• Announcements

    • Shpeedy

      Accesare forum - CAPTCHA   10/20/2025

      Buna ziua,  In ultima perioada toti ne-am confruntat cu o noua 'provocare' si anume introducerea unor CAPTCHA (prin BunkerWeb) la accesare forumului. Din pacate nu este o optiune introdusa de noi ci un upgrade realizat de catre colegii de la hosting, fara insa acordul nostru. Ne cerem scuze pentru toate neplacerile create si incercam ca in cel mai scurt timp sa inlaturam acest pas complet nenecesar.   Va multumim pentru intelegere, Echipa Volvo Club Romania
Marian78

Inca un S cu probleme !

4 posts in this topic

Uite ca 1 Martie mi-a facut un "cadou" de toata frumusetea!

Dimineata pornesc ,dau sa plec si masina se poticneste ,nu se mai accelera .... parca dadea sa moara motorul. Bunnnnn! Ce sa fie?

Opresc motorul si surpriza : ventilatorul de la motor functiona chiar daca apa era rece. Cheia era scoasa din contact! Nu se punea problema sa fie cuplat AC-ul.

Dupa vreo 2 minute se opreste si ventilatorul. Pornesc iar ,aceleasi simptome ... se accelera foarte prost cu rateuri ,ventilatorul iarasi cuplat. Ciudat rau...! Unde se afla sonda termostatica care comanda ventilatorul caci eu nu am gasit-o???

HELP!!! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am aflat ca ventilatorul e comandat de ECU si nicidecum de vreo sonda. Deci e posibil ca ECT-ul (engine coolant temperature) sa fie dus.  :banghead:

Ce tantalau pot fi! Sa caut la Bosch ME 7.0 sonda pe radiator!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ECU comanda ventilatorul in functie de ECT-ul (Engine Coolant Temperature) care se afla fix langa termostat (in stanga motorului, sub furtunul gros de apa care se duce spre radiator).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now