Guest Emil

S60-ul merge din nou

2 posts in this topic

Am schimbat furtunele (cel de la turbina si cel de la intercooler). Am constatat ca desi am mers cu furtunul de la turbina spart (fara sa-mi dau seama), turbina nu a patit nimic. A scos ceva fum la inceput (nu asa cum scotea fara furtune, de ziceai ca e locomotiva cu aburi)... dar dupa 200 de km de drum lung (Brasov-Paltinis),unde am tinut-o constant intre 3000-4000 de ture ca sa-i scutur funinginea acumulata in cei 150 de km mersi fara furtune,nu mai scoate. Mai scoate din cand in cand la acceleratiile bruste. Este normal sa faca astfel, nu? Multumesc Midnight Caller pentru faptul ca nu m-am mai dus la tester (urmand sfaturile tale).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dap, e normal, sa scoata fum pt. ca tu ceri de la ea, injectoarele dau motorina dar nu apare si acel surplus de aer din turbina, asadar amestecul este prea bogat -> motorina nearsa -> fum.

Ma bucur ca ai rezolvat ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now