Guest keatra

Sfaturi cumparare 850

11 posts in this topic

Va salut!

Urmeaza sa`mi achizitionez o masina din italia si prin lista de optiuni exista si Volvo, mai mult sau mai putin.

Cu motorizarile am cam inteles ce si cum, si ma bucura ca nu sunt deloc masini "puturoase", cum imi formase cineva mai demult o parere. In fine.

Sa luam de exemplu  Volvo 850 GLE SW, de prin 96-99, motor 2.0, 140cai. In genere o masina de prin anii astia, chiar si din afara Ro, cam are 150-200k, chiar si peste. Nu contest faptul ca 200k egal cu zero pt volvo, bmw, saab, dar nu am de unde sti cum a fost exploatata/intretinuta masina.

De aceea as vrea sa stiu ceva preturi la set motor, piese diverse ce pica la Volvo (asa cum Opel are pb cu rugina. valva egr, etc - chestii specifice), ca dupa ce o iau sa incerc sa o fac cat mai ... noua.

Sincer mie 850Gle imi place la nebunie .. poate iesi ceva superb daca e aranjata, lasand la o parte parerile unora gen "e dric ..".

Iarasi. cam ce consum are masina in Buc de ex, ce consum la drum lung ...

Ultima chestie : o comparatir cu V40, pt ca is la preturi apropiate.

Astept un raspuns :)

Mersi frumos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate eu personal nu prea pot sa te ajut cu privire la consum (nu locuesc in bucuresti iar motorul meu e de 2.5)

Volvo 850 motor 2.5 consuma in afara localitatii ~8l

Cat despre piese.... chiar daca'tzi par un pic mai scumpe sa shtii ca te tzin.

Eu sper ca shi tu vei ajunge sa zici ca nu vei mai dori sa o schimbi cu un alt model asha cum zic  cam totzi posesorii de 850 de pa acest forum.

PS La volvo o sa ai o singura problema.... profesionalitatea celor de la service.... nu ca ar fi ceva extrem de complicat la marca asta ci profesionishtii de la noi nu cauta de 2 ori ci 1/2  ;)

Te ashteptam cu drag ca posesor de 850 ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorul la care te gandesti este, totusi, cam mic. Iti recomand pe cel de 2,5 care se regaseste si pe GLE. Practic, motorul asta il gasesti si in zilele de azi pe Volvo si Ford.

Ai grija cu italienii ca din cate am auzit la ei masinile sunt ciocanite bine. Sfatul meu e sa te uiti totusi si la un GLT din 96-97 pentru ca au fost dotate spre sfarsit cu un turbo de presiunea joasa ridicand astfel puterea la 193.

Ca posesor de 850 nu prea il pot compara cu V40. Din urmatoarele motive:

1. Clase diferite

2. Producatori diferiti

3. Originea motoarelor, a cutiei si a sasiului

4. Aspect

5. Cred ca si fiabilitatea, dar asta se trage din punctele 2 si 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu inteleg f bine ce spui tu cu motorul de 2.5, normal ca l`as prefera, DAR, masina nu o voi inmatricula in tara, ci va ramane pe numele matusii in Italia. Asta presupune asigurare si impozit acolo, si crede`ma ca nu vrei sa stii pretul asigurarii pe 1an pentru motor mai mare de 2.0, precum cel de 2.5 .

In plus, mai este o problema. Din buzunarul meu de student nu prea imi permit sa am o masina cu un consum de 20% in oras, adica 90% din drumurile pe care le fac.

Am vorbit destul de mult aseara cu MidnightCaller pe yahoo (multumesc:) ) si am inteles ca motorul de 2.0 consuma cam 14-15% in Bucuresti, deci in Iasi, orasul unde locuiesc, ar trebui sa fie mai mic. In concluzie, da, consumul conteaza in proportie destul de mare pentru mine, e pacat sa ai masina buna, si sa faca scame :D pentru ca buzunarul e cam .. subtire, nu ? :)

Cat despre motorul turbo de 2litri, aceiasi problema, cu 20% nu rezolv nimic, unde mai pui ca probabil turbina e cam .. obosita probabil, si un motor turbo la care nu prea mai merge turbina e cam degeaba .. e sub unul aspirat cu mult, nu ? :)

Legat de grija italienilor pentru masini, am inteles si eu multe. Nu prea se obisnuieste schimbarea uleiului, ci completarea acestuia, la fel consumabilele numai consumabile nu`s, daca merge masina de ce sa le schimbi ;D, etc. De asta intrebam de set motor .. dar nu prea stie lumea un pret se pare ..

