Guest Red_Blue_fighter

Reconditionare turbosuflanta...

9 posts in this topic

In calitate de posesor de Volvo 850 T5, ma intalnesc (din nou) cu o problema spinoasa: turbina "papa" ulei.

Am avut deja 2 reconditionari pana in prezent - a aprox. 250 de eur bucata ( 2 "baieti" diferiti) - fiecare a tinut in medie cam 2 000 de km. Avand in vedere si experienta absolut similara in costuri si efecte a unei cunostiinte (tot posesor de T5), voiam sa va intreb: vreunul din onorabilii membrii ai acestui forum a avut vreo experienta pozitiva cu o turbina reconditionata? A reusit cineva sa "duca" macar 10 000 de km dupa reconditionarea turbinei fara consum de ulei? Daca da, cine a fost miraculosul mecanic care a facut reconditionarea?

Am insa vaga banuiala ca ma paste o turbina noua... Vreo idee de unde mi-as putea cumpara una cu sub 1000 de EUR? Eu am gasit doar un site din Italia care comercializa asa ceva, insa la intrebarile puse de mine pe e-mail nu s-a ostenit nimeni sa raspunda....

Totodat, avand in vedere nr. de km parcursi de cand a inceput sa "consume" ulei, credeti ca e posibil sa fi fost afectat intercooler-ul (e clar ca uleiul pierdut pe la lagare ajunge, dincauza diferentei de presiune, in teava de aer care merge la intercooler) ? Vreo idee/parere/experienta in directia asta?

Va multumesc mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,si la mine este turbina dusa,m-am interesat la aia de pe sos Alexandriei si costa aproximativ 10mil reconditionarea cu piese bosch,ei spun ca am garantie nu stiu cit.

  Despre ulei am intrebat mai multi mecanici si au spus ca nu afecteaza nimic,o parte il baga prin admisie in camera de ardere,o parte ramane in intercooler.Cand pui turbina noua sau reconditionata dai jos intercoolerul si il speli.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,si la mine este turbina dusa,m-am interesat la aia de pe sos Alexandriei si costa aproximativ 10mil reconditionarea cu piese bosch,ei spun ca am garantie nu stiu cit.

   Despre ulei am intrebat mai multi mecanici si au spus ca nu afecteaza nimic,o parte il baga prin admisie in camera de ardere,o parte ramane in intercooler.Cand pui turbina noua sau reconditionata dai jos intercoolerul si il speli.

   

Cam asa m-a costat si pe mine, 10-12 mil. de fiecare data cand am reconditionat-o....si in ambele cazuri m-a tinut de joi pana mai apoi....

Ma bucur sa aud de intercooler - ca se spala si gata. E si ala o caciula de bani...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ar strica sa vorbesti cu cei de la turbopower.ro  Se lauda ca o echilibreaza dinamic si ofera garantie la lucrare de 1 an, fara limita de km. Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

pe vremea cand aveam r5 gtt, mi-am reconditionat singur turbina cu ajutorul unui kit de reparatie adus din state si m-a tinut aprox 25000km, incluzand si torturile de rigoare :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

parerea mea este k cele reconditionate nu ti mai mult de 3000 , 4000  km si asa k cel mai bine sa cumperi una noua de la reprezentanta Volvo.O sa te coste triplu dar o sa te tina cam 80 -100.000 km depide cum mergi.Sal!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Many thanks!

La 700 de dolari + shipping..... cred ca asta e solutia!!!!

Multumesc mult de tot! Cred ca dupa Pasti o sa am si "malaiul" necesar sa o comand. Va tin la curent!

Sper sa livreze si in Europa... n-am prea vazut nimic pe-acolo care sa sustina contrariul. Oricum, ma descurc eu....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now