Sign in to follow this  
Followers 0
Guest mariangoia

salut la toata lumea.

7 posts in this topic

sunt in probe cu un VOLVO 340 DL si as vrea sa-l cumpar, dar are niste probleme.

1. Nu stiu cat ar trebui sa consume

2. Nu merge kilometrajul

3. Cred ca ramane bendix-ul agatat

4. Un amortizor pe spate curge

5. Ventilatorul nu porneste de la buton, in schimb porneste alimentat direct de la baterie.

Sunt foarte multumit de ea cu toate problemele astea tinand cont ca 8 ani de zile am condus o SKODA 120L. O sa va mai deranjez cu indrebari deoarece sunt nou in familia bunicutzelor VOLVO si vreau vreo 5 ani sa ma descurc cu ea.

Salutare! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. depinde de numarul de la pantofi.... (am vrut sa zic stilul de mers)

2. cablul? se inlocuieste si ai rezolvat problema.

3. destul de problematic pentru ca ia destul timp de remediat. nu o problema majora, dar trebuie rezolvata ca are implicatii asupra volantei.

4. teoretic, dupa 20.000 km amortizoarele trebuie verificate si inlocuite. se recomanda inlocuirea ambelor amortizoare odata (fata sau spate) pentru ca amsina sa-si pastreze corect tinuta de drum.

5. ce buton? poti explica? teoretic trebuie sa porneasca singurel....

oricum ai facut o alegere excelenta (pentru ca este Volvo!). daca mai ai intrebari nu ezita sa postezi.

M.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ventilatorul care baga aer in habitaclu,se porneste de la un buton rotativ cu 4 pozitii:0,1,2,3.daca-l alimentez direct de la baterie,porneste si functioneaza bine.este posibil ca intre buton si ventilator sa mai existe ceva,ceva rezistente care sa faca cele 3 turatii? aia sa fie buba?,spune-mi te rog de unde sa cumpar cablu de kilometraj.multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

si la mine aceeasi problema la ventilator doar k la mine merge "la viteza a 3-a" ...

cateodata porneste si la 2  ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

am rezolvat astfel:trebuie sa desfaci cutia in care se afla motorul,undeva pe langa motor este un releu cam cat o cutie de chibrituri,in desfaci si are un contact ceva similar cu termostatul de la fierul de calcat.la mine pastilele de platina erau duse si nu mai facea contact.eu am renuntat la acel termostat ,am strapat contactele si imi merge pe toate vitezele.presupun ca acel termocontact este pus pentru siguranta in caz ca intra motorul in scurt se incinge si rupe alimentarea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am 340 , diesel. Am patit tot asa nu mergea viteza(treapta)3 de la ventilator.  Am fost cu masina la spalat si dupa spalare functioneaza perfect ! O fi ajuns apa pe undeva , s-a restabilit contactul , nu stiu........

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare, eu am patit la fel...mergea doar in pozitia 3...am desfacut ventilatorul...are un mic "cablaj" cu rezistente pt treapta 1, 2, 3 care se incalzesc trebuiesc nituite sau lipite ... bafta tuturor...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0