Sfaturi, pareri, opinii!

14 posts in this topic

Posted · Report post

M-am hotarat sa fac trecerea de la V-ul meu de 1.8 la un T5 sau T6.In urma cu cateva zile am gasit o oferta buna,zic eu,S80 '99,130k km,aprox 4000E(inmatriculata).Am vazut masina,arata impecabil,proprietarul este dispus la un test la reprezentanta(care oricum il voi face inainte de cumparare),deci ar fi ok.Dupa ce am frunzarit forumul,la sectiunea asta,am ramas mai in ceata ca la inceput  ;D,asa am si eu niste nelamuriri:

1.Triptronicul asta de pe T6.Unii zic ca e pacatos altii ca e ok.As dori daca se poate sa postati cei cu triptronic si sa spuneti daca sunteti multumiti sau nu si ce probleme ati avut(daca).

2.Am inteles ca o alta piesa importanta e turbina!Cum nu prea stiu cu ce se mananca astea(turbinele)ma gandeam daca se pot depista eventualele probleme atunci cand o voi duce la Primus pt testare

3.Consumul ;D(cel din bucuresti) Ma sperie putin :P.Daca ar fi pe undeva pe la 16-17 ar fi ok.Dar daca ajunge la 20-23.....NU e prea ok.V-as ruga pe cei din bucuresti sa postati consumul vostru din oras(asa ca sa imi fac si eu o idee)

4.Daca se poate, postati un feedback al S80-ului,cu plusuri si minusuri,avantaje si dezavantaje,tot tacamul, sa stie si eventualii doritori la ce sa se astepte .

Va multumesc si sper sa nu fi batut apa in piua...daca da si se considera necesar, rog moderatorii sa stearga postul!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

1. Geartronicul - statisticile spun ca pica in draci. Si e scump la fel

2. Turbina e de fapt turbinele... ca e twin-turbo. Gasesti SH pe la 800 de euro, asa ca nu e mare problema. http://cgi.ebay.de/1-SATZ-2-STUCK-TURBOLADER-FUR-VOLVO-S80-T6-B6284T_W0QQitemZ250348577093QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item3a49f02145&_trksid=p4634.c0.m14.l1262&_trkparms=|301%3A1|293%3A1|294%3A30

3. Consumul - cine isi ia T6 nu se sperie de >20 in Bucuresti. Depinde de tine si cum il conduci. ~16.2 e consumul oficial, deci un 18-19 este normal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

1. Geartronicul - statisticile spun ca pica in draci. Si e scump la fel

Vreau sa vad si eu statisticile astea ... ca de dat cu parerea, se pare ca e la moda.

Poti sa te astepti la consum de 18 in perioade de aglomeratie. Iar extra-urban minim 7 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

E suficient sa arunci o privire pe mobile.de sa vezi cate masini S80T6 sunt cu aceeasi problema. Cutia.

Poti sa mai arunci o privire pe www.carsurvey.org

Poti sa mai citesti un forum volvo din strainatate.

Daca nu iti ajunge, cumpara masina cu peste 150k km. Si daca nu ai pile la service, la ce servicii se ofera si la ce preturi, o sa stai mai mult pe dreapta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

@Andy.roeste posibil sa fac o constatare completa a masinii?Una ce include suspensii,turbine,geartronicul,compresia motorului,etc?Daca da, cat ajunge una?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

Nu stiu de ce dar nu consider deloc argumentele tale relevante.

Statistic vorbind, lumea are o dorinta mai mare sa isi faca parerea auzita in clipa in care are o problema, decat atunci cand totul e perfect. Cuvintele de lauda sunt putine, foarte putine, oriunde, oricand, fata de parerile negative.

2. Mi-e greu sa cred ca doar atatea S80uri s-au vandut la nivel global, si ca numarul lor este egal cu numarul commenturilor de pe acel site.

3. De cand acele siteuri sunt litera de lege?

Daan revin cu informatii, nu stiu sa iti spun acum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

Omul a cerut pe un forum pareri despre S80T6, era normal sa primeasca cam aceleasi rapsunsuri care circula pe forumuri. Nu exista "litera de lege" , dar realitatea cu problemele aparute la transmisia lui S80 T6 exista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

o masina la sh ramane o masina sh ....poate sa fie toate ok si peste 1000km sa pice ceva ... nu vrei probleme solutia e una noua .... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

si inca ceva , la 4000euro vrei sa fie ca noua ? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

Nu vreau sa par rautacioasa dar cu 4000 de euro abia iti cumperi un clio de ex. Cauta pe autovit. Eu n-as cumpara niciodata o masina atat de suspect de ieftina, poate sa fie si mama crizelor. Sau as cumpara-o doar daca as avea service-ul meu personal si as putea s-o pun pe picioare cu costuri minime.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

@musashi1973 sa nu crezi ca nu stiu ce inseamna o masina sh!V-ul care il am acum, l-am luat(tot sh) acu aproape un an (sau 35.000 km)si nu am avut nici o problema semnificativa la el!Crede-ma ca nu a costat o avere.

Betty nu am sa cumpar nici un volvo fara sa ma duc in prealabil la reprezentanta sa ii fac un test complet.In urma acelui test voi vedea daca merita sau nu cumparat!

Oricum am fost si am vazut masina:Arata impecabil in interior,Tapiteria nu e zgariata(nici macar la sofer)plafonul nu e murdar..doar mocheta de pe jos ar merge spalata putin!Am verificat vopseua-e cea originala.Am saltat capota-nu sunt urme de ulei sau alte scurgeri(din cate am observat),nici pe dedesupt nu se vad scurgeri!Oricum chestiile astea vor fi reverificate atat de un prieten mecanic cat si de testul la reprezentanta.

Scopul acestui topic este de a ma lamuri in 3 mari chestiuni:

1.turbinele

2.Geartronicul

3.consumul

Eventual de a primi si un feedback despre aceasta masina!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

Ma mai ajuta si pe mine cineva cu sfaturi?

Inca o chestie...cat costa taxele anuale la un T6(impozit si ce s-o mai plati daca o ai inmatriculata in romania)

P.S.Andy.ro te astept cu informatiile acelea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

As vrea si eu mai multe detalii daca se poate despre S 80 an 99-02 2.4 D 140 cp (diesel)

Deci as vrea sa stiu ce anume se strica daca pot sa zic asa,ce anume se schimba,cand,ce ar trebui verificat la cumpararea unui s 80 si altele.Aaaa....si sa fie din realitate nu din auzite.Multumesc mult .O seara Buna ! Lik ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted · Report post

  Taxela sunt : impozit anual 800ron la motor de 2.8, asigurarea (minima) 396ron pe 6 luni, le-am platit recent, cat despre T6, fratele meu are unul de 3 ani si nu are nici o problema cu el nici cu cutia nici cu turbinele... (si le pune in functiune f des, adica ii da 200 sau peste de cate ori are ocazia) binenteles nu in Romania.

  Cu turbina am avut eu probleme, tin sa precizez ca asa am luat-o, binenteles ca masina a fost la un pret f bun.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now