lik1999

Debitmetru aer

36 posts in this topic

@vpr, esti sigur ca nu e de la tester ? Nu am mai auzit de astfel de valori .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Testerul este al meu, Autocom, si la V70 imi arata vreo 13 kg/h daca imi amintesc bine... si cam la orice benzinar la care m-am mai uitat cam valorile astea le vedea...

Pe alt diesel nu am avut ocazia sa ma uit recent... oricum, cand am luat masina am avut eroare debitmetru, am sters-o si nu a mai aparut. Probabil e obosit:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

La benzinar vede bine dar la V40 diesel cam toate testerele dau greș .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am luat in considerare si o eroare de citire dar tinand cont de faptul ca am verificat, reparat, curatat, schimbat cam tot ce ar influenta mersul motorului, cred totusi ca debitmetrul e obosit...

Vre-un sfat?

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unul de la Cipilika, trebuie sa aibe el unul bun .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca am sa cumpar unul nou:P avand in vedere cat am dat pe masina... si starea ei tehnica, merita unul nou:P:P:P

Multumesc pentru sfat. As face si o diagnoza de comparatie la un alt diesel sa vad diferenta...

Edited by vpr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merita sa dai 800 ron pe un debitmetru nou?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai, sa zicem ca am luat in calcul si asta:P

prima data as face o diagnoza unui model identic sa vad daca e obosit debitmetrul meu sau e testerul problema, cum spune @Bogdan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scoate mufa si vezi.Daca trage mai bine e debitmetrul :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina nu mai are numere rosii si mai sta vreo luna pana la inmatriculare:P scosul mufei a fost primul lucru care l-am facut dar pe o strada pe care abia apuci sa-i dai a 2-a blana nu-mi chiar dau seama...

oricum, dupa ce i-au expirat numerele rosii am realizat ca tot blocul motor sub galeriile de evacuare si admisie era plin de o mazga de ulei, asa ca am dat jos galeriile, le-am curatat bec, impreuna cu turbina, am anulat Egr-ul si pot spune ca la plecare de pe loc si pana in 2500 de ture e o diferenta, dar parca tot nu-i cum ar trebui, pentru saptamana viitoare cred ca urmeaza un test de compresie si daca rezultatul e bun, ii schimb duzele la injectoare, capul de pompa, ii pun turbina de BMW 525, posibil un alezaj in chiuloasa pentru evacuare, un intercooler putin mai mare, si un soft in final:P si sunt curios ce va iesii. Nu-mi place in schimb cutia de viteze, nu stiu daca e Renault sau Volvo dar se tureaza repede si mai tare de cat la alte dieseluri... stiti ceva compatibilitati de cutii de viteze?

Si ambreiajul :crybaby:

Sunt curios cat tine, nu-i adu mai mult de 30-40 de cp+...

Edited by vpr

Share this post


Link to post
Share on other sites

30 cp tine sigur,poate si mai mult.Spun asta pentru ca am avut masina resoftata si totul a fost ok pana la 400 000 km :).

Cutia este de Reno,iar ambeiajul pica sigur daca vei pune Valeo :D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now