Guest Paul

Volvo 440 Turbo

51 posts in this topic

Bine v-am gasit ;D

De azi sunt si eu fericitul posesor al unui Volvo 440 Turbo. Masina nu este inmatriculata. Am cumparat-o mai mult pentru motorul asta. Bordul zice ca are 155.000 km dar nu pot baga mana in foc ca sunt reali, pentru ca stim cu totii cum e cu masinile vechi sh de la noi. Imi place enorm computerul de bord, e foarte destept tinand cont de varsta masinii. Imi indica temperatura uleiului, temperatura motorului, consumul mediu, consumul instantaneu, cati km mai pot face cu benzina din rezervor, temperatura exterioara. De asemenea am ceas de presiune a uleiului si a presiunii din turbo. Trebuie sa verific masina ca roata din stanga sta putin mai in spate si imi trage masina stanga. Din fericire, motorul merge foarte bine. Caroseria nu este in cea mai buna forma, dar nici nu m-a interesat. Motorul a fost mai important. Idei despre ce as putea sa ii fac sa maresc performantele cu bani foarte putini (ma gandesc aici la yknot care ar putea sa imi dea ceva sfaturi)? Voi pune si poze cu masina. Sper sa fac maine cateva. Salutari tuturor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Sfatul meu este intai sa te gandesti la directie si la frane si abia dupa aceea sa-ti pui problema cat de repede ajungi la 200km/h cu ea... de apasat pe acceleratie putem apasa toti dar asta nu inseamna ca nu putem avea probleme...

Speed kills !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt constient de chestia asta. Franele sunt ok, zic eu. Directia in schimb nu e ok si o sa vad care e buba acolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut,

Se poate aduce un plus de putere pana la 170cp in siguranta, fara a interveni deloc la nici o componenta in afara de ecu, te costa cam 5 mil.

Daca nu e inmatriculata ce vrei sa faci cu ea?

Cat ai dat pe ea?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vorbit deja cu un prieten care face chip tuning sa vad ce imi poate oferi. Daca primesc banii care ii vreau pe ea, masina o vand. Vreau 1100 de euro negociabil pe ea. Stiti cumva unde vad din ce an e exact masina? O serie ceva pe undeva dupa care pot sa ma ghidez? Nu pot sa imi dau seama decat ca e facuta pana in 93, dar nu stiu cu exactitate.

Am incercat azi noapte sa pun niste poze dar nu am reusit. O sa ii fac azi unele noi si atunci le postez sa vedeti despre ce e vorba.

@yknot: cunosti tu vreo persoana care imi poate face chip? Care e presiunea maxima care e safe pe internele stock si la care poate face fata sistemul de alimentare cu benzina, fara sa risc detonatii?

Daca cineva e interesat de masina ma poate contacta si pe messenger. Id meu e scooterrrt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da-mi seria shasiului pe mesaj personal si-ti pot spune din ce an e...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi poti spune te rog unde e seria asta? Sub scaunul din dreapta fata cum e la alte masini sau...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In primul rand ar trebui sa fie in actele masinii...Sper ca ai asa ceva la ea... Daca nu, ar trebui sa fie undeva pe scutul de sub parbriz sau pe una din aripi... caut-o si tu ca trebuie sa fie pe undeva... e din 15 cifre si litere, deci e usor de identificat un carnacior d-asta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

- seria este pe panoul de separare din spatele motorului, langa cheder, sus.

- ciptuning nu se poate face la j-tronic, este un baiat destept in anglia pe forumul volvo 480 care face "richmod", un fel de ciptuning, care duce in conditii safe motorul la 160-170cp cu internele stock doar din modificarea ecu. presteaza modificarea contra 80lire si posesorii de acolo care au facut deja pasul sunt extrem de multumiti.

- parerea mea este ca vrei mult pe ea, am gasit un 440t in timisoara la 800e negociabil, bineinteles neinmatriculat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate cer mult dar nu am nevoie neaparata de banii astia si imi permit sa cer atat. Ultimul pret este 1000 de euro.

Imi puteti spune cu exactitate unde este ECU? Voi deschide ECU cu prietenul meu sa vedem daca se poate face ceva. Daca nu, il las asa si gata. Daca ii dau presiune mai mare (fie de la wastegate, fie de la un boost controller manual), risc sa faca detonatii? ECU nu detecteaza ca e mai mult aer si da automat mai multa benzina?

Mai am o intrebare daca aveti careva idee cumva: REW-ul din Bucuresti are internele stock sau sunt prelucrate?

Mersi anticipat pt raspunsuri :)

Edit: Am facut ceva poze la masina. Imi puteti spune careva va rog ce este piesa din ultima poza si ce se intampla daca scot furtunul care intra in ea din admisie?

62239305yk5.th.jpg

66125763hl4.th.jpg

84885495iw3.th.jpg

40969049gz9.th.jpg

56283299re9.th.jpg

39481638zs1.th.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

- ecu-rile se gasesc: cel de aprindere sub consola centrala din masina, cel de injectie in dreptul torpedoului pe peretele din dreapta

- rew avea interne de serie

- presiunea nu ai cum sa o maresti de la wastegate, are boost controller electronic masina, o poti pacali cu un boost controller manual

- piesa din imagine este IAC(idle air control) - valva de control a relantiului

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi mult pentru raspunsuri yknot. Ma gandeam sa scot furtunul care intra in IAC din admisie si sa pun un breather in capul lui sa isi ia aer prin el si in gaura ramasa in admisie sa montez un bov. As avea fluctuatii de relanti sau ceva efect negativ daca as face asta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voaim sa am si eu celebrul sunet ;D

Pana la urma cred ca imi tin motorul. Poate pun mana pe un Reno 5 GTE/GTT sau un Clio Mk1 si il pun in ala si masina o dezmembrez.

Share this post


Link to post
Share on other sites

un bov cu descarcare atmosferica la sa se auda sunetul ala nu prea merge pt ca deranjezi maf-ul ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai de gand sa dezmembrezi masina te rog frumos sa imi dai si mie un PM k ma intereseaza niste piese de pe ea....ok?? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Caut sa imi rezolv problemele cu pornirea de dimineata...

Problema principala este ca nu pleaca la sfert dimineata...si o ia doar la a 2-a cheie sau daca insist la prima o ia in 30-40 sec de invartit electromotorul...

o alta problema ar fi cea cu relantiul care sta la 400-500 cand este motorul rece iar cand se incalzeste cateodata sta la 900 iar altadata sta pe la 1300...nu cred ca e normal...

normal nu ar fi ca la pornire sa stea turat la 1300 iar la cald sa stea la 700?eu asa stiu dar nu stiu ce sa ii fac!

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci astaeste rolul debitmetrului?Eu am incercat sa scot mufa din el in timpul mersului motorului si nu s-a intamplat absolut nimic...ma gandesc ca poate nu merge...dar nu ii intelegeam rostul...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now