kadudu

Radiatorul de la intercooler

14 posts in this topic

Mi-a crapat!!!!! Pur si simplu mi-a crapat, nu furtunele ci dracia de radiator, :'( :'(. Care credeti ca ar putea fi motivul?

Cat e presiunea in sistem ?, ma gandesc ca ar putea sa fie si supapa de la turbina care regleaza presiunea ca pur si simplu celulele de la periferie ale radiatorului atat sus cat si jos s-au umflat. O sa pun maine si o poza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu degeaba depaseai tu Loganurile alea asa in forta :P

In alta ordine de idei imi pare rau pentru ce s-a intampla :(... Nu stiu motivul dar... o fi fost chip-uit inainte sa-l iei ? I-ai facut pana acum un dyno ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi pare rau pentru problemele tale.Mie mi se sparsesera furtunele: cel de la intercooler si cel de la turbina. Le-am schimbat si nu mai am probleme. Masina merge excelent. Cam ciudat sa ti se sparga intercoolerul. Scoate fum negru si nu mai trage? Poate ca totusi nu e spart. Verifica furtunele. Cel de la turbina s-ar putea sa te insele. Ar trebui sa ridici capacul de la motor si sa bagi mana sub furtun (mie acolo mi s-a spart si era gata sa-l cred bun). Verifica si presiunea la iesirea din intercooler (cel mai simplu ar fi cu un tester). Eu am verificat-o cu testerul saptamana asta. Calculatorul are in program valorile pentru masina si itzi citeste toate erorile, daca exista. Si dupa ce-o repari... putin mai multa blandetze cu ea.  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu a fost chipuita, de asta sunt sigur. Nu i-am facut inca un dyno pentru ca aici nu este asa ceva. Ceea ce mi se pare de-a dreptul bizar e felul in care s-au umflat celulele, e ca si cum presiunea ar fi crescut prea mult, de aceea suspectez supapa regulatoare de presiune, ma gandesc ca cu caldurile astea infernale si talpa mea mare ;D s-ar putea sa se fi blocat. Pe de alta parte mi se pare logic sa cedeze furtunele prima data ca sunt mult mai usor de schimbat si mai ieftine daca e sa socotim pretul de nou, totusi e posibil ca furtunele sa fi fost schimbate ca arata foarte bine. Cei de la Volvo mi-au spus ca furtunele de la turbo sunt boala la S60.

@ Emil In ceea ce priveste simptomele- nu le are  ;D ;D. Azi ma duc la mecanic si-l pun sa-mi verifice tot, inclusiv supapa ai si tija de la turbina. Radiatorul de intercooler stiu sigur ca e spart ca ieri l-am dat jos. Daca ar fi sa-l pastrez zice specialistu' ca are mai multe gauri si trebuie anulate 2 celule, ceea ce n-ar fi o problema. In total ar scade cam cu 4-6% capacitatea lui, insa nu ma incanta ideea de merge cu o carpeala avand in vedere ca am talpa al dracului de grea ;D. Oricum sudarea lui costa 350 RON si eu am gasit unul second cu 100 eu, singura problema e ca vine de la Ploiesti sambata cu Cargus si-l pot monta doar luni.

Va tin la curent

Multumesc pentru sfaturi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Claudiu. Eu am patit la vechiul Volvo asa. S-a umflat ca un balon, nu mai era dreptunghiular era ca o elipsa in plan 2d. Dracia dracului a fost alta.... Eu am cautat second ca nou era scump ca dracu...insa am crezut ca asa elipsoidal e forma lor si am stat 2 luni fara pentru ca pur si simplu am crezut ca asa arata originalul!!!!  ;D. Intr-un final mi-a zis un mecanic ca s-a umflat si nu aia e forma lui originala..... Am crezut ca mor de ras cat de idiot am putut fii.....Banuiala mecanicului a fost ca s-a umflat asa intrucat nu avea suficent ulei in el pe perioada de folosinta.... Lucru credibil de altfel ca la masina veche nu prea o verificam eu asa des......Si in plus NU SE RECOMANDA LA DIESEL SA-L TI PORNIT FARA SARCINA (adica la relanti.....) boala de care eu inca nu reusesc sa scap.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincer si eu am aceeasi problema, mai ales pe caldurile astea. Pur si smplu nu pot sta in masina fara aircon si din pacate nu merge fara motorul pornit  ;D ;D. Acum cred sincer ca treaba cuumflarea radiatorului e o chestie care s-a petrecut in timp si faptul ca mi-a crapat acu pe canicula asta e o simpla coincidenta. N-am inchis cazul inca, mai investighez sa vad daca nu e si supapa de la turbo blocata, insa motorul meu nu tragea deloc prost ca sa zic c-ar fi ceva problema pe la sistem. Acu ma duc la mecanic (sau poate nu ca e al dracului de cald ;D) sa purcedem la investigat si sa trag si o poza s-o postez.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De tras normal ca tragea bine, ca supapa de suprapresiune era blocata si-ti baga toata presiunea in motor in loc sa o lasa sa "fasaie" pe langa... ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu era blocat nimic. Am verificat toata instalatia cu masuratori si totul meerge perfect. Dracia aia pur si simplu a cedat, se mai intampla, se pare ce e un defect de fabricatie la modelele incipiente. Radiatorul e foarte lat si celulele de la periferie nu erau sustinute ca lumea, prin urmare s-au umflat si au crapat ;D ;D. Am sunat la Remco si mi-au zis ca acu 2. sapt a venit o tanti disperata cu aceeasi problema ;D ;D. Mi-a venit azi radiatorul de la Ploiesti (e din 2006) si zonele alea slabe de la periferie au fost intarite. Azi vine mecanicul pe la mine sa-l ia si o sa fac si pozele alea cu care ma tot laud ;D ;D.

Toata jucaria m-a costat pana acu 350 ron, sa vedem cat va fi si manopera ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fantasticele poze....

Pe mine m-a apucat rasul cand m-am uitat pe ele, arata ca si cum ar fi umflat cu pompa  ;D ;D ;D.

post-68-12877844804393_thumb.jpg

post-68-12877844805753_thumb.jpg

post-68-12877844807195_thumb.jpg

post-68-12877844808566_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema rezolvata. Masina merge ca unsa.

Multmesc pentru sfaturi!

Total costuri: radiator 350 ron, testare radiator 12 ron, antigel 65 ron, manopera 50 ron.

Eu zic ca am scapat chiar ieftin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-ar părea că am nevoie si eu de un intercooler nou, însă căutările mele au fost sortite esecului.

Ti-aÅŸ fi recunoscător KADUDU, dacă ne-ai spune ÅŸi nouă de unde ai luat intercooler-ul cu 350 ron de la PloieÅŸti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema rezolvată ÅŸi la mine. Am gasit intercooler cu 500 ron. SI AICI TB SÄ‚-I MULÅ¢UMESC LUI "SORIN" din 13 Septembrie.

L-am schimbat cu mecanicul impreuna, două ore de muncă.

Furnizorul piesei a fost Daniel din Colentina, în spatele Carrefour-ului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iata si niÅŸte poze

A doua celula de jos s-a umflat, însă nu am vazut ÅŸi locul unde a cedat pt că nu e pe nici una din laterale

post-336-12877845243395_thumb.jpg

post-336-12877845245287_thumb.jpg

post-336-12877845247088_thumb.jpg

post-336-12877845248685_thumb.jpg

post-336-12877845251749_thumb.jpg

post-336-12877845254171_thumb.jpg

post-336-1287784525611_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now