Sign in to follow this  
Followers 0
Guest silvio.ferina

volvo s40 1.8 16 v ... mai p scurt b4184s2

5 posts in this topic

Incep prin a va ura multi caluti sub capote, si cat mai putine probleme masinilor voastre. Nu d multa vreme m'am alaturat voua, volvistilor, si asta datorita unui singur lucru ... mai nou, surprinzator si pt mine, sunt ca voi. Am terminat facultatea, cadou d la parinti un volvo s40 din 2003 1.8 16valve, motoru b4184s2 ... mai multe detalii sincer nu stiu sa va zic, masina nu am vazut'o decat in poze momentan. un lucru care ma ingrijoareaza, avand multi prieteni mecanici in propriile garaje, testand propriile masini, nu am aflat inca un raspuns cert despre DISTRIBUTIE ... am cautat peste tot aceasta motorizare .. si .. nmk concret .. sunt curios din cati in cati k km se schimba, ce trebuie schimbat, la ce sa ma uit prima oara sa verific, pt a nu arunca mai departe bani p probleme care pot fi evitate. masina arata impecabil exterior interior, nu necesita schimbari. mentionez, ca dotari, fac parte aerul conditionat (nu clima) geamuri electrice fatza spate, cotiera, proiectoare (nu stiu daca am zis o prostie ca proiectoarele ar fi optiune sau stock) casetofon cd stock + magazie 5 cduri in consola centrala, tot stock, computer bord, multe airbaguri, bordul si lateralul scaunelor imbracate in piele, adik ar fi o tapiterie semiepiele si cam atat din c imi aduce aminte momentan. C sfaturi imi da'ti pt a o calca cu dreptu prima oara si pt o intretinere f buna?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In primul rand bine ai venit printre noi. Avand in vedere faptul ca  ai achizitionat o masina SH, se impune un schimb de filtre (polen, aer, benzina, ulei) si uleiul. Distributia se schimba undeva la 80 000 mile de la ultimul schimb (afara). In Romania se recomanda schimbul distributiei la 80 000 KM.

Mai arunci un ochi la placutele de frana sa vezi starea acestora, lichidul de frana care dupa parerea mea trebuie inlocuit (odata a 2 ani), acum ca este iarna, bine ar fi sa inlocuiesti si lichidul de racire, avand in vedere faptul ca nu poti sa sti ce a pus fostul propietar (apa sau antigel).

Cam atat despre sfaturile mele. Bineinteles ca asteptam si sfaturile celorlalti prieteni de pe acest forum.

Si sa fiu corectat daca am gresit in sfaturile date  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu bag mana-n foc, dar distributia parca din 80000 in 80000.  oricum, fiind masina sh, daca nu ai luat-o de la o cunostinta, ar fii bine sa ii schimbi distributia, pentru confortul tau psihic, si pentru siguranta ca nu vei cauta motor prea curand.

un ulei bun,filtre, antigel, vezi daca functioneaza termostatul corespunzator, ca a venit iarna.  baga-i benzina si da-i cox :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

de specificat, folosirea antigelului ar fi in zadar, masina fost rulata si va fi rulanta in continuare in conditii d temperatura d min 15 20 grade, deoarece se afla in sevilla, spania, unde clima difera fata de cea din romania, si, astazi, 01 nov ... sunt in jur d 23-25 grade afara, si nu va scadea cu foarte mult pentru lunilce ce urmeaza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

antigelul serveste si la ungerea pompei de apa, nu doar la prevenirea inghetarii. asa ca ai nevoie de 2 litri de antigel chiar daca ai folosi-o in desert . restul de 4 litri sau cat mai intra pune linistit apa distilata.  dar 2 litri are si ea nevoie totusi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0