krazvy

o mica nelamurire cu un volvo 940/960

18 posts in this topic

salut. am o mica intrebare am dat pe net peste un volvo 940 zice proprietaru cu motor 2.0 16v turbo de 204 cai . vroiam sa va intreb dak exista puse pe modelele alea motoru ala de 2.0 k este foarte rar......masina e din 1993

ms

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.0T exista si nu e chiar rar dar nu are 204CP ci 155CP .

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai asa e nelamurirea mea .... k m-am uitat si pe autodata si acolo zice k 2.0 16v turbo are 185 ........ si un tip din anglia de pe volvo300mania mi-a zis k are 204 cai ......  acum nu stu ce sa zic ...si proprietaru tot atat zice ca are 204 ....... si nu stiu ce sa zic

Share this post


Link to post
Share on other sites

am eu un 960 cu acelasi tip de motor. are exact 144KW si 190CP.motorul este 2.0T 16V.si sa montat acest tip pe 940.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca stii ca se poate adapta,merge.dar mai intii trebui sa intrebi la RAR,dk ti-l poate omologa.eu am trecut prin astea si stiu cum este.

Share this post


Link to post
Share on other sites

uite ca de rar am uitat ..... grrr..... o sa trec luni pe acolo ca azi nu mai e nimeni p acolo ......... :( thx man

Share this post


Link to post
Share on other sites

am citit .... practic la mine ar trebui sa mearga k am motor d 2.0 ..... nu schimb nimik decat k pun unu 2.0 16v cu turbo ..... o sa intreb luni k sa nu fie vreo problema ..... sa ma muncesc degeaba sa mai dau si bani degeaba pe motoru ala .....ms inca o data ....o sa revin p luni cu detalii ce au zis si dak ma apuc de proiect

Share this post


Link to post
Share on other sites

@jhon pana la urma cati cai are motorul pe care l-ai pus ?

Vad ca 16V exista 2 tipuri, B204FT care are 190CP si B204GT care are 200CP.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bogdan,nu stiu daca ai urmarit toate subiectele mele.Eu veam un 960 neinmatriculat,mot 2.0T,16V 140KW 190CP,tip 204FT.am mai luat inca un 960,fiind inmatriculat si avind mot de 3.0,24V,am decis sa il schimb cu cel de 2.0.am facut schimbarea,omologat tot.Acum chiar cu citeva zile in urma,mi-am mutat motorul inapoi pe caroseria originala si am facut recarosare si asa am scapat de taxa de inmatriculare,care era 3000E.Mai am sa duc actele Luni la politie si am scapat.Acum masina este cum a iesit din fabrica,cu motorul ei.Uite si citeva poze cu el.

post-2136-12877877774632_thumb.jpg

post-2136-12877877777216_thumb.jpg

post-2136-12877877779308_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ms.i-am facut o spalatorie inainte sa merg la RAR cu ea.dar m-am chinuit 2 ore sa il pornesc pe urma.l-am spalat asa cum este,fara sa acoper nimic la el.si am pe cineva cunoscut la spalatorie aici si l-am pus de mi-a dat de doua ori cu solutie pt motor si de doua ori cu spuma de exterior,apa cit de multa am dat pe el.pe urma dupa ce l-am spalat,am luat si am suflat cu aer tot ce este mufa in compartimentul motor,bujii scoase afara,suflate si ele,fise sterse,capac delcou,tot.Pe urma a pornit intr-un final.inainte de a sufla cu aer toate astea,am descarcat bateria de tot si pe urma am pornit cu cabluri.La mine se pastreaza destul de curat,am toate scuturile la motor,si de praf il suflu eu din cind in cind,am aer din plin  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super frumos arata motorul, zici ca e scos acum din fabrica, sa-l stapanesti sanatos impreuna cu masina ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine conteaza foarte mult cum arata masina si la orice masina tineam curat motorul absolut tot timpul.Eu zic,ca merita 2 ore de munca,la doua luni,sa sufli mufele cu aer.Cum arata motorul,arata si masina,vopsea originala si nici pic de rugina la ea.Are absolut tot functional pe ea.Am sa pun niste poze cu toata masina,dar trebui sa o spal,sa murdarit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La tine poate, la mine am dat cu spuma activa si am luat lacul de protectie de pe motor si acum arata ca dracu, la fel am pus wapul pe motor si in spate la firewall are o pasla si acum am o mare gaura in ea asa ca am zis pas in a mai spala motorul, la VW mergea perfect, bagam spuma activa stateam 5 minute si dadeam cu wapul, super simplu si frumos, la volvo insa e jale.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa este,pacat sa se ia vopseaua de pe motor,lac ce este,atunci chiar ca te lipsesti de spalat.La mine inca este intact totul si eu nu am pisla in compartimentul motor,am izolatie foarte buna in interior am vazut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Il speli cu carpa cu motorina si iese nu cu spuma activa cum am facut eu, nu stiu la Tommytza si Vadim cum a iesit ca si ei au folosit tot spuma activa .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now