Sign in to follow this  
Followers 0
jhon81

Probleme Relanti

4 posts in this topic

am o problema cu relantiul.se tureaza singur pina la 2000 aproape si apoi da sa moara motorul si tot asa o tine.toata treaba asta o face daca ii bag furtunasul de vacum de la supapa de presiune din rampa de injectoare.pina acum am mers fara el.mergea bine,dar imi pare consumul mai mare un pic.supapa de prersiune nu este defecta,am inlocuit alta si am si testato.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am observat ca atunci cind este rece motorul,face asa si da si rateuri,nu are putere mai deloc.daca o accelerez mai tare putin,da asa sa moara mot.dupa ce ajunge la temperatura de lucru,nu mai face.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am rezolvat problema cu relantiul.am gasit mufa de la acest senzor....era oxidata foarte foarte rau.am curatat foarte bine si cum am bagat mufa la loc,si-a revenit imediat.plus ca aceasta mufa  a mai rezolvat ceva.inainte cind era rece motorul,nu aveam putere mai deloc,numai dupa ce se incalzea motorul la temperatura lui de lucru,aveam putere.acum merge foarte bine si la rece si la cald.parca merge ca si cum as fi pus turbo la loc.

post-2136-12877870183096_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

am o problema foarte mare.masinuta mea consuma foarte mult.18% prin localitati, unde merg si cu 100/h si intr-un orasel foarte mic,deloc aglomerat.dimineata cind o pornesc,miroase foarte rau a benzina in spate la toba.dupa ce se incalzeste,nu mai miroase.fise verificate,bujii schimbate.cine stie ce poate avea?ma inebunit cu consumul asta.are si o tenta asa de a da in nas,cind bagi piciorul in ea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0