Godfather

LANSARE OFICIALA C30 IN ROMANIA

9 posts in this topic

Maine, 14.02.2007 Fratelli Studios - langa Spring Time Floreasca

Care vrei invitatie pe mail..PM me

Best,

H

Share this post


Link to post
Share on other sites

C30 a ajuns pe linia de productie din dorinta celor de la Volvo de a patrunde si in segmentul de piata reprezentat de clientii tineri, cu un stil de viata activ, cu preponderenta urban. 

Pentru a „face cu ochiul” acestui public exigent, designerii au apelat la un design inedit si modern, dar, in acelasi timp, simplu si adaptat la o viata alerta. Din punct de vedere economic, Volvo tinteste cu ajutorul modelului C30 sa atinga un volum al vanzarilor de aproximativ 600 de mii de masini pe an.

C30 da posesorului posibilitatea- intr-o masura mai mare decat orice alta masina din clasa sa- personalizarii accentuate a automobilului. Practic, cei de la Volvo ofera un numar fara precedent de optiuni, de la motorizari la aspectul interior si exterior, trecand prin siguranta activa si pasiva a masinii sau prin nivelul de gadgeturi si sisteme de entertainment.

[attach=1]

Cu toate ca dimensiunile exterioare ale masinii sunt mai mici decat ale oricarui alt Volvo, C30 ramane la fel de sigura. Masina a trecut cu brio testele europene la NCAP, obtinand cinci stele la toate capitolele. Nici nu e de mirare. Dincolo de capacitatile sportive de care este capabila, C30 este creata in strinsa legatura cu un concept numit Safety Concept Car, prezentat de Volvo cu putin timp in urma.

Gradul de securitate isi face simtita prezenta de la nivelul conceptiei interiorului masinii, in care soferul se bucura de un mediu adaptat perfect la nevoile sale. Comenzile cele mai uzitate au fost pozitionate in cele mai usor accesibile locuri. Vizibilitatea laterala este o problema rezolvata la C30 pentru ca portierele au fost atent proiectate pentru a nu incurca vederea soferului.

[attach=2]

Suplimentar, C30 este utilat cu un sistem de camere montate in oglinzi (IDIS), care redau imagini cu asa numitul „punct mort” din campul vizual al soferului. Un alt sistem monitorizeaza permanent conditiile de trafic, iar daca soferul conduce pe o sosea aglomerata unde are nevoie de toata atentia, atunci sistemul rejecteaza apelurile de pe telefonul mobil sau reduce sonorul radioului.

C30 este o masina usor de condus si foarte manevrabila. Tehnologia care sta la baza constructiei sasiului sau este similara cu cea folosita pentru mai marele S40. La orice viraj brsuc, masina are un raspuns prompt si exact, gratie sasiului si suspensiilor spate care permit si acestora virarea usoara si evitarea cu usurinta a pericolelor.

In cazul in care masina intra in derapaj, dupa o asemenea manevra, soferul este ajutat de sistemul de Control al Stabilitatii si Tractiunii (DSTC) sa pastreze C30-ul pe sosea. Oricum, C30 este un vehicul cu grad mare de stabilitate, gratie latimii sale considerabile gandita in concordanta cu sistemul de suspensie.

Sistemele de siguranta din interiorul masinii raspund perfect la solicitarile generate de vitezele superioare la care poate ajunge C30. Volvo a integrat in interior atat airbaguri clasice si airbaguri cu deschidere in doua etape, cat si airbaguri-cortina care ofera un plus de siguranta in cazul impacturilor de orice tip. In cazul unei coliziuni din spate, C30 isi protejaza pasagerii cu ajutorul sistemului WHIPS care asigura deplasarea spre inapoi a scaunului din fata, conform miscarii corpului.

In caroseria C30-ului este integrata o structura de rezistenta care inconjoara masina longitudinal si transversal. Sub capota si in partea din spate a masinii se afla doua zone numite „crumple zone” construite din materiale care pot absorbi prin compresare energia degajata de un impact puternic.

La nivelul sigurantei personale, C30 beneficiaza de toate optiunile prezente la fratii sai mai mari. Masina se poate incuia si descuia atat din interior, cat si din exterior. Soferul poate sti daca cineva incearca sa patrunda in masina cu ajutorul unei telecomenzi de dimensiunile unui telefon mobil. Cu ajutorul acestui dispozitiv posesorul C30-ului poate bloca usile masinii sau aprinde luminile de pozitie si din interior.

