nicu_v85

ulei in galeria de admisie

18 posts in this topic

  Am desfacut tuburile pentru a curata clapeta de accel. si am observat ca in interiorul tubului ce iese de la filtrul de aer, (dupa acel senzor cu o sita) in interior era ulei.

  Spuneti-mi va rog daca e normal sau nu!

  Inca nu am rezolvat problema motorului (tot nu trage).

  Intentionam sa curat calpeta de acceleratie pe care nu am gasit-o (nu mi-am dat seama care era), am demontat si acel suport unde se pune filtrul de aer, imi poate explica cineva mai exact cum arata (poze daca are cineva), scuze dar nu m-am mai bagat niciodata la un motor, as vrea sa invat... banuiesc ca nu e greu.

Inca ceva, carcasa filtrului nu e inchisa perfect, e putin deformata la un colt si se vede putin garnitura accea a filtrului, afecteaza ceva (poate sa traga aer fals si sa schimbe ceva).

  Multumesc si scuze inca odata pt intrebarile mele banale, de necunoscator... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

senzorul cu sita e debitmetrul.

uleiul ala vine de la turbina. 

acum...nu stiu cat ulei era acolo.

e normal sa fie unsuros, dar daca baltea ulei prin tubul ala de admisie, nu mai e ok, inseamna ca iti mananca ulei turbina. si daca iti baga prea mult ulei pe admisie, poti avea surprize foarte neplacute.

faza ca nu trage....tester.  daca scapa aer pe la carcasa filtrului de aer nu cred k e o problema, ca din cate stiu eu, filtrul de aer e inaintea turbinei pe traseu, si nu afecteaza presiunea aerului care intra in motor. verifica furtunele de la turbo la intercooler si de la intercooler la motor, sa nu scape pe acolo presiune.

dar daca ma insel si e dupa turbo, atunci probabil de asta nu trage.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca am gasit problema..., TURBO e dus, trebuie schimbat, scriu mai mult pe "motorul nu trage"

Share this post


Link to post
Share on other sites

TURBO-ul ala sunt de fapt 2 TURBO-uri din pacate... Incearca intai o reconditionare a turbinei, care-o fi dusa din ele, prin schimbarea simeringurilor. Daca tot nu tine, abia apoi pune-te pe schimbat turbina :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

TurboCar Brasov... am auzit ca fac treaba destul de buna ! Ia legatura cu Adi2727 de pe forum !

Share this post


Link to post
Share on other sites

In intercooler este ulei, e normal sa fie ulei acolo sau nu prea?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este normal sa fie ulei in intercooler, nu masurat in litri ci in mililitri, adica un 100ml este acceptabil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine la iesirea din intercooler, de unde iese teava care duce aerul in admisie, dupa  ce ii dau ceva "forja" se vede putin ulei, practic transpira, nu curge ulei, pe langa colierul de la teava care iese din intercooler desi am strans colierul respectiv cat am putut eu de bine(colierul e universal, nu e profesional).E vreo problema asta, ar trebui sa imi fac ceva griji in privinta asta?cum pot afla daca curge ulei pe la turbo, desi uleiul din baie nu scade deloc la mers normal cu masina, el mai scade putin cand merg cu masina la turatii mari, deci la mers normal totul e ok.Se poate ca la turatii mari sa piarda ulei pe la turbo si sa il bage in intercooler?Mentionez ca am desfacut tubulatura de la turbo, era unsa pe interior dar nu era balta de ulei.Are ceva semeringuri care ar trebui skimbate sau ar cam trebui sa desfac turbo si sa ii fac o reconditionare?

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

La turatii mai mari masina poate consuma pana la 1L/1000km, mie mi-a consumat si 2.5L la 3000km in concediu si nu am turbo, este normal sa consume ulei daca mergi peste 4000rpm .

Share this post


Link to post
Share on other sites

si uleiul care se pierde, nu intra in intercooler si dupa aia in admisie? Undeva tot trebuie sa mearga si uleiul ala, zic eu.Si cum pot afla daca turbo-ul ar necesita o reconditionare, daca il pun pe tester iti arata daca are ceva mici probleme,eventual sa nu aiba presiunea optima sau orice alta eroare, deoarece cand are probleme serioase, iti dai seama dupa functionarea masinii, dar de multe ori cand descoperi ca e defect turbo e prea tarziu si nu se mai poate reconditiona, de aia as vrea sa stiu din timp daca sunt ceva probleme cu el.

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dai furtunul de admisie jos si tragi de axul turbinei, daca ai mana buna iti dai seama ca are joc in AX, oricum la benzinare nu prea cade turbina asa ca trebuie multe curse si cateva ambreiaje schimbate pana schimbi o turbina .

Share this post


Link to post
Share on other sites

...sau forja cu motorul rece. Daca deja scoate ulei pana la debitmetru, din pacate as zice ca-i cam tarziu pentru turbina aia. Poate de-aia nici nu trage cum trebuie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

de tras trage bine, nu sunt probleme, turatia la relanti este fixa, nu oscileaza, este undeva pe la 750 rot/min.Ulei nu e la debitmetru, doamne fereste, doar am vazut ceva transpiratie de ulei la iesirea din intercooler, la racordul dintre tubul care duce in motor si intercooler, dar si asta se intampla doar dupa un regim de mers undeva peste 4000 de ture, deci numai cand ii dau forja.In rest e ok, nu o turez cand e rece motorul, nu opresc motorul decat dupa cateva secunde-un minut de stat la relanti, sa se mai raceasca turbina.Eu sper sa nu fie nici o problema la turbina, ma nelinistea doar transpiratia aceea de ulei de la colierul respectiv de la iesirea din intercooler, in rest nu am observat sa fie probleme.

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut am un volvo v40 din 2001 problema care o am e ca îmi bagă ulei cam mult pe furtunul de la turbo care duce în radiator,și motorul fără capacul de la ulei scoate gaze.mă poate ajuta cineva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce motorizare este ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Urme de ulei orice turbo lasa pe conductele de turbo...pana la o limita.. daca se consuma si din baie atunci e problema. Si sa nu confuzi gazele alea cu abur. Un motor care gazeaza cere altul...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now