yknot

volvo 480 turbo

27 posts in this topic

sunt posesor a unui volvo 480 turbo din 1990, 1721 cmc 120cp, si as dori sa stiu daca exista si alti posesori pe acest forum  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dap... T2, are un 480 Turbo mi se pare... Uita-te si tu prin profiluri...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare...eu am un 460 Turbo Disel de 90 de cai putere din 94.....

Stiu ca e o intrebare ciudata dar exista in bucuresti vreun magazin unde se gasesc piese de tuning pentru masina mea? De caroserie ma intereseaza.....Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce sa zic... pot sa zic ca sunt posesorul a 2 exemplare de 480turbo pentru ca de curand i-am cumparat si sotiei unul :)

si unul dintre ele va primi in curand o turbina t3, modificare de presiune 1 bar si aprox 170cp :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce sa zic... pot sa zic ca sunt posesorul a 2 exemplare de 480turbo pentru ca de curand i-am cumparat si sotiei unul :)

si unul dintre ele va primi in curand o turbina t3, modificare de presiune 1 bar si aprox 170cp :)

salut!

da-ne mai multe detalii despre turbina, ce modificari "adiacente" turbinei i-ai mai facut. cat costa toata operatiunea..... Oricum cat de curand trebuie sa-i fac turbinei o reparatie, si daca e "loc" de mai bine poate o schimb de tot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

deocamdata nu am schimbat nimic,

daca vrei sa schimbi turbina, este ideal sa gasesti un garrett t25 pentru a mari performantele dar sa pastrezi lag-ul minimum

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce sa zic... pot sa zic ca sunt posesorul a 2 exemplare de 480turbo pentru ca de curand i-am cumparat si sotiei unul :)

si unul dintre ele va primi in curand o turbina t3, modificare de presiune 1 bar si aprox 170cp :)

ai grija cu presiunea de 1bar. fara intercooler ai putea avea probleme. din cate am gasit eu pe net nu se recomanda depasirea presiunii de 0.8 bar.

M.

Share this post


Link to post
Share on other sites

fara intercooler?...  pai cine a zis ca nu am intercooler?...

volvo 480 turbo dispune din fabrica de un intercooler serios.

Share this post


Link to post
Share on other sites

scuze :D nu sunt destul de familiarizat cu modelele mai "in varsta" (no offence!! Volvo ramane Volvo)

atunci poti macar incerca 1 bar. dar, exact cum am spus si in mesajul anterior, mai intai documenteaza-te foarte bine. este pacat de motor...

M.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 bar este entry-levelul pe care il am in plan, va urma 1.5 bar si de ce nu, poate chiar 2.0.

De documentat, stai linistit ca ma documentez in privinta motoarelor turbo de vre-o 5 ani si inca mai am multe de invatat. Motorul este unul foarte capabil, dezvoltat de cei de la porsche pentru volvo seria 4XX.

Masina va fi una exclusiv pentru fun si liniutze. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

atunci bafta!

te rog, totusi, sa ne povestesti si noua din cunostintele tale. trebuie sa recunosc ca si pe mine ma bate gandul la ceva modificari ;) numai ca folosind masina zilnic ma indrept spre un "power on switch". inca ma mai documentez si eu...

M.

Share this post


Link to post
Share on other sites

adik motoarele de pe volvo-urile noastre sunt proiectate de porche??

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare salutare!

si eu sunt posesor de volvo 480 turbo 121hp din 88 cu 220de mii la bord  si pot sa spun ca sunt super multumit 5,5 l % la 80km/h afara

    ma gandeam ca daca ar fi sa o vand la cat ar fi evaluata ....si mai mult ca sigur mi as lua tot un volvo

http://www.youtube.com/watch?v=3WmHFQQtfM0

Share this post


Link to post
Share on other sites

ieri am facut o mica "cronometrare" cu un g-tech si am scos in joaca 8.5s/100kmh si 16,1s/400m  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Care e configuratia actuala a motorului tau? Cati cai aproximezi? Citeam pe undeva pe net ca pe la 160-170 de cai trebe sa ajunga la 100 kmh cam in 7.5 sec ::)

G-techul e al lui Ema/BNZ? ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

-configuratie stock, doar catalizatorul scos

-g-tech-ul este al altcuiva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marfa rau 480-ul...imi plac mult farurile alea de se ridica in sus...sa faci poze cu masina si cu farurile ridicate pls...sunt mortale :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu stiu sigur ca motoarele de 1.7 turbo pe benzina si inca cateva diesel sunt de provenienta sau daca va place in colaborare cu Renault.Motoare foarte bune puse pe masini excelent construite.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now