Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

prodetailing

Oferta Detailing Interior

31 posts in this topic

Azi am avut de curatat un interior al unui BMW 320D E90. A venit de aseara la garaj, am aplicat pe piele Leatherique Rejuvinator Oil si am lasat peste noapte sa intre in piele. Nu am poze in starea initiala, pentru ca mi-am uitat aparatul foto acasa :(. Azi cand am ajuns, am aplicat Prestine Clean si am sters cu lavete Sonus albe. Am facut o poza 50/50 partii fata a scaunului soferului:

DSC_0124.jpg

Mocheta din portbagaj avea o pata de ulei, pe care am scos-o utilizand Tornador Gun si 1Z Car Star:

Inainte:

DSC_0129.jpg

Dupa:

DSC_0130.jpg

Si cateva poze dupa sfarsitul operatiunii:

DSC_0131.jpg

DSC_0132.jpg

DSC_0133.jpg

DSC_0135.jpg

DSC_0136.jpg

DSC_0137.jpg

DSC_0138.jpg

Mahon-ul dupa curatarea cu 1Z Cockpit Premium si aplicata ceara Poorboy's Natty's Paste Wax

DSC_0139.jpg

Vedeta:

DSC_0152.jpg

Multumesc pt atentie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

cum se efectueaza acel detailing la motor?Include si compartimentul motor?Ëxista vreo garantie?nu de alta..dar imi e destul de frica sa o spal la motor...caci am inteles ca exista riscul sa nu mai porneasca? ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Majoritatea problemelor apar cand motorul este spalat la spalatoriile normale utilizand jet cu presiune mare a apei. Eu aplic degresant pe tot compartimentul motor, agit acest degresant cu diverse pensule, apoi clatesc cu apa tot compartimentul motor, astept sa se usuce si apoi aplic dressing pe plasticele din compartimentul motor. Acum aprox. 1 luna am spalat motorul la masina personala (Fiat Panda) si am dat cu apa si pe calculatorul masinii, si nu a avut nimic, a pornit la sfert. Cert este ca nu trebuie folosit jet puternic de apa in compartimentul motor. Si masina nu trebuie pornita imediat dupa spalare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am cam intarziat cu prezentarea lucrarilor. Vreau sa va prezint a doua masina pe care am avut placerea sa o curat imediat ce am deschis garajul, se intampla aproximativ acum 1 luna si jumatate. Este un Volvo S60: tapiterie piele, cateva pete de ulei pe mocheta, plastice in stare acceptabila. Cateva poze cu starea initiala:

volvo_s60_fata.jpg

inainte_1.jpg

inainte_2.jpg

inainte_3.jpg

inainte_4.jpg

inainte_5.jpg

inainte_6.jpg

inainte_7.jpg

inainte_8.jpg

ianinte_10.jpg

inainte_11.jpg

inainte_12.jpg

inainte_13.jpg

inainte_14.jpg

inainte_15.jpg

inainte_16.jpg

Masina a fost adusa seara la garaj. Imediat cum am primit masina, am aspirat scaunele si am trecut la aplicarea Leatherique Rejuvinator Oil pe toate partile imbracate in piele:

rej_oil_aplicat_1.jpg

rej_oil_aplicat_2.jpg

Peste noapte, masina a stat in garaj, iar Leatherique Rejuvinator Oil a avut la dispozitie aproximativ 13 ore pt a intra in piele si a impinge murdaria la suprafata. A doua zi, imediat cum am ajuns, am trecut la stergerea scaunelor cu Leatherique Prestine Clean. O poza cu scaunul soferului (50/50):

scaun_sofe_50.jpg

Pentru plastice am folosit ca de obicei 1Z Cockpit Premium, pentru chedere Gummi-Pflege, geamurile au fost sterse cu Meguiar's Glass Cleaner. Plafonul a fost curatat cu ajutorul a pistolului Tornador Gun si a solutiei Mafra Pulimax. Mocheta a fost curatata cu Mafra Pulimax si Karcher Puzzi 100 Super. Starea finala a interiorului:

dupa_1.jpg

dupa_2.jpg

dupa_3.jpg

dupa_4.jpg

dupa_5.jpg

dupa_6.jpg

dupa_7.jpg

dupa_8.jpg

dupa_9.jpg

dupa_10.jpg

dupa_11.jpg

dupa_12.jpg

dupa_13.jpg

dupa_14.jpg

dupa_15.jpg

dupa_16.jpg

dupa_17.jpg

dupa_18.jpg

dupa_19.jpg

dupa_20.jpg

volvo_s60_spate.jpg

Daca aveti intrebari, nu ezitati sa le puneti. Multumesc pentru atentie!

