Guest mariangoia

bujii

19 posts in this topic

daca am aprindere electronica pe volvo 340,care este distanta la bujii 0,7 sau 0,9?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti s-o faci si 1-1.2mm, ca nu conteaza... :)

La mine de ex. in carte scrie 1.25 +/- 0.25mm .... Deci as putea sa pun bujia intre 1 si 1.5mm. Aprinderea electronica e aftermarket sau originala ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Producator            model      mm

Bosch                    wr9dc    0.7

Champion              RN9YCC  0.8

NGK                      BP6ES      0.7

Asta am gasit eu ;D sper sa'ti fie de folos ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Poti pune bujiile linistit si la 1 mm ca nu are nimic.... Le poti lasa si la 0.7-0.8 ca sa nu mai umbli la ele mai tarziu.

    Iti pot da exemplu tot masinuta mea, care la revizia de 170.000km s-a crucit mecanicul apropo de cum aratau bujiile. Electrodul central era LA NIVELUL IZOLATORULUI DE CERAMICA ! Asta inseamna distanta intre electrozi de aproape 2mm, iar masina mergea absolut normal !

    Nu-ti fa probleme, s-a dus vremea lerei (cel putin la capitolul aprindere). Nu stiu cum ai tu culbutorii (la mine sunt hidraulici - deci nici aia nu se regleaza), dar poate maxim la aia ai avea ce sa reglezi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

o sa verific bujiile maine,poate se reduce consumul,teava de esapament este neagra,scoate putin fum negru

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Problema ta poate fi un filtru de aer murdar, injectoare (daca ai pe injectie) decalibrate sau infundate, regulator de presiune (tot daca ai injectie) defect, bujii prea reci (care nu ajung la temperatura de autocuratare), sau carburatie cu amestec prea bogat. La asta cel putin m-as uita eu daca as fi in locul tau... Nu stiu pe de rost motorul de Renault (pentru ca din cate stiu motorasul tau e de provenienta frantuzeasca) dar seamana mult cu cel de Dacie si cam astea erau problemele cand "dadea cu fum negru".

    Bafta mare si tine-ne la curent !

Share this post


Link to post
Share on other sites

carburatorul este dublu corp,trebuie sa gasesc pe cineva priceput,ca eu nu ma pricep,am masina de 4 zile

Share this post


Link to post
Share on other sites

am inlocuit bujiile.erau cu funingine pe ele,neaparat trebuie reglat carburatorul.mie ciuda ca nu cunosc deloc modelul asta de carburator,nu stiu nici ce tip e,decat ca este dublucorp.o sa caut un meserias,stiti voi unul bun?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da-mi modelul de carburator ca tocmai iau AutoData 2007 de pe net si poate scrie ceva de el acolo... In principiu ar trebui sa fie carburatorul de Renault.

Mai am si o bujie transparenta care se baga in locul uneia normale pentru a regla carburatia. Doar ca trebuie sa o recuperez de undeva de pe langa Cora Pantelimon si tare mi-e lene sa ajung pana acolo...

Daca ai nevoie urgenta incercam impreuna w/e-ul viitor sa o reg(u)lam ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu stiu ce model de carburator am.scrie pe el,ceva pe undeva? multumesc pentru atentia acordata

Share this post


Link to post
Share on other sites

m-a innebunit carburatoru' WEBER dublucorp(o zi sta la relanty, a doua zi se deregleaza, creste relanty-ul stand pe loc), abia astept sa-l inlocuiesc cu unul mono de dacia 1400. Ma duc sa-mi fac flansa, sa-mi cumpar carburator nou si poate rasuflu usurat. Chestia asta m-a terminat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo Mariane ! Ma bucur ca ai scapat de reglaje si alte nebunii...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce credeti la carburatorul dublu(cel original) sau la mono (de dacie) ar fi consumul mai scazut?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Carburatorul dublu corp te ajuta la demaraje,daca conduci normal nu creste consumul dar condusul sportiv il creste.Daca nu deschide a doua clapeta ai un consum normal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cel original pe care l-am avut pe masina era dereglat si consuma 15,cu cel de dacie 1400 nou imi consuma in afara 6 si ceva

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut,

cum mai e consumul tau acum cu carburatorul de dacie?

si eu stau pe ganduri sa il in locuiesc.

spuneai ca 6 si ceva afara, dar in oras?

merci

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutari

si eu am schimbat carburatorul pe unul de dacia

consumul e tot mare (oras peste 16) si tin sa mentionez ca am stil de condus foarte linistit, fara accelerari salbatice sau mers subturat

ce mai poate influenta consumul?

merci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now