Oricum, m`am mai plimbat pe google si raman din ce in ce mai surprins, pacat ca tot ce vad e pe la straini, nu prea ii place romanului Volvo ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treaba cu consumul e un pic eronata: La 2,5 e de 14-15-16 %km.

Inteleg ce spui cu bugetul, iar setul motor: garnitura chiuloasa, set segmenti, etanseizor (aftermarket=nu originale) te duc pe la 10, 15 mil.

Oricum, succes in alegerea masinii, si daca mai ai nevoie de detalii, intrebi :)

PS: cel de 193 CP GLT are consumul cam acelasi raportat la 2,5 GLE atata timp cat nu dai in turbina....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina nu o voi inmatricula in tara, ci va ramane pe numele matusii in Italia.

Atentzi ein cazul asta potzi avea probleme cu cei de la politzia rutiera (asta o zic din propria experientza) Eu am avut un 740 inmatriculat in R. Moldova cu care am mers in romania cam 5 ani (la mine in familie, pe atunci nu aveam permis ;D) si in tot timpul asta nu au fost probleme pana cand intro zi l'au oprit pe tatal meu i'au luat talonul masinii..... cu mari eforturi l'am luat inapoi si am dus masina in Chisinau unde si'a gasit un nou proprietar.

Astea le zic ca sa shtii si sa nu ai vre'o surpriza neplacuta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi pentru toate info, m`am lamurit in cam toate privintele atat de la voi, cat si sunand la 2 persoane gasite pe AutoVit care poseda 850 2.0 simplu, cat si turbo.

In privinta inmatr. in Italia nu exista pb, masina va fi inmatr pe numele matusii, cu asigurare valabila si toate impozitele platite in Italia, doar rovigneta in Romania. Nu vor exista probleme cu asigurarea pentru ca mai nou daca stii sa cauti exista corespondente intre firmele de asigurari din tara si cele din afara. Daca fac accident (doamne fereste .. ) nu am probleme, nu scot bani din buzunar, ci ii dau asigurarea mea, si o foloseste ca pe una romaneasca.

Imi pare rau daca am parut agasant in dorinta de a fi cat mai bine informat inainte de a lua masina si imi cer scuze persoanei respective (se stie singur care .. )

Subject closed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut............eu cred ca nu e rau sa dai bani pe un 850.....si sa vedeti pana unde merg eu pt 850 meu break....tocmai am dat statului 5284 euro pt taxa de prima inmatriculare, 2000 euro pt vama[ masina e din elvetia]plus amenda de 15 mil lei pt lipsa de tranzit vamal.....masina mi-a fost facuta cadou de catre o prietena care ducea masina la servizul Volvo si daca trebuia sa schimbe un bec.......are un espect unic masina......iar cei care rad de mine pt banii dati nu a-ti condus un 850...aviz prietenilor.....pe mai incolo si sa i-l vad pe Tariceanu cu citroenul lui in pom....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa mine 850-ul a fost cam ultimul Volvo cu adevarat VOLVO scos de suedezi. Ce s-a nascut dupa... Nu mai comentez, desi sunt posesor al unei masini din 2000. Vorba lu' tataie... "Cand eram eu pe vremea mea... (*urmeaza o tuse tabagica*) se faceau lucrurile calumea" ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pt M Caller......pt ca sunt cam de aceeasi parere desi in curand intra in colectia mea si un Cross Country din 2004.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut si eu un 850 T5  break cumparat din Italia cu motor de 2000 si 210cp la 86.000km fabricatie 1996.

Consumul in oras era de 18-20l/100km, dupa citeva mii de km turbina a inceput sa faca figuri deci trebuia schimbata.Am fost la o firma din Italia ca sa-i mai pun 40de cai putere iar pe bancul de probe a iesit ca ar avea 186 de cai in loc de 210cp...motivul a fost unul foarte simplu:ca la om masinilie imbaterinesc si cu timpul nu mai au aceeasi putere ca cele noi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now