Sign in to follow this  
Followers 0
sandu

o problema cu relantiul

7 posts in this topic

am o problema cu relantiul a scazut brusc la 200 rot\min.,am umblat la un surub de la clapeta de accelaratie si si-a revenit, daca scoteam mufa de la motorasul de relantiu crestea la 2000rot\min

Dupa ce s-a racit motorul aceasi problema am umblat iar la acel surub si iar si-a revenit dar sincer nu vreau sa umblu mereu la acel surub

VA ROG AJUTATI-MA!! MULTUMESC ANTICIPAT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca ar fi cazul sa cureti motorasul de relanti . Cauta la sectiunea noastra , problema s-a mai discutat , sunt si poze  ;) . S-ar parea ca e o problema destul de frecventa .

Share this post


Link to post
Share on other sites

cred ca nu este de la motorasul de la relantiu ca in momentul cind scot mufa de la el se tureaza pe la 2000 r\m acum sper ca am rezolvat din acel reglaj dar sa vad dimineata cind este motorul rece ca la cald nu mai face. Daca nu am sa incerc si asta.

Multumesc de sfat

Share this post


Link to post
Share on other sites

cred ca nu este de la motorasul de la relantiu ca in momentul cind scot mufa de la el se tureaza pe la 2000 r\m acum sper ca am rezolvat din acel reglaj dar sa vad dimineata cind este motorul rece ca la cald nu mai face. Daca nu am sa incerc si asta.

Multumesc de sfat

Cind scoti mufa ar trebui sa oscileze relantiul , daca nu s-ar putea sa fie motorasul dus . Ai autotester pe masina ca nu ai trecut anul ? Baga codurile aici si vedem noi daca ii dam de capat  ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

vad ca esti din constanta.as putea sa arunc si eu o privire 0721800400 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Am avut oarecum aceeasi problema. La mine nu era din motoras, era mufa de la senzorul de clapeta oxidata, dar asa cum a spus si VOLVO16, daca scoti mufa trebuie sa oscileze turatia. Inainte sa schimbi ceva verifica mufele, curata clapeta si motorasul si pe urma daca iti trebuie motorasul da-mi un mesaj ca am ''pe stoc'', schimbate desi nu trebuia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Momentan am rezolvat problema, am scos bateria si am verificat toate firele si mufele de pe acolo,am reglat relantiul cum se descrie in vadis acum vad ca este totul ok sta la 900. :D

vad ca esti din constanta.as putea sa arunc si eu o privire 0721800400 Wink

am bagat numarul in memorie  si chiar as vrea sa ne intilnim odata

Cind scoti mufa ar trebui sa oscileze relantiul , daca nu s-ar putea sa fie motorasul dus . Ai autotester pe masina ca nu ai trecut anul ? Baga codurile aici si vedem noi daca ii dam de capat  Wink .

Nu ma prea pricep sa citesc codurile alea ca as avea o broblema cu ABS la pinul 3

La pinul 2 mai demult mi-a dat 111 acum nu am mai reusit sa citesc nimic

oricum va multumesc la toti pt. participare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0