Sign in to follow this  
Followers 0
Guest MACHIDONU

nu mai porneste

9 posts in this topic

salut am un volvo s40  1.9 td  cu motor de renault (asa e din fabrica) si nu mai porneste. mergeam spre constanta cand observ ca nu mai merge a/c si apoi pierd putere dupa care se opreste. cand deschid capota apa era toata afara si masina nu a mai pornit invarte dar nu mai porneste. Ma puteti ajuta ? Care poate fi cauza?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uf... m-am saturat sa o tot zic p'aia cu dieselul...  ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ muadDib daca sti ajuta-l pe omca si un benzinar poate sa crape la fel de usor...

Ai observat daca ti-a crescut temperatura lichidului de racire inainte sa nu mai mearga?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu am observat asta e problema dar sigur a crescut m-am uitat dupa si era sus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema ar putea sa fie din pompa de apa care daca s-a blocat a facut ca motorul sa se incinga sa fiarba apa etc... si daca nu ma insel turbina este racita pe acelasi circuit cu motorul si este posibil sa se fi bulit si ceva pe la ea daca ai pierdut putere.

Dar poate poti sa detaliezi mai mult sirul evenimentelor si timpii in care s-a intamplat totul pentru a fi mai usor pentru cei care chiar pot sa-ti dea un raspuns mai exact ....muadDib chiar daca e mai mistocar uneori chiar stie multe si mai sunt multi altii dar e putin cam vaga descrierea dupa parerea mea.

Adica, de cand nu a mai mers aerul cat timp a trecut pana sa inceapa sa piarda din putere. Cand a inceput sa piarda din putere a murit imediat motorul sau ai mai mers cu ea o bucata de drum?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate stiu eu a/c se dezactiveaza automat in cazul in care sistemul de racire nu mai face fata, pentru a putea raci componentele importante. Din pacate eu mai multe nu pot sa spun....

Share this post


Link to post
Share on other sites

problema e alta am fost la service cu ea si mi-au spus ca e garnitura de chiulasa nu stiu ce sa cred ca au pus-o pe cea noua si surpriza nu a pornit decat dupa 5 minute de dat la cheie apoi imi iesea fum prin vasul de expansiune si parca mergea in 3 pistoane. Au zis ca e chiulasa sparta si ca nu se vede pe suprafata ei. Acum astept si parerea voastra ca sincer nu prea am incredere in mecanicii astia. Va multumesc anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiuloasa se poate verifica pe un banc de proba ...cauta un atelier specializat . E posibil sa fie deformata chiuloasa , nu neaparat crapata. La montare, s-a verificat planeitatea?Ai rectificat  chiuloasa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

am rezolvat problema era sparta chiulasa in interior plus ca mai era si ovalizata am cumparat alta mersi de ajutor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0