Guest LEXION

Probleme motor la V40

5 posts in this topic

Am patit de cateva ori saptamanile astea sa imi mearga sacadat motorul. Parca se ineaca , vibreaza schimbatorul, si bordul parca nu are curent asa pierde energie, La relantiu pe loc chiar si moare motorul singur. Parca ar merge in 3 pistoane, nu conteaza daca e cald sau rece motorul sau benzina (am incercat si 98 si 95 ). Daca o tin in turatie nu se simte nimic, iar dupa ceva timp isi revine in mersul normal.

A mai patit cineva? Ce poate fi? La bord nu imi arata nimic in neregula (la becurile de pe bord), in plus se aud si alte sunete la motor ca si cum ar merge termocupla sau ceva in plus....

va rog ajutor, ca nu am nici ce-a mai mica idee ce poate fi.

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

semnele astea (motor sacadat, schimbator vibrand) s-au dovedit a fi de la bujii la mine (vezi subiectul "de la bujii").....am scapat deocamdata doar curatand una dintre bujii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci de raspuns, m-am gamdit si eu la injectoare si bujii, si am luat un aditiv pentru curatarea injectoarelor...tot ce mai trebuie sa fac e, sa fac plinul de benzina si sa pun aditivul odata la 2000 de km, sper sa se simta diferenta, desi, nu mi s-a mai intamplat in ultima luna nicio neregula ......

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Parerea mea (si a MULTOR altora, inclusiv a unui mecanic de la Volvo cu care ma cunosc destul de bine) este sa NU folosesti asa ceva. Cleaner-ul de injectie iti poate antrena murdaria din filtrul de benzina si ce depuneri mai ai pe peretii instalatiei de injectie DIRECT in injectoare.

    Duzele se infunda si nu se pot curata (au niste pori minusculi pentru a atomiza benzina), daca le cureti pe banc se decalibreaza in timp si ajungi la injectoare noi. Mai bine folosesti o benzina cu cifra octanica mai mare (99, 100) si ii dai nitel "in gura" prin afara orasului vreo 200km si vezi apoi ce se intampla...

    Partea cu muritul la relanti, daca ti se intampla dupa ce mergi in sarcina si iei brusc piciorul de pe acceleratie mutand schimbatorul la punctul mort... asta e o problema care poate fi de la clapeta de acceleratie / senzor pedala acceleratie / debitmetru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

alex are dreptate! sa nu folosesti prostiilea alea pt curatarea injectoarelor! cel mai bine te duci si le cureti cu ultrasunete...

in afara de asta, problema ta nu cred ca vine de la injectoare! si eu am avut problema asta...

asculta-l pe s40 si scoate bujiile... vezi daca dupa ce le cureti e vreo schimbare! in plus, n-ar strica sa te uiti si la bobinele alea...

la mine asta a fost... o bobina defecta care mi-a afectat bujia si din moment de motorul a mers in 3, bujia asta defecta le-a afectat si pe celelalte astfel incat la un moment dat, masina nu mai pornea deloc... vezi subiectul "bobinele" ca poate te ajuta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now