Sign in to follow this  
Followers 0
ValiU

Engine System Service required

22 posts in this topic

Stiti cumva in ce conditii apare mesajul ? (desi pare ceva foarte generalizat)

A aparut cand am accelerat mult in trapta a treia(spre 4000 de rotatii).

E adevarat ca masina nu a mers cateva zile insa motorul ajunsase la temperatura normala de functionare.

Din ce stiu e un senzor care produce mesajul.

L-am mai avut si inainte si l-au rezolvat cei de la volvo primus initial prin stergerea mesajului iar apoi, desi nu a mai aparut, au schimbat un senzor..... sau doi......

Cred ca nu tb sa o turez totusi asa repede. (dupa 6 km de la pornire) si as vrea sa il pot sterge pentru a vedea daca mai apare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cind am avut mesajul tau la service mi-au zis ca e dus un senzor de pe capac de pe motor si mi l-au schimbat si tot asa a facut si de fapt era filtru de motorina ,cind il tii mai mult in sarcina maxima nu mai reuseste sa tina ritmul motorina pt. pompa de inalta presiune si decupleaza.Asta a fost la mine poti incerca prin schimbarea filtrului un amic a patit la fel cu acest mesaj si a schimbat filtru si totul a revenit la normal.La mine s-a intimplat intr-o dimineata cind i-am dat urit in blana in viteza a 3-ia si a pus in cap cu mesajul pe care il ai tu.Eu asta am patit ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si mie prima oara mi l-au schimbat

dar dupa o saptamana :)

Initial mi-au resetat mesajul si nu a mai reaparut. Dupa o saptamana mi-au schimbat si senzorul insa nu cred ca era necesar....

In fine.....

Nu cred ca este grav pentru ca masina merge in continuare f f f bine "ptiu ptiu ptiu sa nu ii fie cu deochi" :))

Mi-as fi dorit doar sa il pot reseta pt a vedea daca se repeta mesajul.

Nu vreau sa schimb piese doar de dragul de a le schimba.

Multumesc pentru sfat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am patit-o eu de mai multe ori. e o clapeta care sare de la locul ei si apar probleme cu admisia de aer. din cauza la clapeta aia mie mi-a sarit un furtun din turbina - cel putin asa mi-a spus mecanicul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu prea stiu despre ce clapeta e vorba.....

Posibil insa.... totusi e un diesel.

Auzisem ceva de o clapeta care tb curatata insa asta era la cele pe benzina

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca vrei sa resetezi comp la masina, vezi la tabloul de sigurante de sub capota :)  e una , nu stiu ce nr la tine , o scoti 1-2 minute si apoi o bagi la loc .. detalii la tel .

Share this post


Link to post
Share on other sites

E da? chiar asa simplu? Pai si daca ii scot bateria? nu e acelasi lucru? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok

O sa te sun maine sa fie si lumina..... tare sunt curios cum e treaba......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu prea stiu despre ce clapeta e vorba.....

Posibil insa.... totusi e un diesel.

Auzisem ceva de o clapeta care tb curatata insa asta era la cele pe benzina

In cazul meu nu era de curatat. Este un element de plastic care mi s-a rupt , motiv pentru care respectiva clapeta sare din locasul ei la accelerari bruste sau cand o duceam la turatie mare. Imi pare rau ca nu am cum sa fac o poza acum ca sa vezi exact locatia. Oricum mesajul banuiesc ca poate sa apar din multe alte cauze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pare ca masina a avut doar un moment prost.

Dupa doar 3 zile mesajul a disparut singur.

Masina functioneaza bine asa ca........  am avut noroc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wam cum ai reparat clapeta,ai schimbato?ma intereseaza pt ca si la mine a sarit si nu stiu cit ma duce asa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wam cum ai reparat clapeta,ai schimbato?ma intereseaza pt ca si la mine a sarit si nu stiu cit ma duce asa.

Si clapeta si chestia aia care intra in clapeta sunt din plastic. Am dat gaura prin amandoua in acelasi timp cu un ac incins dupa care am pus o pana metalica prin ele. Asta daca vorbim de aceeasi clapeta. De schimbat mi s-a parut prea dificil. Partea care era rupta era prinsa oarecum de blocul motor si cred ca ar fi fost mult prea costisitor de schimbat. Imi pare rau ca am ajuns sa fac "inginerii romanesti" la volvo, dar nu aveam alta solutie de moment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am dat gaura si am bagat un surubel cu flansa mare,un amic a facut ca tine  :D sa vedem cit o sa tina,pina in prezent totul e OK ;)

Multumesc de raspuns :salut:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Explicatii va rog clar unde se afla aceea clapeta.

Mersi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

este doar la modelele dupa 2006 ce au EURO 4 si se afla in dreptul busonului de ulei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Explicatii va rog clar unde se afla aceea clapeta.

Mersi.

Cam pe aici se afla clapeta. Directia e indicata de cheie

post-2322-12877862654227_thumb.jpg

post-2322-12877862654502_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revin cu o problema cu acelasi mesaj " ENGINE SYSTEM SERVICE REQUIRED".

Am verificat clapeta cu care am avut probleme data trecuta si este ok. Din "studiile" pe care le-am mai facut aici pe forum sau pe alte forumuri volvo am ajuns la concluzia ca pot exista si alte motive. Ideea e ca in momentul in care apare mesajul masina nu mai raspunde cum trebuie la acceleratie, adica ori nu accelereaza deloc ori accelereaza foarte slab ca si cand s-ar ineca.  Rog colegii sa imi confirme sau sa infirme cele aflate.

Posibile motive:

1. Valva EGR infundata

2. Filtru de motorina murdar - nu ajunge destul carburant la motor

3  Senzor de la EGR solenoid

Poate sa ma ajute cineva cu o poza exacta si cu detalii de curatare a valvei egr pentru s60 d5 ? Mai pot fi si alte motive din cauza carora sa apara acest mesaj. Cum exact se schimba filtrul de motorina ? L-am gasit in spatele rotii dreapta spate, dar mi-a fost oarecum frica sa fortez sa il deschid . Care sunt pasii operatiunii ?

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic sa schimbi filtru de motorina prima data si abia dupa sa umbli la EGR

Share this post


Link to post
Share on other sites

si eu am prins clapeta cu un surubel ,din cauza ei iti da acel mesaj ,clapeta deschide o supapa undeva pe la motor din cate am auzit, prinde-o cu un surubel si nu o sa mai ai probleme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desurubeaza carcasa de la filtru de motorina si schimba cartusul(filtru)si o sa-ti mearga normal dupa zic eu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am tot citit despre schimbarea filtrului , dar nu stiu exact cum se procedeaza la diesel. Pur si simplu se desurubeaza ca la filtrul de ulei sau mai trebuie facut ceva inainte ? Pe la benzinare era vorba de o dezamorsare a circuitului, dar la diesel nu am gasit mai multe informatii. Un tutorial (macar scris) ar fi foarte util.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0