Sign in to follow this  
Followers 0
Uffizy

probleme la relanti

11 posts in this topic

Salut......        De curand mi-am luat si eu un s40 din 96 si are o problema...... Cand stau cu ea la relanti (scoasa din viteza) imi fluctueaza turatia cam cu 400 ( de la 900 imi scade la 500 si dupa aia iar la 900). ce as putea face? Multumesc anticipat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aceeasi problema o am si eu si ma bat cu capu de pereti ca nu i-am dat de cap..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aveti vreun bec aprins in bord ceva? Bujiile, filtrul de aer, debitmetrul le-ati verificat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu am niciun bec aprins, nicio eroare, debitmetru nu exista ci e un senzor de temperatura a aerului. O sa ma duc sa verific toate furtunele si sa curat toate conexiunile de pe la mufe, sa vedem ce o sa iasa......

Share this post


Link to post
Share on other sites

la mine s40 din 97, motor 2000cc benzina aspirat, adica B4204S

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai schimbat filtru de benzina?    vezi injectoarele.eu am avut o problema asemanatoare si i-am schimbat electrovalva .

bafta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cica o cauza ar putea fi blocarea motorasului de relanti care trebuie lovit de ceva sa se deblocheze. Sa-l dam putin de pamant sa vedem ce se intampla :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

aceiasi problema o am si eu . relanti intre 400 si 600 rpm iar acum se mai si opreste. cand decelerez ajunge turatia catre 0 si ori se opreste motorul de tot ori isi revine la 4-500rpm.

Cu ce sa incep?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am avut aceeasi problema dar am rezolvat-o. In primul rand trebe schimbat bujii, fisele si bobinele sa fie intacte, adica sa nu fie fisurate, sparte. Mai trebe schimbat filtru de benzina si cel de aer. Dupa ce s-a facut toate astea si tot mai oscileaza trebe demontat valva de relanti si clapeta de acceleratie. Valva de relanti am desfacut-o mai mult, adica are 2 surubele de unde se desface motorasul. Se curata foarte bine tija care deschide si lasa aerul sa treaca dintr-un orificiu in altul. Acolo la mine era negru, foarte multa calamina. Se curata si clapeta de acceleratie foarte bine. Se monteaza la loc totul. Eu am mai folosit si un spray contact. Am dat cu sprai la mufeele de la clapeta si valva si am mai dat cu sprai si la toate fisele si la bobine. Eu am mai avut si un contact imperfect la mufa care intra in bobine. Dupa toate astea am un relantiu foarte stabil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pune o pe un tester. la mine de la asta a fost. o eroare la memoria compuliu si inca una la pompa de relanti. le a resetat si acu merge bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0