rich1974

volvo 244

7 posts in this topic

sal'tare! ma numesc richard si sunt posesorul unui volvo 244 d6 din 1980 ma tenteaza ideea sa ii pun un motor pe benzina de max 2000 cmc. si sa o fac pe gpl.  ???. ma gandesc la asta pt ca motorul asta e cam dus si e cam zgomotos, si platesc si o gramada de taxe. eu sunt nou pe acest forum si va salut pe toti!

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Salutare si bine ai venit printre noi! eu am un740 GL Diesel.Daca te intereseaza un motor de 1988cmc,injectie  am unul pe un740 break ...e in stare f.buna .Mi l-a adus de o luna din Anglia si are itp valabil pna in mai 2008.Deci maotorul este in parametri normali.in rest daca prezinta interes stam de vorba si iti dau mai multe detalii..Din nou sa ai multi km la bord si fara probleme.

      MihailCostin

Share this post


Link to post
Share on other sites

SALUT! totusi ma mai gandesc daca sa-mi fac masina pe benzina si am in vedere mai multe motive.

1 ma costa destul de mult, motor, mers la rar,

2 consumul mai mare

3 nu stiu daca se potriveste pe masina mea(ar fi interesant cu cutie cu tot)

cam cat ai cere pe el?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Ce pot sa iti spun este ca motorul costa 400Esi daca vrei si cutia mai pui 200E si il iei cu instalatie electrica si calculator...Bineinteles iti dau si actele de provenienta daca iti trebuiesc..Ca idee-motorul se potriveste fara modificari esentiale ,consumul nu este de speriat dar ai avantajul ca se diminueaza f.mult zgomotul si trepidatiile...in rest daca te hotarasti in vreun fel da-mi te rog un semn cat se poate de repede...ca mai tre sa raspund si altora si nu vreau sa incurc pe nimeni cu promisiuni...

   Cu stima...

   

          MihailCostin

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu este nici o problema! daca tu gasesti un client poti sa il dai, nu este nici o suparare!

ce inseamna ca se potriveste fara modificari? se potrveste pe cutie si pe suporti? sper ca nu te superi daca ti-am vorbit la per tu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

   Nu, nu-i nci o problema..la cutie se potriveste daca iei si carcasa ambreiajului,pentru ca nu difera cutia propriu zisa....iar la suporti iti trebuie niste inaltatoare pe care le iei cu motor cu tot

   In rest ,mai or fi probabil ceva probleme cu legaturile electrice acceleratia,eu stiu ce ar mai putea fi....adica trebuie reglate direct pe masina si un electrician si un mecanic cu oarece experinenta le rezolva ,ca sunt minore .

Asta nu trebuie sa te descurajeze...e putin de munca ,dar asa se fac lucrurile bune si durabile ,nu ;D ? Daca te hotarasti in vreun fel spune si nu e nici o problema si nici suparare ...chiar imi face placere sa stam de vorba si sa ne sfatuim

     Cu stima

       MihailCostin

Share this post


Link to post
Share on other sites

cred totusi ca o sa raman la dieselul meu  :-\ e mai simplu si daca schimb motorul trebuie sa ma duc la rar sa-mi scrie pe cartea de identitate. nu prea e masina mea de mers la rar! ;D plus ca sunt niste taxe de platit. momentan motorul meu consuma ulei si trebuie sa-i fac o revizie generala la un mecanic.    salutare!    richard

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now