Cu stima,

Stelian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum 2 saptamani, am avut placerea de a face un scurt proces de detailing unei bestii de masina: Nissan GT-R. Nissan GT-R este o masina super-sport produsa de cei de la Nissan. In Japonia, aceasta bestie a intrat pe piata pe data de 6 Decembrie 2007, in Statele Unite in data de 4 Iulie 2008, iar restul lumii s-a putut bucura de aceasta masina din Martie 2009. Propulsorul folosit de compania nipona pentru aceasta masina este motorul VR38DETT cu o capacitate de 3.8 litri ce dezvolta o putere de 485 cai putere si un cuplu de 588 N/m. Exemplarul pe care l-am cosmetizat este modificat de cei de la SKN Romania si dezvolta o putere de peste 600 cp. Nimic mai mult decat o bestie.  Dar, gata cu vorbaria, sa trecem la fapte.

Masina a venit pentru o spalare, decontaminare vopsea, ceruire si o curatare a interiorului fara tratamentul complet Leatherique. Am adus masina la garaj cu o seara inainte, iar a doua zi la ora 8:30 am inceput treaba. Starea initiala:

DSC_0007.jpg

DSC_0008.jpg

DSC_0009.jpg

DSC_0010.jpg

O guma lipita pe aripa spate de un binevoitor:

DSC_0011.jpg

DSC_0012.jpg

DSC_0013.jpg

DSC_0014.jpg

DSC_0015.jpg

Jantele au fost curatate folosind Valet Pro Bilberry Safe Wheel Cleaner. Am aplicat solutia in dilutie 1:3 si am lasat-o 5 min sa actioneze.

DSC_0016.jpg

DSC_0018.jpg

Apoi am agitat solutie folosind peria EZ Brush:

DSC_0019.jpg

Dupa curatarea celor 4 jante, am trecut la prespalarea masinii folosind o solutie formata din 50 ml Valet Pro PH Neutral Snow Foam si 30 ml sampon Chemical Guys Citrus Wash & Gloss, totul la 1 litru de apa si utilizand lancea Autobrite:

DSC_0021.jpg

Dupa ce am lasat solutia 5 min sa actioneze, am limpezit masina, apoi am aplicat 1Z Einszett Acrysol pe suprafata masinii pentru ca erau urme de bitum. Guma de mestecat ce era lipita pe aripa spate (ati vazut-o intr-o poza anterioara) a fost eliminata folosind 1Z Acrysol. Dupa folosirea Acrysol, am clatit masina, apoi am trecut la spalarea ei folosind metoda celor 2 galeti (2BM). Ca sampon am folosit tot Chemical Guys Citrus Wash & Gloss. Dupa spalare, am bagat masina in garaj pentru a o sterge si a incepe decontaminarea.

Decontaminarea a fost facuta folosind Sonus Clay Bar (cel verde), iar ca lubrifiant Meguiar’s Last Touch. Uitati cum arata argila dupa doar jumatate de capota:

DSC_0026.jpg

Dupa decontaminare, am avut de eliminat o zgarietura destul de adanca de pe usa dreapta.

DSC_0028.jpg

Am verificat grosimea stratului de vopsea folosind Defelsko PosiTest DFT:

DSC_0030.jpg

Primele 2 treceri le-am facut folosind Porter Cable 742XP impreuna cu pad-ul Lake Country Orange si Menzerna S100. Finish-ul l-am facut folosind Menzerna 106FA si pad-ul Lake Country Black. La final, am facut inca o masuratoare folosind Defelsko PosiTest DFT si stratul scazuse cu 4 microni:

DSC_0033.jpg

DSC_0031.jpg

Dupa eliminarea zgarieturii, am curatat toata masina folosint Alcool Izopropilic (IPA). Ca paint cleaner si baza pentru ceara am folosit Lusso Revitalizing Creame. Am aplicat-o folosind Porter Cable 7424XP (la viteza 2) si pad-ul Detailer’s Domain Uber Black .

