alin89

Volvo to Switch to Only Four-Cylinder Engines; Bold Move or Crazy Idea?

30 posts in this topic

Iulica faptul ca tu nu ai avut bani de BMW nou nu inseamna ca BMWul este o masina proasta, ca de obicei habar nu ai ce vorbesti si vorbesti ca sa te aflii in treaba. E vorba de tehnologie prietene, BMW scoate 218CP din 2L diesel iar Volvo se chinuie sa scoata 215CP din 2.4L . Acum ai inteles ? Faptul ca tu ai un Volvo care prinde 240km/h nu inseamna nimic pt un BMW care sare de 260 cu limitarea scoasa, un amarat de X5 dizal stock prinde 240 km/h .

Nu sunt fan BMW dar imi trec prin mana si raman surprins de tehnologia unei masini de 4-5 ani care are browser de internet, asistenta la parcare si alte gadgeturi pe care Volvo o sa le aiba peste 10 ani .

Volvo se vrea sport dar pt asta mai trebuie ceva experienta, se poate face pt ca acum Volvo are bani .

Iar daca tu ai chef sa-mi arati ce masina performanta ai mergi frate la legale, o sa iesi pe ultimul loc garantat, dar o sa te simti bine .

@Matrixx, ma refeream la motoare aspirate, BMW abia de 3-4 ani a descoperit combinatia turbo + motor pe benzina si ca sa le iasa treaba buna pun doua turbine pe fiecare motor, atat in 4 cilindrii cat si in 6 .

@MAurice ai mare dreptate, se simte coada PSA-ului si de o parte si de cealalta a baricadei :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

agr, tu stii ce e aia o masina safe ? volvo sint masini care pot fi utilizate si ca masini sportive. nu asa de simplu ca bmw.

bmw e mai safe decit volvo, daca asta te roade !

in schimb, volvo e un compromis mai BUN !

Am intrebat la o reprezentanta Volvo din Germania de ce pe XC 90 nu se ,,pune'' trapa panoramica cum au X5 ,Q7 si mi s-a raspuns sec pentru ca nu ar corespunde cu normele de siguranta Volvo.Eu as compara masinile prin modul in care lucreaza tandemul motor-cutie .Degeaba ai o bruta de motor sub capota daca nu ai o cutie care sa-l dirijeze eficient.Mercedes cu al sau 7G-Tronic ar fi de luat in seama pe modelele GL.Suspensia adaptiva poate schimba radical senzatia pe care o ai cand conduci o asemena masina.XC-ul nu are asa ceva ,oare tot din motive de siguranta ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evident ca nu, chiar vorbeam aseara cu Alin de masina ta, desi XC90ul tau V8 are performante mai bune pe hartie decat masina lui Alin (R-ul) totusi R-ul trage mult mai violent, chiar radeam pt ca masina ta la 2200 kg prinde suta in 7.3 sec iar a lui Alin la 1700kg in numai 7.7 sec, totusi viata bate filmul si este cam invers :D

Asa este si cu diferentele dintre masini, intotdeauna un BMW va bate un Volvo avand aceiasi putere, adica 528i @245CP face sprintul cu 1.3 secunde mai repede decat un S80 T5 @240CP, cu toate ca BMWul este mai greu cu 100kg .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic sa criticati BMW doar dupa ce o sa conduceti unul.

Peste tot e la fel cu romanasii nostri :smile:

- "nu imi place iPhone-ul ca am auzit ca e nu-stiu-cum"

- "nu imi place BMW ca am auzit ca consuma mult si tractiunea spate e proasta iarna"

etc.

Bleah.

Edited by muadDib

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am condus mai multe BMW-uri noi si doua lucruri ma scot din sarite: scaunul prea tare si cu prea multe reglaje si informatia prea multa si greu de digerat din iDrive, adica pt a verifica defectele masinii navighezi prin 10 meniuri iar la AUDI apesi un singur buton (CHECK) si ai rezolvat problema, la Volvo nici macar nu exista informatiile astea dar sincer sa fiu nici nu cred ca este buna atata informatie, adica pe bune, cat de important este sa afli cati km mai poti merge cu placutele de frana spate, sau cati km te mai tine DPFul, cati km mai ai pana la revizie si multe alte informatii .

In rest masina este indiferent de gabarit foarte precisa, enervant de precisa iar la fiecare apasare de acceleratie simti ca are ceva de spus.

Nu am simtit ca transmisia spate este un neajuns mai ales la modelele noi, DSC-ul este o invovatie exceptionala mult peste DSTC sau ESP.

Oricum ideea este ca Volvo si-a dat seama ca pierde trenul si a raspuns prin motoare mici si puternice, exact ce ofera concurenta, acum la capitolul benzina Volvo este in carti .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now