Sign in to follow this  
Followers 0
accxdru

Ce ulei se potriveste?

10 posts in this topic

Zilele astea trebuie sa-mi schimb uleiul.Bidonul de la uleiul care este in masina nu o mai gasesc,intrebarea mea este:Ce ulei sa bag intru-un Volvo 440 din '92 1.8 Benzina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu merg numa cu mobil 1.iarna bag 5W40 full sintetic si vara merg cu 10W40.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mobil1 am si eu , am facut schimbul acum o luna . Din tot ce am incercat pina acum asta a fost cel care s-a pretat cel mai bine la tipul meu de motor . Am folosit 10w40 pina la ultimul schimb . Acum am pus Mobil1 10w60 Extended Life desi in carte se recomanda altceva  ;) . Uite si specificatiile din carte . Alegerea e a ta .

post-863-12877872291248_thumb.jpg

post-863-12877872291802_thumb.jpg

post-863-12877872292319_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

pt motorul ala cel recomandat e 10W40 insa sa nu uitam ca e un motor vechi si aici Mobil recomanda 10W60.ai de ales intre ce recomanda volvo si ce recomanda Mobil.:D:D:D.Oricum incearca castrol ca mobil este slabut(mai ales 10w40 pt tipu ala de motor)

Share this post


Link to post
Share on other sites

10w60 este prea gros pentru motorul tau, nu atinge stresul necesar pentru 60 ala.

10w40 e recomandat si in manualul Haynes pentru mers normal fara autostrazi si serpentine (la greu)

Motul e peste Mobil si restul (da este subiectivism pur) gama 300v este pentru diferite competitii, acu' poti sa bagi,  motorul tau o sa fie protejat la maxim si bugetul tau micsorat un pic (orice vascozitate la gama 300v iese cam la 70 ron per litru)

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut, daca tot vorbiti de ulei, voi cam la cat timp il schimbati sau la cate mii?

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut, daca tot vorbiti de ulei, voi cam la cat timp il schimbati sau la cate mii?

Eu am schimbat la 9000 km .

@amsterdam din cite marci de ulei am incercat pina acum ( mai putin CASTROL SI MOTUL ) cu MOBIL 1 s-a simtit motorul cel mai bine  ;) . 10w40 MOBIL 1 l-a digerat mai greu - cam 1,5 litri - la celelalte marci nu scapam fara 2,5 litri intre schimburi . Mai mult acum cu 10w60 nu se mai incalzeste asa mult motorul si inca nu am completat ( desi am facut 2000 km de la schimb ) . N-ar conta prea mult 1 litru de ulei in plus consumat ca si bani dar m-i s-a parut ca 10w40 nu prea si-a facut treaba . 15w40 pentru benzina nu am gasit,  doar ELF , dar pina sa fac schimbul nu am mai dat de el . Fiecare poate pune ce vrea in masina lui , cele de mai sus sunt doar parerile mele personale si in functie de comportamentul motorului meu .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mobilul 10w40 e un ulei  corect pentru motor (semi-sintetic din cate imi aduc aminte), de acolo poate si digeratul la care faci referire sau datorita uzuri aparute la diverse garnituri, simeringuri. La mine pierde de 6 ani pe la garnitura capacului de la axul cu came.... oricum m-am resemnat ;D

Intre schimburi nici nu completez (cam 6000km) pierderea e nesemnificativa, sufucient cat sa o vad si sa-mi stea pe creier si uneori sa se vada la itp.

Adevarat ca 1 litru nu se simte la buzunar dar se depune pe unde vrea si iara nu-i bine, da' acum nu poti sa le ai pe toate in viata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

rcomandat ar fi un elf turbo diesel 10w40 dar nu prea tine am incercat acum merg cu castrol 5w40 din cate am auzit pe vara ar fi recomandat cva de genul 15w40 bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0