Sign in to follow this  
Followers 0
Guest lucas02

volvo s40 t4

17 posts in this topic

Salut tuturor , sunt nou pe forum si as avea niste intrebari pt. ca sunt foarte aproape sa imi cumpar un volvo s40 t4 din 1998 motor de 1800 benzina si 200 cp. In primul rand ce imi puteti spune despre masina ? Cam ce slabiciuni are ?

Are distrubutia pe curea ? Orice sfat e bine venit. Va multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Noi avem un V40 T4 din 2001, si pot sa iti spun, ca este o masina foarte buna. Distributia este pe curea, turbina high pressure, un cuplu foarte bun de 300 Nm, 0-100 in vreo 7 secunde.

Am tras cu el, o platforma cu un alt Volvo, tocmai din Cehia, si cu 2,5 tone agatate dupa el, mergeam cu 150 kmh pe autostrada, fara nicio problema. Numai ca, dus-intors am facut vreo 6 plinuri.....

Are 150 000km si nu am avut nicio problema majora cu masina, si este folosita zilnic, dar este si intretinuta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, si eu am un T4 de vreo 6 luni, n-am avut nici o problema cu ea, in afara de niste greierasi electrici minori (senzorul de temperatura de pe motor). Masina civilizata daca esti cu nevasta/prietena, putere si demaraj mai mult decat iti trebuie daca ai chef  ;) Motorul nu are 1800, ci 1855, asa ca vezi ca o sa treci in alta clasa la asigurare si la impozit. Eu unul ti-o recomand cu caldura, mai rar fiabilitate si consum rezonabil la o masina "turbata", dar asa cum a zis si LEXION, intretinerea regulata e musai (ulei bun si inainte de vreme, nu treci de 2500 de ture inainte sa se incalzeasca, o lasi 1-2 minute sa se raceasca la ralanti dupa ce ajungi cu ea acasa...), daca gasesti una intretinuta si ai si tu grija de ea o sa ai numai satisfactii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi pt. raspunsuri. Totusi mai am o intrebare am auzit ca motorul e ori de ford ori de renault , e adevarat ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ford nu are cum sa fie, pentru ca prima generatie de S/V 40 a aparut in 1995, inainte sa fie Volvo cumparat de Ford. Eu stiu, ca toate motorizarile pe benzina sunt de Volvo, si doar motorul diesel de 1870 cmc (1,9 TD) este de la Renault.

Am auzit si eu o multime de variante de la mecanici, useri pe forum si alti "cunoscatori", ca motorele de la S/V40 prima generatie, ar fi de la Focus, Carisma, Galant, Combo, Laguna, Audi 80, Audi A4, Golf si tot asa...imediat aud ca au luat motorul de la Dacia Nova :)

edit: Defapt, am auzit-o si pe asta, ca Volvo este ca si Dacia, pt ca ambele nu au acceleratia din podea ca la BMW  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi de lamurire. Eram putin speriat cand auzit Renault  ;) cureaua de distributie la cati km trebuie schimbata pt. ca si aici am dubii , am auzit ca la 40.000 60.000 80.000 tot felu de variante , nu am mai avut masina pe curea de doar pe lant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La 80 000 la motoarele cu Turbo si la 120 000 la cele fara turbo sau ca intreval de timp este de maxim 6 ani la motoarele Turbo si 8 ani la celelalte.

Dar, cel mai bine, la o masina second-hand, este indicat sa ii faci un service full cand o cumperi. Asa, stii exact cand ai schimbat distributia, uleiul, filtrele, franele, si nu ai surprize daca cedeaza ceva si stii cand trebuie sa le schimbi iar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pt siguranta personala mai bine o schimbi la 50000 totusi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi pt. raspunsuri. Dupa ce am citit aici pe forum sunt convins sa imi iau volvo. Pana acum am avut doar mercedes si bmw , insa mereu am considerat ca volvo e o masina mai buna decat bmw. Sper sa se concretizeze miercuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am avut BMW, sambata dimineata l-am vandut  ;D  Si pot sa zic , ca Volvo este mult peste, si BMW nu am sa imi mai cumpar niciodata. O dezamagire totala a fost BMW-ul pentru mine...:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam ce tea dezamagit la bmw? ce model a fost ? care e diferenta intre ele ? asa ca sa imi fac o idee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut un E36 de 2.0, 24 valve si 110 kW. NU mi-a palcut ca era incomod (la drumul din Germania, visam numai la scaunele din Volvo), nefiabil (am schimbat mult prea multe pe ea, si diferentialul mi-a facut zile fripte si gol in buget) si cam dificil de condus in anumite situatii....nu avea ESP, iar intr-o seara, am dat sa ies mai repede dintr-o benzinarie, sa nu incurc pe cei la care le ieseam in fata sa fie nevoie sa franeze, pe jos era polei, cand am accelerat si virat sa ies in drum (viraj de 90 de grade), spatele s-a intors 180 de grade.

In plus, consumul era cam mare....9-10 afara si chiar si 15 in oras....mai mare decat la T4, iar acceleratia era sub asteptari pentru un motor de 6 cilindrii....e drept ca distributia pe lant e mai inceata decat cureaua si un motor supraalimentat nu se compara cu motorul aspirat...dar totusi...

Mi-a placut in schimb, ca statea foarte bine in curbe (avea suspensii sport).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ia-ti T4 punct :)

Motorul e Volvo, si, daca ai grija de el, iti va da niste senzatii cum nu ai mai simtit ;).

Bafta si "Join the club!"

V.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am acum bmw e36 318is coupe 140 de cp e a 4 masina cu tractiune pe spate si pe lantz si sincer mie chiar imi place asta, nu prea agreez masinile pe curea din cauza costului ridicat la schimbare , iar cu tractiune pe fata am avut una singura si am avut probleme , ba sa schimb planetara , ba burduf tot felu. bmw`u de il am acum pot sa zic ca sunt multumit de el are 291.000 de km din care am facut eu aproape 40.000 intr-un an jumate si nu am avut probleme cu el am schimbat doar ambreiaju in schimb consumul pe autostrada la 120 e de 6,5. E o masina care nu m-a dezamagit , totusi ai dreptate sufera putin la capitolul confort , eu inainte am avut mercedes iar diferenta e mare. Multe voci spun mai nou cum ca audi ar fi mai bun decat bmw si mercedes , eu cu bmw`u m-am luat la intrecere cu un amic cu un audi a4 din 2002 1,9 tdi 130 de cai , la demaraj am castigat iar pe autostrada viteza maxima eu mam dus cu 245 aproape in schimb el de 210 nu a putut trece. Astept sa testez si volvo :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ca T4 inainte de MY2001 are un comportament dinamic inferior celui de dupa 06/2000 (care are motorul de 1948).

Suspensia fata a fost radical imbunatatita(inclusiv marirea ecartamentului), dar chiar si asa T4 are dificultati in a pune pe asfalt caii pe care ii are.

Motorul este motor modular de la Volvo si nu il vei mai gasi pe alte masini. Laguna a primit motorul 1948cmc dar in varianta aspirata, de la Volvo(si S/V40 a primit 1.9D de la Renault). Oricum, motoarele Renault sunt si ele foarte bune.

Consumul este mult prea mic la T4 pentru ceea ce ofera ;).

Dar nu este o masina foarte darnica cu spatiul oferit, mai ales la cei din spate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pare ca afacerea a picat , imi pare rau sper ca pe viitor sa imi iau un volvo. ce model inca nu stiu dar am sa ma documentez bine inainte. Multumesc tuturor pt. raspunsuri si sfaturi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0