Volvo C30 este o masina completa care ofera standarde de performanta, confort si siguranta fara precedent in clasa sa.

[attach=3]

Sursa : http://www.masini.ro

post-7-12877843930648_thumb.jpg

post-7-12877843931023_thumb.jpg

post-7-12877843932639_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si daca mai pui la socoteala si faptul ca pleaca din 14,500 Eur + TVA..innebuneeeeesti si nu alta, zau !!!!!!

Best,

H

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Asta inseamna cam 17,500Eur DDP modelul de baza... Din pacate din partea fanilor celorlalte marci, vom auzi doar replici de genul "pai la banii astia imi iau Golf full-option" !

    Deh... ca sa il citez pe un membru... Volvo ramane Volvo ! ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar daca este ceva mai scump eu zic ca merita....... ca toate modelele VOLVO vine cu ceva deosebit are o fatza tinereasca ce sa mai zicem e ceva ce nu am mai vazut, zic yo, pana acum pe starzile din Romania ceia ce pt mine este foarte important. Abia ashtept sa o vad.... shi cine shtie poate si un Test Drive ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

cateva poze de la lansare. pe mine, unul, masinuta m-a cucerit. abia astept sa fac un test-drive, in special cu T5-ul.  ::) cum o fi la 220 CP ?

M.

post-2-12877843935585_thumb.jpg

post-2-12877843936359_thumb.jpg

post-2-12877843936874_thumb.jpg

post-2-12877843937316_thumb.jpg

post-2-12877843937878_thumb.jpg

post-2-1287784393841_thumb.jpg

post-2-1287784393888_thumb.jpg

post-2-12877843939436_thumb.jpg

post-2-12877843940112_thumb.jpg

post-2-12877843940696_thumb.jpg

post-2-12877843941203_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi place cum gandesti  ;D Din pacate, TD faci doar cu 1.6D

best,

H

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm C30 lansat este acelash cu prototipul, ceia ce zic yo ca e de apreciat............. Si oarecun e o mashina care vine cu tuning din fabrica din punct de vadere a exteriorului  ;D BRAVO VOLVO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Forum Auto, importatorul general al marcii Volvo, a lansat modelul hatchback premium C30.

Cea mai mica masina din gama de modele a marcii Volvo este disponibila si pe piata romaneasca, la preturi cuprinse intre 17.428 si 37.179 de euro, cu toate taxele incluse.

„Lansarea acestui autoturism marcheaza orientarea Volvo catre un segment nou de clienti. Masina va fi cumparata atit de familii, ca al doilea autoturism, cit si de cupluri tinere din mediul urban, cu venituri de minimum 500 de euro, care aleg o masina dupa criterii emotionale, si nu dintr-o perspectiva strict functionala“, a declarat directorul de marketing al Forum Auto, Bogdan Huidan.

C30 va intra in competitie in principal cu modelele premium BMW seria 1, Audi A3 si Alfa Romeo 147, insa ar putea atrage si potentiali clienti ai autoturismelor mai ieftine din clasa mica. Modelul, lansat anul trecut la Salonul Auto de la Geneva, poate fi echipat cu motoare pe benzina sau diesel cu patru sau cinci cilindri.

Propulsoarele pe benzina au capacitati cuprinse intre 1,6 si 2,5 litri si dezvolta intre 100 si 220 de cai-putere. Gama de motorizari diesel cuprinde variante cu capacitati intre 1,6 si 2,4 litri care genereaza intre 109 si 180 de cai-putere.

Noul model, cit 10% din vinzari

Vinzarile de autoturisme Volvo pe piata romaneasca au ajuns anul trecut la 466 de unitati, in scadere de la 523 de masini comercializate in 2005. Mai mult de jumatate dintre masinile vindute in 2006 au fost din modelul de teren XC90.

Compania estimeaza pentru acest an vinzari totale de peste 600 de unitati, din care 10% vor fi C30. Forum Auto preconizeaza pentru acest an o cifra de afaceri de 27 de milioane de euro, in crestere usoara fata de nivelul de peste 25 de milioane de euro raportat in 2006, a declarat Huidan. Importatorul a consemnat in anul 2005 o cifra de afeceri de 23,5 milioane de euro.

Reprezentantii companiei apreciaza ca, pe fondul cresterii estimate a segmentului premium in viitorii ani, Volvo va consemna salturi de vinzari de 15-20% in fiecare dintre urmatorii ani pina in 2010.

Sursa: Ziarul Cotidianul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now