prroga

zomot(fluierat) la acceleratie

11 posts in this topic

  Salut,

am un V40 1,9 td 115cp fabricatie 2003 (250 000 km reali)masina este brici

De cateva zile se aude un zgomot ca un shuierat la acceleratie.Cum iau piciorul de pe acceleratie dispare complet! Am citit aici pe forum ca ar putea fi de la un furtun fisurat de la turbina! E adevarat? Se poate repara ?Pe unde este?Cat costa si ce cod are pentru o eventuala comanda pe "partsforvolvo"

                                                                          Multumesc pentru eventualele raspunsuri

Share this post


Link to post
Share on other sites

poate fi de la un furtun de la turbina, dar in cazul asta nu prea mai ai putere in motor...eu am patit asa ceva....am avut si un furtun (un cot dintre intercooler si turbina) a costat cam 250 lei anul trecut prin mai si tot atunci am schimbat si racordul de recirculare gaze arse (racord din metal) si a costat cam 360 lei.

anul asta prin februarie, iar a cedat racordul de recirculare gaze arse si l-am schimbat (430 lei)...sper sa nu se mai rupa si asta....

anul trecut cand s-a spart furtunul de la turbina, masina nu mai avea putere in demaraj si accelerari bruste....

cand s-a rupt doar racordul de recirculare gaze arse masina mergea brici, doar ca avea suieratul de care vorbesti, dar in timp a suieratul s-a ingrosat si a devenit uruit....

Share this post


Link to post
Share on other sites

zgomotul se aude cand e turata la relanti sau cand e cuplata in viteza?

Share this post


Link to post
Share on other sites

inca nu ai rezolvat problema? verifica furtunele....asta e sigur...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau...fulia de la alternator! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am rezolvat! Era un furtun gros care facea legatura de la turbosuflanta cu intercoolerul. 320 lei original Volvo. Avea o spatura ditamai de bagai degetul prin ea! Furtunul are un diametru ext de aproximativ 60 mm si o lungime de aproximativ 400mm curbat. Accesul la el este destul de greu si la prima vedere aproape ca nu poti sa-l identifici. Cine are probleme asemanatoare sa ma contacteze. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

Aseara am patit si eu la fel si astazi merg sa vad la un service ce poate sa-mi faca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am rezolvat! Era un furtun gros care facea legatura de la turbosuflanta cu intercoolerul. 320 lei original Volvo. Avea o spatura ditamai de bagai degetul prin ea! Furtunul are un diametru ext de aproximativ 60 mm si o lungime de aproximativ 400mm curbat. Accesul la el este destul de greu si la prima vedere aproape ca nu poti sa-l identifici. Cine are probleme asemanatoare sa ma contacteze. 

Am si eu aceeasi problema la un volvo xc90 (cand o accelerez se aude un suierat parca ar bate vantul foarte tare)Ma poti ajuta sa nu o schimb la volvo...(pot sa o schimb eu?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

In principiu nu e mare lucru de schimbat dar la tine nu stiu cum ai accesul la acel furtun . Nu sunt decat 2 coliere de desfacut si de strans la loc. Dar ai grija cum le strangi la loc pentru ca sar foarte usor deoarece e presiune f. mare in acel furtun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now