Sign in to follow this  
Followers 0
Sabau Raul

Probleme volvo 440 Nu porneste

18 posts in this topic

Dragi colegi vin cu o problema destul de grava.Incep cu inceputul m-am hotarat sa schimb toata directia la masina zi si facu in 2 zile mi-a schimbat la service directia bucsile tot ce tine de consumabile.Am desfacut si-am schimbat si volanta si ambreiaju.De aici si problemele care au aparut dupa ce am montat totul la loc am vrut sa pornesc motoru si nimika nu am mai vrut sa porneasca nici cum am scanteie am am benzina nu stiu de ce nu porneste??Iintrebarea mea la voi este daca schimb volanta cum am facut eu al meu volvo e din 89 motor 1,8 injectie multipunct iar volanta care am puso in locul volantei mele e de pe un 440 din 94 cu injectie monopunct din cauza volantei se poate sa nu-mi porneasca masina??Va rog sa ma ajutati maine am hotarat sa dau a 2 oara motoru cu totul jos astept niste sfaturi de la voi in seara aceasta sfaturile va rog sa fie constructive.Va multumesck.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exista acel senzor care citeste pe volanta rotatiile motorului...., asadar daca el nu citeste masina nu porneste ; poate fi diferita  :( la dintii pe care citeste aia e problema, adica este o varianta.

Cam la aia ma gandesc eu.

Am testat acum o saptamana senzorul; am scos mufa la senorul care citeste pe volanta si nu mi-a pornit fara el.

Deci daca nu citeste rotatiile motorului nu porneste

Naspa faza ar fi sa nu fie volanta buna sa mai desfaci odata.  :'(

Share this post


Link to post
Share on other sites

dk nu ai deranjat nimic pe acolo la motor,ceva mufe,sigur de la acel senzor este.si eu cind am dat cutia jos,am uitat sa bag mufa la acel senzor,nici vorba sa porneasca,pina m-am invirtit putin pe linga ea si am vazut mufa nebagata.am bagat-o si a pornit normal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru raspuns am pus alta volanta care la dinti nu este la fel astazi am descoperit ca in loc de 2 locasuri asa mai mari are doar unu aia este singura diferenta,volanta cum v-am spus este de pe un alt volvo 440 din 94 iar al meu e din 89 e diferita volanta maine dimineata am vb cu mecanicu la ora 8 sa fiu la service sa il ajut sa dam iarasi motoru jos practic e vina lui eu i-am zis ca nu is la fel el a montato asa la loc si nici  in 4 ore de dat la automat asa cu pauze si cu schimbat de fise de capac delcou si nu a pornit deloc dadea rateuri ca si cum as fi umblat la distributie si as fi dereglato.Avand in vedere ca masina a intrat in servici pornea foarte ok pentru varsta ei.Sper sa fie ceea ce-ati zis voi oricum i-am zis la mecanic ca de la el nu o duc pana nu porneste.A vrut sa ma trimita la electrician zicand ca ii problema electrica si atunci m-am enervat si am zis ca nu o duc de acolo pana nu porneste si ca toate reparatile care le face de acuma inainte eu nu le platesc trebuia sa stie ca difera volanta doar el ii mecanic nu eu.Va multumesk inca odata mai astept raspunsuri poate o sa aiba cineva nevoie de ele sau poate nu reusesc nici maine sa o pornesc si atunci o sa va rog sa va ganditi ce poate fi.La motor nu sa umblat decat ca am schimbat volanta ambreiajul bucsile caseta de directie deci la motor nimika nu sa facut doar schimbul de ulei l-am facut.O seara placuta incontinuare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am descoperit care este problema volanta nu a fost aceeasi difera volanta de la un volvo la altul.Problema care o am de cam mult timp este in momentul in care accelerez se aude un fasait in masina fasaitul vine din zona pedalelor ma gandeam ca poate fi pompa servo frana sau care stiti daca se aude si la voi acel fasait ca si cum ai umfla roata si pe moment ce accelerez mai tare se aude.Si daca calc ambreiajul nu se mai aude credeam ca e de la rulmentul de presiune nici vorba am pus acuma chit nou nout de ambreiaj si tot asa face.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Salut!Masina are tempomat,pilot automat sau cruise control cum vrei sa-i spui?Daca da cred ca la fel ca 850-ul are deasupra pedalei de acceleratie o capsula actionata de vacuum si e posibil sa fie de acolo.Dar nu prea vad de ce sa taca atunci cand apesi pedala de ambreiaj ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu nu are asa ceva totul este de la pedala de ambreiaj cand sta scoasa din viteza nu se aude nimika cum bag in viteza si apas acceleratia sa ma duc cu ea se aude acel fasait.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna,

Verifica nivelul de ulei din cutie.Atunci cand debreiezi decuplezi cutia.

Zgomotul il sesizezi in toate vitezele sau numai in anumite trepte de viteza?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In toate treptele si culmea ii ca am schimbat tot si cutia si am pus ulei sa fie la nivel tot am facut ca la carte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceva de genu dar ce probleme sa am?? Inainte sa dau cutia jos de pe un volvo 440 si planetare cu totu am fost cu masina si nu facea cum face amea cum le-am pus pe amea tot asa face nu stiu ce poate fi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am si eu o problema cu pornirea la un 440 1,7 turbo.am schimbat motorasul de relanti si acuma porneste 3 secunde,se tureaza pana pe la 3000 de ture si apoi se opreste si nu mai porneste.inainte de a schimba motorasul,nu pornea deloc.m-am uitat la bujii si sunt ude cu benzina iar pistoanele,toate sunt inecate in benzina.am masurat tot ce se putea masura pe ea si nu sriu ce sa-i mai fac.dati-mi va rog ceva idei ce sa-i mai fac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Regulatorul de presiune din rampa de injectie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce ai schimbat motorasul de relanti ? Nu mai pornea ? Pune-l pe cel vechi inapoi si vezi daca o ia .

Share this post


Link to post
Share on other sites

am schimbat motorasul de relanti pentru ca de acolo am inceput masuratorile si era ars.da,nu mai pornea deloc.acuma cu cel nou,porneste,dar dupa cum am spus se opreste dupa cateva secunde si se ineaca.voi incerca si regulatorul de presiune de pe rampa de injectie.te referi cumva la supapa de retur?sau este alt regulator pe rampa.ca daca te referi la supapa de retur,am verificat-o scotand  furtunul de retur si l-am pus intr-un bidon.nu se blocheaza supapa,ci din contra da benzina pe retur.poate nu o mai fi returul in parametri dar nu cred ca ar putea sa ''inunde'' in halul asta pistoanele.

am uitat sa specific si ca este un nor de fum albastru in spate,pe toba in putinele secunde in care merge.si parca merge in 3 pistoane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

incearca sa imprumuti de undeva un calculator de alimentare(ala din fata usii din dreapta) sa vezi daca nu e dus al tau.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok.voi incerca si calculatorul,daca gasesc vreunul.te referi la cel metalic sau la cel de plastic?ca sunt 2,nu?unul(metalic)de injectie si unul (de plastic)de pornire,nu?ajutorrrrr daca gresesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0