie

8 posts in this topic

Buna , am un volvo s40 din 2007 cumparat recent. Va rog sa ma ajutati care stiti, imi aparare in bord mesajul si martorii din poza atasata dar asta doar cand las masina pornita la liber si daca o opresc si o pornesc din nou dispare si nu imi mai apare . Oare ce ar putea sa fie?

Screenshot_20220210-192330_Gallery.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

O insemna multe!  Sa faca cunostinta cu un tester si  se gasesc mai multe decit acea eroare. 

DE CE ai cumparat asemenea model? Doar ca este Volvo?!

Off ,off, mai, mai!:)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

..

Edited by Vvolvo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 4 ore, Vvolvo a spus:

..

Nu doar ca e volvo , cunosc multe persoane care au acest model si sunt multumiti de el. Urmeaza sa o duc saptamana vitoare la tester,am intrebat sa vad daca ma ajuta cineva cu ceva sfaturi. Multumesc oricum pentru raspunsul tau. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine faci!:)

In afara de faptul ca simbolul din bord in rosu "acumulator"  indeamna la o verificare macar a incarcarii in parametrii ai alternatorului.,legat de faptul "  cunosc multe persoane care au acest model si sunt multumiti "  in general vorbind sa stii ca acest tip de autoturism  functioneaza bine numai daca a fost ingrijit  de proprietarii anteriori (2 max)+ carte de service si un rulaj  ,sa zic, de 180-220oookm. Tehnic am comentat si nicidecum legat de aspectul masinii,etc.

Offtopic

 Asemenea model nu face mai mult de 1800-2200E "cit de cit asezat tehnic" in Eu vest. si asta nu cautat pe binecunoscutele  site-ui mobile sau autoscout24 (scumpe la vinzare).Poate avea probleme  mari (financiar vorbind) fiindca este vechi ,diesel si PSA.

De aici "critica" mea dar  sigur ca fiecare isi cumpara ce ii place iar cind incep problemele  .....

Colegul nostru,  maestrul  Gutu :) nici nu se mai baga la asa ceva si bine face.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles ce vrei sa zici si hai sa fiu sincera de fapt masina am primit-o cadou de la tatal meu care de asemenea are si el dar model mai vechi. Problema s-a rezolvat si nu a fost nimic grav si ca, cost nu a fost o avere,doar o alta baterie pentru ca aia nu a avut incarcarea ok. 

Da iti dau dreptate ca e un model destul de vechi si e destul de  scumpa la intretinere asta stiu, dar daca masina a fost intretinuta si i s-a dat tot ce trebuie si la timp  nu vad vreo problema.

Te rog sa nu o iei ca o rautate ce am zis .

 

Toate cele bune.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

 :)

Nu ma supara nimic.

Esti o persoana norocoasa  cu acest auto 

Multi kilometri in siguranta  .

 

 

Offtopic

Altul era raspunsul meu daca spuneai de la inceput despre ce auto (conditie tehnica  deosebita) este vorba..

.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua,

Cred ca ar trebui verificat si alternatorul. Bateria este incarcata de catre alternator, iar daca acesta este defect, bateria se va descarca. Daca masina are sistem Stop/Start, atunci are un senzor pe baterie, iar la diagnoza se poate vedea tensiunea cu care alternatorul incarca atunci cand motorul este pornit. In mod normal, o valoare in jur de 14V tensiune data de alternator e ok. Ea poate varia in functie de temperatura ambientala si starea de incarcare a bateriei, dar nu foarte mult.

Daca problema e doar la relanti, posibil sa incarce prost atunci cand turatia motorului e mica.

Toate cele bune!

Claudiu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 5 ore, Claudiu T a spus:

Buna ziua,

Cred ca ar trebui verificat si alternatorul. Bateria este incarcata de catre alternator, iar daca acesta este defect, bateria se va descarca. Daca masina are sistem Stop/Start, atunci are un senzor pe baterie, iar la diagnoza se poate vedea tensiunea cu care alternatorul incarca atunci cand motorul este pornit. In mod normal, o valoare in jur de 14V tensiune data de alternator e ok. Ea poate varia in functie de temperatura ambientala si starea de incarcare a bateriei, dar nu foarte mult.

Daca problema e doar la relanti, posibil sa incarce prost atunci cand turatia motorului e mica.

Toate cele bune!

Claudiu

Nu exista S/S pe asemenea model decit dupa 2010.Bateria de S/S nu are treaba cu cea "mare" .

Acel senzor il are aceasta platforma chiar  daca este fara S/S  

Teoretic ,trebuie sa vada un tester (o mica procedura) pentru ca incarcarea sa fie in parametri evitind astfel incarcarea superficiala dictata catre alternator.

Bun sfatul tau insa si-a rezolvat problema ,ramine de vazut daca definitiv .:)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now