Guest BOGDANDMN

1Piese motor... 2 Distributie

19 posts in this topic

sint nou pe forum, dar ma bucur ca v-am descoperit, intrucat vorbiti aceeasi limba ca si mine... For Life...

am un S40 din 1998 2.0t 160 cp

problema 1.  e mai mult un semn de intrebare... ce fel de distributie am? cu intinzator automat sau manual?

am inteles ca undeva pe la mijlocul anului 1998, Volvo a trecut de la sistemul cu intinzator hidraulic la cel cu intinzator manual.  ...incepand cu seria de motor 1266XXX. eu am seria 1276236. deci se pare ca ar fi cel manual... si totusi nu pot fi sigur! voi ce spuneti?

problema 2. stiti cumva vreun magazin care poate furniza piese de schimb la o calitate rezonabila si totusi cat de cat accesibile? pentru ca eu as avea nevoie de niste supape de evacuare, iar pretul propus de Augsburg mi se pare pur si simplu halucinant!

300 ron/bucata!

chiar nu exista altceva mai ieftin??? pareri...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Bogdan si ne bucuram sa te avem printre noi !

Referitor la intinzator poti sta linistit, cat timp ii specifici celui de la magazin modelul tau exact (mai precis te va ajuta seria shasiului), iti va putea aduce piesa exacta... Asta cel putin la un magazin care se respecta ! (Gasesti magazine de care unii din noi au fost incantati aici :

http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,169.0.html ). Daca imi dai seria shasiului pe mesaj privat iti pot spune exact codul piesei de care ai nevoie...

Referitor la a doua problema, cu magazinele... ti-am raspuns mai sus... supapele de evacuare nu prea vad de ce s-ar fi bushit decat daca ai avut o problema cu cureaua de distributie... Cumva a facut POC ? Daca da, iti recomand sa inspectezi si pistoanele, nu le face deloc bine sa dea cu capul de supape.

La REMCO toata distributia te aduce pana in 10 milioane si sunt piesele originale (nu Volvo dar sunt ce pune Volvo - rulmenti INA si curea ContiTech).

Tine-ne informati !

Share this post


Link to post
Share on other sites

despre kitul de distributie ce pot sa spun?

aproape toti distribuitorii de piese folosesc programul VADIS. si nu prea imi e de ajutor, pt ca in momentul in care selectez piesa- in speta cureaua de distrubutie-, programul imi ofera automat 2 tipuri: unul cu 142 de dinti si unul cu 148!

ar mai fi ceva... masina mea, are pe capacul de protectie al curelei un sticker pe care este desenata o schema a kitului de distributie cu intinzator manual si in proportie de 95% sau chiar mai mult cred ca asta este solutia! pur si simplu nu vroiam decat o confirmare din partea altcuiva pt a elimina orice urma de indoiala...

M-am hotarat sa comand curea CONTI si role INA. capacul pompei de apa o sa-l comand HEPU.

sint piese bune dupa parerea mea...

despre supape... hmm! e mai lunga povestea!

acum un an si ceva, am avut o experienta neplacuta... si nu atat neplacuta din cauza masinii cat din cauza mea! masina saraca s-a comportat bine... eu am fost cel care a sarit peste cal...

am alergat-o pana am prajit 2 supape de evacuare!

de fapt am prajit 1 singura! pe a doua am spart-o!!!

ok! am bagat masina intr-un service si acolo, mecanicii mi-au recomandat un distribuitor de piese...

eu eram cam aerian pe vremea aia si oricum vroiam sa vand masina asa ca nu prea m-a interesat provenienta pieselor...

intre timp, m-am razgandit, nu am mai vandut-o si am ramas cu cele 2 supape dubioase in motor!

o perioada au mers f bine... dupa care, problem! masina a inceput sa aiba o vibratie de parca ar fi fost diesel... parca si un pic mai tare decat diesel-ul! si in momentul in care-i dadeam talpa, avea unele momente in care dadea impresia ca ar merge in 3 pistoane! problema inca persista oarecum, in sensul ca acum mi-a ramas numai vibratia si e mult mai mica de cand am schimbat senzorul de pozitionare al axei cu came... de lucrat lucreaza corect toti cilindrii

suspectez tot o problema la supape!

acum vreau sa-i fac distributia si sa-i schimb simeringurile de la supape, ca s-au cam dus si cam scapa ulei ...masina are 180000km si 8 ani totusi...

si daca tot dau jos chiulasa, ma gandeam sa remediez si  problema asta pe care o am!

sint aproape sigur ca e de la supapele alea 2...

acum singura problema ar fi pretul lor! e clar ca daca nu gasesc nimic mai ieftin, le iau pe alea ce dracu sa fac?

in rest ce sa spun despre masina? super!

sint de-a dreptul impresionat! alte marci pentru mine nu exista! poate intr-o f. mica masura imi place si saab! dar atat!

suedezii sint singurii care le demonstreaza nemtilor ca nu numaio ei stiu sa faca masini bune...

anyway, orice parere e binevenita! deci astea ar fi detaliile:

s40

prod: aug 1998

serie sasiu YV1VS1922WF200238

capacitate 1948 118kw/5100 rpm

serie motor 1276236 tip motor B4204T

thanks! keep in touch!

va tin la curent cu tot!