DSC_0043.jpg

DSC_0045.jpg

DSC_0046.jpg

DSC_0048.jpg

La 10 minute am facut buffing folosind o laveta din microfibra. 2 poze dupa buffing:

DSC_0049.jpg

DSC_0053.jpg

Dupa buffing, m-am gandit sa nu aplic ceara imediat, si sa mai stau un pic. Asa ca m-am apucat sa curat terminatiile evacuarii folosind Wire Wool si P21S Finish Restore Metal Polish. Cateva poze inainte si dupa curatare:

DSC_0055.jpg

DSC_0056.jpg

DSC_0059.jpg

DSC_0061.jpg

Dupa terminarea curatarii terminatiilor evacuarii, am zis ca e timpul sa curatam interiorul. Clientul nu a dorit tot tratamentul Leatherique, asa ca pielea a fost curatata doar cu Leatherique Prestine Clean. Plasticele curatate cu 1Z Einszett Cockpit Premium, chederele curatate si hidratate folosind 1Z Einszett Gummi-Pflege, geamurile curatate folosind Swissvax Crystal Glass Cleaner. Ca dressing pentru plastice am folosit Poorboy’s World Natural Look, iar pt pragurile negre din plastic am folosit Poorboy’s World Bold’N'Bright.

Interiorul inainte:

DSC_0034.jpg

DSC_0035.jpg

DSC_0037.jpg

Dupa:

DSC_0072.jpg

DSC_0079.jpg

Am facut putine poze cu interiorul din cauza timpului. Dupa terminarea interiorului, am observat cat de repede trecuse timpul si am decis sa aplic ceara pe masina a doua zi. In ziua urmatoarea, la ora 8 eram la garaj, gata de munca. Am ales sa folosesc Dodo Juice Supernatural Wax. Un prieten m-a sfatuit sa aplic aceasta ceara cu mana, pentru ca timpul de aplicare este mult mai scurt decat cel cand aplici cu un pad pentru ceara si ca aceasta ceara se aplica destul de greu cu pad-ul. Am tinut cont de acest sfat, si am decis sa aplic ceara cu mainile (tin sa mentionez ca in 30 de min am aplicat ceara pe toata suprafata vopsita a masinii, si nu am consumat cu mult mai multa ceara decat as fi consumat daca aplicam cu un pad):

DSC_0062.jpg

DSC_0065.jpg

DSC_0066.jpg

Initial am vrut sa aplic ceara cu o seara inainte, sa fac buffing si apoi sa las masina in garaj pentru o noapte. Dar, pentru ca era prea tarziu si am zis sa aplic ceara a doua zi, dupa aplicarea cerii, am decis sa las ceara pe masina timp de 1 ora si jumatate inainte de buffing. Dupa incheierea timpului de asteptare, am facut buffingul folosind lavetele din microfibra Dodo Juice “Fantastic Fur†. Nu am intampinat greutati in timpul buffing-ului, chiar am fost uimit de cat de repede l-am facut. Cateva poze dupa terminarea buffing-ului:

DSC_0067.jpg

DSC_0069.jpg

DSC_0070.jpg

DSC_0078.jpg

Clientul a venit sa ridice masina la scurt timp dupa ce am terminat buffing-ul. A fost foarte multumit de cum arata masina. A scos masina din garaj, i-am mai facut cateva poze si apoi a plecat. Pozele finale:

DSC_0081.jpg

DSC_0082.jpg

DSC_0083.jpg

DSC_0087.jpg

DSC_0089.jpg

DSC_0091.jpg

Cam asta a fost tot procesul. Mi-a facut o deosebita placere sa lucrez pe o asemenea masina, cu toate ca vopseaua este foarte moale. Si un sfat catre cei care tin la masinile personale: ingrijiti-le periodic.

Orice intrebare, sfat, feedback sau critica sunt binevenite. Nimeni nu s-a nascut invatat. Multumesc pentru atentie!

Share this post


Link to post
Share on other sites