adi_28

Vopsea Volvo

13 posts in this topic

Buna ziua tuturor si sarbatori fericite.

Am o intrebare, poate stie careva sa ma informeze.........am vazut ca lacul cu care este data masina din fabrica este foarte foarte bun, adica se zgarie destul de freu.Azi mi-a sarit , de exemplu, cainele pe usa de la masina si a zgariato, adica au ramas urme de labe(gheare) pe usa.Am dat cu mana pe ele, le-am sters si au mers jos, fara a afecta lacul, deci pot spune ca este deosebit de bun.Mi-am vopsit si ornamentele la masina, dar lacul folosit a fost lac normal, daca dau mai apasat cu mana pe el se zgarie, in sensul ca raman urme de alea subtiri, ca de la perii.

Nu stiti cumva, careva, ce tip de lac se foloseste la masinile volvo din fabrica...ce marca?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu daca e atat din lac (care fara indoiala e foarte bun), cat din tehnologia folosita la aplicare si uscare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie si lacul sa fie de foarte buna calitate.....de vopsit si uscat....banuiesc ca nu e mare diferenta dintre fabrica si atelierele specializate de vopsitorie...cand ma refer la ateliere specializate ma refer la cele care vopsesc profesional, in cuptoare profi, cu scule adevarate si vopsitori buni.....

  De aceea intrebam daca stiti careva ce marca de vopsele/lacuri folosesc cei de la volvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu ca mai merg si pe Standox...

Share this post


Link to post
Share on other sites

  De aceea intrebam daca stiti careva ce marca de vopsele/lacuri folosesc cei de la volvo

"Volvo originally used a 140° Enamel paint, mostly Glasurit or Herberts"  ;)

in codurile de culoare extinse(vvv-xy, unde vvv=codul de culoare Volvo), cifra a IV-a (x) tradeaza producatorul vopselei:

1 = BASF / Glasurit

2 = Herberts / STANDOX

3 = Beckers

4 = IDAC / Dupont

5 = Sikkens

8 = IVI

vezi mai multe detalii la www.volvoclub.org.uk/paint_colour_codes.shtml

adevarul e ca vopseaua originala e tare ca smaltul de cratita ;D probabil prin tehnicile de vopsire si straturile succesive (apropo, sunt cel putin trei de lac!) si e inimitabila chiar la o vopsire profi care optic nu se deosebeste cu nimic!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar acea vopsire/lacuire se poate reproduce si in atelierele specializate de vpsitorie de pe la noi.As vrea sa revopsesc acele ornamente dar numai daca se poate folosi ce se foloseste original la volvo.oare se gaseste asa ceva, macar la reprezentanta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

mie mi-a sarit lacul de pe usa dr la spalatorie...cam cat o palma de copil....

este curios ca s-a decojit asa si nu-mi explic fenomenul....

masina este din 2006 si nu a fost lovita si revopsita sau altele....

acum nu stiu ca sa fac ptr ca la o vopsitorie mi-a cerut 500 lei numai ptr lac.....pe usa dr..........

cunoasteti alte metode sau service-uri mai ieftine?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Avand in vedere ca, In fabrica ,se vopseste caroseria goala,si elementele de caroserie la fel,chele,fara nimic pe ele,si se usuca la 180-200 grade celsius,cred ca este evident de ce este mult mai rezistent.

Iar ca strat,este doar un singur strat din fiecare,de grund,de vopsea si de lac.

In service,o masina se poate usca,la maxim 80 de grade,si nu mai mult,pt. ca altfel,s-ar "praji" instalatia,calculatoare,s.a.m.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mie mi-a sarit lacul de pe usa dr la spalatorie...cam cat o palma de copil....

este curios ca s-a decojit asa si nu-mi explic fenomenul....

masina este din 2006 si nu a fost lovita si revopsita sau altele....

acum nu stiu ca sa fac ptr ca la o vopsitorie mi-a cerut 500 lei numai ptr lac.....pe usa dr..........

cunoasteti alte metode sau service-uri mai ieftine?

  Dupa anul fabricatiei  ai vopsea acrilica nu pe baza de apa iar lacul este normal si nu ceramic.. .Daca spui ca nu este revopsita etc  atunci asta este explicatia.Este o intreaga procedura la vopsire si nimeni nu se implica in service sa iti dea vopsirea cu lacul si conditiile de  incubator ca in fabrica ,la robotei.Sint multe de explicat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai macar sa o duc la o vopsitorie sa-mi dea un rand de lac dar sa-mi ia 500 de lei mi se pare cam mult.....

poate nu cunosc eu preturile....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sint 2 posibilitati:

  1--matuire si apoi lacuire daca stratul de vopsea este intact

  2-- sau refacere piesa intreaga .Costul este relativ normal.Cam 150-200E de piesa dar in varianta 2

  Nu am vazut practic piesa si comentez doar din ce spui tu.

Daca nu te grabesti tinem legatura

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu ma grabesc ptr ca nu arde

masina merge, vine si un bebe deci am alte prioritati acum

am dat niste lac de unghii sa nu sara mai departe si mai astept...

poate auzi ceva mai ieftin....sau o procedura mai simpla....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now