P.S. si daca tot am inceput cu intrebarile, as vrea sa stiu cum resetez si eu lumina de service de la bord! am incercat prin metoda aia cu apasarea butonului care reseteaza km dar nu a mers!

sa fie din cauza ca eu am ceasuri de T4? eu am un alt buton "Reset" pozitionat pe consola centrala, exact langa selectorul de unde modific afisajul electronic al bordului (stiti voi... temp ext, temp motor, autonomie, consum etc.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Belt transmission. 4CYL EXC B4184SM. TURBO  *) For cars with mechanical belt tensioner. *) ENG 1219754 - onwards

Codul piesei este 30638277 (8670484)(8642251) - exact asta scrie in VADIS si am varianta 2005.

Deci a ta care are seria de sasiu mai sus de 1219754, are intinzator mecanic...

Cat despre butonul de reset, asta chiar nu mai stiu... A mers la un V70XC si la cateva S/V40-uri... mai multe detalii n-am gasit nicaieri... Probabil merge (sau nu) la fel cum merge (sau nu) procedura pentru Daytime Running Lights de care Danm n-a reusit sa scape :)

Sper sa te ajute...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut ! Butonul de reset este pt resetarea parametrilor indicati la ceasul ala smecher cu care sunt dotate T-urile, adica: consum mediu, distanta parcursa...etc

Becul pt service cred ca se stinge numai cu ajutorul unui laptop si interfata aferenta...damn ! sorry pt vestile proaste  :-[

Share this post


Link to post
Share on other sites

Midnight Caller: thanks a lot! inseamna ca cei pe care i-am intalnit eu, erau niste idioti care habar nu aveau sa foloseasca programul VADIS!

am incercat si eu sa-l scot de pe un torrent, dar n-am reusit pt ca se tragea f greu, iar dupa asta am incercat sa-l cumpar de pe e-bay dar nici asta n-am reusit asa ca m-am lasat pagubas!

iti multumesc mult pt informatie.

despre becul de service... oricum nu prea ma deranjeaza! am pe cineva care poate face asta, dar speram sa fie ceva mai simpla procedura... fara laptop si interfata...

la reprezentanta NU MA DUC!

masina mea are carte service pana la 150000km! aia este ultima revizie stampilata, pt ca de atunci m-am hotarat ca nu merita! cand am luat masina de la ei, mi s-a parut ca merge groaznic! mult mai prost decat inainte de revizie! ce dracu i-au facut, nu stiu, dar isi pierduse grav din demaraj...

nu spun ca nu sint profesionisti sau ca sint superficiali! eu pur si simplu nu am incredere in ei si nu imi mai duc masina acolo niciodata! prefer sa-mi stabilesc eu programul de intretinere, ca doar nu numai cei de la Volvo se pricep la reparat masini...

Share this post


Link to post
Share on other sites

VVV850 spune-mi te rog cum a decurs livrarea din momentul comenzii si platii pana la intrarea in posesie. Cat timp a durat pana le-ai primit in vama si mai ales cum sa facut vama (daca se mai face si ce suma ai platit)

Si eu am in plan ceva garnituri pentru motor ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

VVV850- stiam de site-ul asta si ma bucur ca imi confirmi seriozitatea lor...

la fel ca si T2, sint si eu curios sa aflu cam in cat timp se face livrarea si cum sta treaba cu vama...

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-ai la ce sa platesti vama. Coletul iti ajunge la posta cea mai apropiata posta adresei de livrare apoi primesti o notificare in casuta postala ca ti-a venit coletul, te duci la posta cu buletinul si ridici coletul. In momentul ridicarii coletului banii blocati de pe card sunt sustrasi din cont si virati in contul vanzatorului, asa ca va sfatuiesc, chiar daca n-am avut probleme cu ei, cand ajungeti la posta, sa ii puneti sa desfaca coletul pentru a verifica piesel inainte de a semna de primire.

Pentru alte intrebari va stau la dispozitie.

In loc de vama este transportul care creste odata cu greutatea, in cazul tau pentru 8 valve de evacuare va fi 21.09 euro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zi doua saptamani calendaristice mai bine ca sa stea omu' linistit :)

Poate la mine a fost si in preajma Craciunului si de-aceea au mai intarziat un pic baietii... Oricum mi-au trimis si o bomboana "onorifica" sa ma mai imbuneze ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai cred ca pana la urma,la ei le comand...

voi ce parere aveti? este cazul sa schimb toate supapele sau numai pe cele mai ramolite asa?

eu stiu ca e o intrebare cam tembela si ideal ar fi sa fac o treaba de la cap la coada, dar deja am ajuns pe la 17 mil cu piesele pt revizia asta si...:D i'm a little short of budget.

ce parere aveti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ideal ar fi ca toate sa le schimbi "in pereche"... Dar daca esti "on a low budget", cum ai mers atata timp cu ele asa, mai poti merge o luna cred eu, pana faci rost de bani sa faci totul "ca la carte"... Sa te uiti si la uzura arborelui cu came, degeaba schimbi supapele daca arborele e tocit si nu le mai ridica cat trebuie...

Bafta !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-au venit piesele comandate Vineri 02.03.2007, Vineri 09.03.2007. In lista am avut comandate peste 20 de piese printre care un catalizator sport Jetex (400 euro fata de Volvo 1500 euro) si capetele de planetara (100 euro/buc) pe care nimeni din tara nu le aduceau decat pe original la pretul de 1.000$ bucata. Pot sa spun ca oamenii sunt prompti, asta fiind a doua comanda, si ca piesele par a fi de calitate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now