Sign in to follow this  
Followers 0
ticoromeo

probleme cu relanti-ul

15 posts in this topic

Salutari tuturor membrilor acestui club!!! :salut: Sunt posesorul unui S 460 GLE si am o mica problema care s-ar putea sa creasca mare! La relanti motorul are fluctuatii sub si peste 900 turatii. In rest e ok, la drum se comporta extraordinar. Ingrijorarea mea a pornit de la faptul ca s-a oprit motorul de doua ori. Fluctuatia sub 900 a fost mai puternica si a oprit motorul. De aceea ma adresez voua, cu rugamintea de a-mi da un sfat. Este o probleme mecanica sau electrica? Este grav? Poate atrage cumva si alte defectiuni? Masina am adus-o din Belgia acum un an. Sunt extrem de multumit de ea, am facut 20.000 km. fara probleme. Le multumesc anticipat tuturor celor care-mi pot da un sfat. Salutari tuturor!!!!! :occasion14:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut si bine ai venit . Nu cred ca exista S 460 GLE  ;) . Cred ca raspunsul la problema ta e curatarea motorasului de relanti . Din profilul tau am vazut ca ai aceeasi masina cu a mea mai putin motorul ( al meu e de 78 kw ) . Cauta la sectiunea noastra si vei gasi destule informatii si poze cu pozitionarea piesei . Asteptam si ceva poze cu masinuta . Tine-ne la curent cu rezolvarea problemelor .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru sfat Volvo16.  ;) Voi cauta informatia cu locatia motorasului de relanti si apoi voi incerca sa remediez treaba(Doamne ajuta sa fie de acolo!!!). doar ca trebuie sa-mi fac un pic de timp pentru asta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

in mod sigur e de acolo si toata operatiunea demontat,curatat,montat dureaza 30 min.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cine stie cum lucreaza acel motoras?

la mine acel motoras nu se invirte,are doar o calpeta care cind pui curent pe el,inchide si deschide acea clapeta.

am si eu probleme cu relatiul,numai dupa ce se incalzeste motorul,nu sta fix la 800,se ridica si la 2000 si pina nu turez de citeva ori pina la 4000-4500,nu isi revine.mentionez ca am curatat clapeta acceleratie.masina mea etse un 960,dar este acelasi principiu de functionare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am demontat motorasul de relanti, l-am umplut cu WD-40 si l-am lasat la fezandat! De-abia astept sa-i dau o cheie sa vad ce se intampla! Am pus si niste poze cu locatia motorasului si a senzorului de aer care va urma la verificat in caz ca va fi nevoie ;).

post-3065-12877865401347_thumb.jpg

post-3065-12877865404106_thumb.jpg

post-3065-12877865407064_thumb.jpg

post-3065-12877865409925_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am montat la loc motorasul, dar nici o schimbare. Am verificat senzorul de aer si pare ok. Bujiile le-am schimbat recent insa ma gandesc si la fise. Oare poate fi ceva legat de distributie? Ma gandesc la rolele intinzatoare daca au prins un mic joc pot oare afecta relanti-ul??? ???:slap:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Urmareste la pagina 3 topicul "motorul "se tureza singur.

Am facut mai multe operatiuni si nu stiu exact de unde a disparut,verifica firele la senzorul clapeta,eu am gasit un fir rupt.

Nu ai observat defectul a aparut cand rezervorul era pe rezerva,caci poate fi pompa de alimentare.

Succes.

La mine disparea defectul daca dadeam la automat fara a pune contactul si dupa cate va rotatii,puneam contactul si porneam.(am buton seaparat pentru demaror .

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut am sieu o mica problema dupa ce o scot din viteza scade turatia sub 800 de ture cam 2-3 secunde si apoi i-si revine are cineva idee de la ce ar putea fi? ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut am sieu o mica problema dupa ce o scot din viteza scade turatia sub 800 de ture cam 2-3 secunde si apoi i-si revine are cineva idee de la ce ar putea fi? ???

Fa aceeasi operatie ca si @ticoromeo .

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am ceva indoieli in privinta mufelor!mufa de la senzorul de aer se potriveste de minune cu mufa senzorului de temperatura de la chiuloasa! avetzi cumva ceva idei de culorile firelor sau a mufelor? multzam anticipat!

Precizez ca motorul este b18ep 1721cmc  78 kw, 1993 an fabric.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut si bine ai venit . Nu cred ca exista S 460 GLE  ;) . Cred ca raspunsul la problema ta e curatarea motorasului de relanti . Din profilul tau am vazut ca ai aceeasi masina cu a mea mai putin motorul ( al meu e de 78 kw ) . Cauta la sectiunea noastra si vei gasi destule informatii si poze cu pozitionarea piesei . Asteptam si ceva poze cu masinuta . Tine-ne la curent cu rezolvarea problemelor .

Salut,care este motorasul de relanti?,nu are senzor de acceleratie si ii tine si relantiul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu nu am vazut nici un motoras de relanti,am vazut un senzor de acceleratie care tine relantiul,lam scos si lam curatat,nu despre ala este vb?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,care este motorasul de relanti?,nu are senzor de acceleratie si ii tine si relantiul?

Acelasi raspuns si pentru tine @marian_marian , cauta prin subiectele de la sectiunea noastra . Senzorul de accelaratie si motorasul de relanti sunt doua lucruri diferite .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0