Sign in to follow this  
Followers 0
Guest sweden

intra f.f. greu intr-a-ntaia

7 posts in this topic

ciau, guys.

am si eu un benzinar, 440 gl, 1993, 1794, cutie manuala.

de cand am luat-o intra un pic mai greu in viteza intaia, dar incepand cu vreo 4 luni in urma, intra foarte foarte greu. trec prin situatii aiurea la stopuri...

trebuie fortata, are o anumita pozitie in care vrea, dar tot nu merge mereu. asa ca ma chinui. uneori intra ok, cam ca atunci cand am luat-o.

ideea este, daca desface mecanicul cutia si gaseste un pinion bulit, sau alta piesa din ea, gasesc eu de inlocuit?

cum sa rezolv problema?

toate cl bune!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam aceiasi problema am avut-o si eu, si eu am rezolvat-o prin strangerea cablului de ambreiaj, la modul motorul pornit, strans putin, intrat in masina sa vad cum intra si tot asa pana am nimerit. Incearca, poate merge si la tine! Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam aceiasi problema am avut-o si eu, si eu am rezolvat-o prin strangerea cablului de ambreiaj, la modul motorul pornit, strans putin, intrat in masina sa vad cum intra si tot asa pana am nimerit. Incearca, poate merge si la tine! Succes!

Subscriu si eu . La mine intra greu in marche arriere. Am rezolvat tot prin stringerea cablului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

la cautator are 1 bucsa din teflon taiata pe jumatate daca se uzeaza intra greu ian viteza 1 eventual nu intra in marcharier,am avut problema asta,cautatorul dincauza uzurii numai sta pe pozitia normala. spune daca simti la maneta ceva schimbat eu am simtit cum opunea rezistenta la deplasarea acesteia catre dreapta cand se afla in punctul mort. succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

guys, cautatorul a fost de vina.

am fost la un service, au ridicat-o si au mesterit ceva dedesubt.

acum intra super, dar mi-au zis ca nu am o garantie cat ma tine, trebe schimbat cautatorul cu bucsele aferente.

pentru 10 lei a fost ok.

toate cl bune!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desi vad ca ai rezolvat problema postez pentru cei care vor citi pe viitor. La 440 si 460 este o bucata de tabla prinsa pe podea, sub masina, exact in dreptul manetei de viteze pentru protectie termica. Acea tabla este prinsa in cateva suruburi dar si cateva nituri, de obicei niturile se rup datorita coroziunii iar acea tabla cade putin in jos si blocheaza miscarea schimbatorului. Am avut si 440 iar acum am 460 si la ambele masini am avut aceiasi problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0