ndascalita

a inebunit volvo meu

73 posts in this topic

da mersi am sa incerc dar sa stii ca de la criza mi se trage mai maninc litere si alte greseli si eu sunt volvist nu prof de romina .e ce sa fac mai greseste omu [circotasule]

Depinde ce intelege fiecare prin Volvist.Daca ai observat pe acest forum,lumea de aici incearca sa srie cat mai corect!Nu trebui neaparat sa fii profeesor de Lb:Romana ;D, ci tine de fiecare in parte (cred)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dupa cum vam obisnuit am o alta problema cu tacheti fac zgomot bat mai bine spus dar ce cred ca e grav. dupa ce se incalzeste  motorul ce o fi poate fi uleiul ?  sau uzura masini precizez ca acum are 290700 km si daca ar fi uzura ce se poate face dupa cum am inteles nu se pot regla .ce asi putea face ajutatima :banghead: :banghead: :crybaby:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai cand ai schimbat ultimada data uleiul,filtrele?Ce ulei folosesti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

DA NERSI ULEI 5W 40 +FILTRU CU 6500 KM IN URMA,ULEIUL NU ERA CASTROL NU STIU CE MARCA  :crybaby::banghead:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca ai pus ulei de ala ieftin  si normal sa "bata".Asteapta un raspuns de la cineva priceput in S60 uri ::)

ps : nu mai folosi ulei ieftin,chiar daca i volvo si asta te lasa ,fara sa spuna nimic :-[

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai din cauza asta pica D5urile, ele detesta uleiul prost .

Uleiul trebuie sa fie MINIM norma ACEA A3/B3 si recomandat A5/B5 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai din cauza asta pica D5urile, ele detesta uleiul prost .

Uleiul trebuie sa fie MINIM norma ACEA A3/B3 si recomandat A5/B5 .

Pai eu nu inteleg o treaba.Imi cumpar d5 dar nu am bani de ulei "bun"???Cum vine asta?Probabil din cauza asta multe pica si filtru de motorina neschimbat la timp ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce vrei mai nene la 5000E, vreun Ferrari ;D

Cotezte vorba lu` tizu, singurul D5 cu multi km si in toate apele lui este a lui Gus, si al meu e bun dar nu stiu cati km are oricum dupa uzurile din interior presimt un 200+ k km, si cand zic in apele lui inseamna ca toarce la ralanti, nu fasaie ca vaca in sarcina si porneste la fel si la cald si la rece .

Si la mine si la GUS motoarele vad numai ulei original Volvo 0w30 norma A5/B5, cine spune ca un motor trecut D5 de 200k km trebuie sa foloseasca ulei gros mananca rahat, daca ai pus ulei prost adio motor D5 sau 2.4D .

Hmmmmm :nono:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:banghead: :banghead: :banghead: iute cum e nu am mai avut volvo d5 de nici un fel ultima masina a fost un mercedes din 92 in care am bagat ulei de care a capatat 15 40 ,10 40 ,5 30, 5 40 cum si ce gaseam si tot am facut 300000km cind deja avea vreo 400000km total 700000km la bord . eu sunt unul care nu a mai tinut la masinisi nu am avut ajutorul colegilor de pe forum ca si acum nu fiti aspri cu mine nu ma pricep la uleiuri si motoare .bine asta cu uleiul am inteles a5 b5 ok. dar cum spuneam mai sus am dat numai de problema si acum nu se mai accelereaza mai mult de 1900rot x min ce mai e si acuma ce e nu stiu dar stiu ca am facut o depasire dupa care nu se mai accelereaza unde am mai gresit???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai gresit cand ai cumparat o masina ieftina cu multi km si ai sperat sa nu ai probleme pt ca e Volvo si nu o spun cu rautate si nici DIN rautate, pur si simplu asa gandesc toti care cumpara S60 SH, vor sa fie cat mai ieftina si se gandesc ca domle e masina buna dar nu stiu la ce se inhama .

Nu se mai accelereaza si ai eroare in bord de "motore necessita assistenza", daca opresti motorul si scoti cheia si masina incepe sa traga atunci ai scapat, este de la mecanismul VNT de la turbo care trebuie curatat, nu e foarte complicat de dat jos turbo, problema este sa gasesti un mecanic bun in IT si asta e mai greu, ori sunt prosti ori sunt puturosi dar mai gasesti si cate un roman prin serviceuri si aia sunt altfel .

Succes !

Share this post


Link to post
Share on other sites

da sa rezolvat ai avut deptate in toate si cu s60 sh ,da acum ce sa fac??? cum sa fac ca astia cind aud de volvo s60 prefera sa le dai un par in cap, deja leam spus ca e de curatat inter coler verificat turbina si altele .raspuns da ce ai vreo problema daca nu cade sa nu incercam sa stricam ceva  da si romanasi nostri chiar de inteleg cite ceva se ferescde s60 de volvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci ai rezolvat ca nu inteleg ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate am inteles,oamenii nu prea repara s60 uri ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu am rezolvat dar dupa ce am re pormit [la indrumarea ta ] se accereleaza ca si inainte .ptr Bogdan G,Aici unde sunt eu in[italia ] mai este unul model 2008 ,2009 nu stiu si mecanici de aicinu se pricep la volvosunt toti mecanici de fiate.Eu am asteptat 10 zile ptr distributie ca cica nu se gasea si alte 5 zile ptr tamponul motor superior nu sunt pe stoc la reprezentanta si cind mam inervat si mam dus eu mileau pus in brate imediat,le e frica  la astia da volvo d5 la reprezentanta volvo te tacseaza cu 50euro pe ora .Daca am sa ajung in romania in august ajutatima cu un mecanic destept in zona moldovei bacau ,neamt sa pun si eu pe picioare masina asta va multumesc anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci e clar ai problema la VNT si din pacate asta nu se repara la reprezentanta, ei doar schimba turbina cu totul .

Pai ia vezi la Audi, Mercedes, Jaguar, BMW cit este ora de manopera ;D 

Cand ai o masina premium atata costa .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ndascalita

POti merge la piatra neamt -Parc Auto Deusch sau in Tg.Neamt - Mapi Service

Daca ai putea sa imi spui ce "operatii" doresti sa faci ,chiar as putea sa ti recomand pe cineva  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

mersi cred ca o sa te contactez cind voi fi pe aproape, merci anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
;D ce credeti ? pot pune un motor din 2007 pe s60 meu din 2002 se poate??

Share this post


Link to post
Share on other sites

totul e posibil . Bani sa ai Domnule ,  poti sa pui si motor de Q7, bani sa ai ....  schimbi de toate la ea dar se poate  . . nu vei fi fericit cat te va costa la finish

Share this post


Link to post
Share on other sites

am gasit un motor cu 50000 km din 2007 cu 1500 euro . Cit ma poate costa adaptarea ?? ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

la tine motorul e bun  .. ia-i anexele , alea fac diferenta: injectoarele , pompa de injectie , turbo , egr etc....

acuma nu stiu daca merg alea de 185 cai pe 163  ............... sa nu trebuiasca si ECU(calculator motor) de pe el

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ndascalita

Nu se potrivesc pt ca este alt motor, alt calc motor, alte anexe .

Oricum asculta-l pe mr X ca zice bine, nu motorul e problema ci anexele, injectoarele merg de D5ul nou, turbina nu, deci vezi unde ai probleme si aia schimbi nu dupa ureche. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now