Sign in to follow this  
Followers 0
yonutz_2010

ajutor cu caldura

4 posts in this topic

fratilor de la un timp nu prea imi mai baga caldura cum trebuie imi baga dar foarte putin si greu si asta se eintimpla de cind am schimbat termostatul ca ramisese blocat sa fie din cauza lui sa deschida prea devreme si din cauza asta sa nu  bage cum trebuie ca alt ceva nu cred ca poate sa fie caloriferyul este curatat ca lam dat jos si lam spalat ce ar putea fi ? ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

In general termostatul deschide pe la 80 sau 92 nu mai stiu exact ca scrie pe el la ce grade lucra si in plus de asta sa nu te speri la mine cum a urcat apa la un sfert am caldura foarte buna in masina. Nici la mine nu sta apa la jumate niciodata nu a stat la jumate. Tin sa te anunt ca am schimbat 2 calorifere de alea de caldura si tot nu am rezolvat nimika. Acuma am pus si termostat si calorifer aproape nou nout de pe un 460 si doamne fi laudat am caldura sti ce-ti zic eu sa ii faci aerisirea manuala cum se face la daci. Eu am facut in felul urmator......am pus lichid pana a intrat dupa aia am dat drumu la motor si-a mai tras din borcan si dupa aia am lasat sa mearga motorul pana cand a pornit ventilatorul. In tot acest timp pune mana pe returu de la calorifer se afla acolo in spate la motor pe unde intra tevile la caloriferul ala si vezi daca totusi ii cald daca e cald inseamna ca trebuie sa ai si caldura daca nu e cald inseamna ca nu-si face circuitul calumea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut @yonutz_2010 . Cind ai schimbat ultima oara tot antigelul ? Zici ca ai spalat caloriferul . Sper ca vorbim despre acelasi reper http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,4070.0.html ,heaterul de sub bord . Daca ai schimbat termostatul fa o aerisire ca lumea : desurubeaza aerisitorul complet si toarna antigel incet in vasul de expansiune pina incepe sa curga pe aerisire , stringe aerisitorul la loc si apoi completeaza cu antigel pina la semnul maxim de la vas . Stringe busonul la vasul de expansiune , porneste motorul , pune caldura pe maxim si porneste ventilatorul din bord la turatie maxima . Lasa motorul sa functioneze pina porneste ventilatorul de la radiator . Lasa motorul sa se raceasca si verifica nivelul antigelului in vas . O aerisire completa ai sa obtii dupa vreo 2-3 zile de mers cu masina si verificind in fiecare dimineata nivelul antigelului in vasul de expansiune ( se completeaza daca e nevoie in asa fel incit nivelul lichidului sa fie intre minim si maxim ). Daca te hotarasti sa inlocuiesti tot antigelul din sistemul de racire ( cam 7 litri) cauta pe la magazinele de profil o solutie de curatat sistemul de racire , nu costa mult si ai sa fii surprins cita mizerie poate fi pe circuitul de racire . Succes .

Share this post


Link to post
Share on other sites

o curatire buna a instalatie de racire/incazire se face foarte bine cu calgon.goleste instalatia de apa cam cu 2 litri, in locul ei pui alta sticla de 2 litri + 200-300 grame CALGON!, da auzi bine, calgon, lasa motorul pornit cam 15 min si goleste instalatia, iar pui apa umpli, iar golesti, si tot asa de vreo 3-4 ori, intre goliri-umpleri e bine sa pornesti si motorul pana ajunge la temperatura de deschidere termostat, toate astea le faci ptr a curata instalatia de calgon si de mizerie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0