Posted 4 Dec 2008 · Report post Dupa ce masina incepuse sa haraie la curbele spre stanga luate cu viteza mai mare , se pare ca masina mea pierde ulei pe la semeringul fuliei de la pompa servo . Stie cineva daca se poate schimba doar semeringul sau trebuie schimbata toata fulia ?Mentionez ca dupa ce am completat cu ulei nu mai haraie . .. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Dec 2008 · Report post Ar trebui sa se poate reconditiona, insa o sa stai cu masina pe dreapta cateva zile. Incearca aici http://www.servodirectie.ro/ sau google search. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jan 2009 · Report post S-ar putea sa fie altceva. Am patit-o si eu si nu are legatura cu servodirectia. Si anume, am avut releul de la alternator defect, se supraincalzea si nu stiu cum exact lichidul de servo iesea din rezervorasul lui, pe langa dop. Am completat si eu lichidul, n-am mai avut nici o problema, pana cand a cedat acel releu dupa o alta supraincalzire masiva, mi-a "evaporat" iar ceva din lichid si pe langa ca am ramas fara baterie, mai si haraia masinaDupa inlocuirea releului, si a lichidului (completare), masina merge impecabil.Verifica eventual sa nu ai si tu aceeasi problema. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jan 2009 · Report post in timp ce mergeam cu masina am pierdut servodirectia, uleiul folosit de pompa s-a hotarit brusc ca nu-i mai ajunge rezervorul in care statea si s-a hotarit sa evadeze pe linga axul fuliei - rezultatul uleiul ajuns pe cureaua de distributie , aceasta fiind la dieta a refuzat "tratamentul gras" aplicat si de ciuda s-a rupt infasurindu-se pe pinioanele de la distributie nu inainte de a rupe si cureaua pompei de servo . 2 supape indoite , semeringuri la supape , garnitura la chiuloasa, curele si pompa de servo facuta praf. am rezolvat cu motorul dar nu reuseam sa gasesc pompa de servo. dupa doua saptamini de facut bataturi in palme de la tras de volan soseste pompa noua (after market - 6 mil. , noua era vreo 18 fara taxe de transport). surpriza emisiunii abia dupa montarea ei pe masina s-a descoperit ca nu se alinia cureaua pt. 1(unu) nenorocit de centimetru. inca doua saptamini de tras de volan cu toata forta si nenumarate telefoane pe la dezmembrari dar parca intrebam de motoare de avion am incercat si o pompa de pe LAGUNA dar era fulia prea mare si cel care voia sa o vinda a zis ca daca schimb fulia nu mai ofera garantie. am reusit sa gasesc la BUZAU la dezmembrari una identica data jos de pe aceeasi masina . alta prostie , am ajuns in BUZAU mai tirziu si am avut surpriza sa constat ca parcurile de dezmembrari erau deschise dar service-urile nu (era ora 17). am reusit sa o schimb pe drum la o vulcanizare dintr-un sat (nu mai stiu numele) . pompa functioneaza si astazi SALUT. Diferenta e mare intre modelele noastre dar din descrierea ta seamana cu ce am patit eu. La service au spus ca se poate schimba semeringul dar nu v-a tine (cine stie ?). Uleiul ala pe care il pierzi pe la semering poate ajunge oriunde asa ca trage o fuga pina la un service . Numai bine Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Mar 2009 · Report post @ VOLVO16 Deacat sa te kinui la acea vulcanizare, nu era mai simplu sa imi dai un telefon (orice model... :D )? Share this post Link to post Share on other sites