ISHLION

volvo V50 momentum fabr.2005,model 2006

10 posts in this topic

buna ziua tuturor volvistilor

sunt posesorul unui volvo v50 dupa cum se vede si din titlu, si am un necaz,daca ma poate ajuta cineva sau poate a mai intampinat cineva asemenea problema

deci undeva in toamna anului trecut,2009, am fortat pedala in treapta a 2-a, cauza nervilor provocati de soferul din fata.Dupa depasire,am simtit ceva ca si cum s-a intrerupt motorul si a pornit imediat, insa nu am dat importanta,am zis ca m-i s-a parut.

Ei insa acum insa a inceput calvarul.Merg cu ea si din senin se opreste, motorul se aprind toate becurile din bord si automat reporneste totul,fiind in mers.Se poate intampla ca intr-o zi sa se intample asta de 10- 20 ori, si zile intregi cand merge normal pana la orice viteza,fortata sau nu.

la diagnoza imi apare presiune prea mare in flitru de particule, aditiv avand undeva in jur 14%.

masina are 267000 km nici nu stiu ce sa cred si sa intreb.....

Asa din experienta d-stra, cine ar fi mai vonovat de asta EGR-ul ,DPF-ul sau alte necunoscute???

Mai nou am reusit sa citesc in fractiunea aia de secunda oprit/pornit in mers, ca ar trebui sa merg in service din cauza senzorilor abs  (anti skid ric.assistenta)

ma poate ajuta cineva cu sfat?

multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uita-te sa nu fie bateria sau incarcarea,e posibil de pe undeva de acolo sa fie buba!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai presiune prea mare in DPF inseamna ca e infundat, cu testerul incearca regenerare si daca o face trebuie sa mai scada presiunea, DPFul la S40 este cu multe bube si face mari probleme, incearca sa rezolvi problema asta prima data dupa care vezi ce se mai intampla .

Succes .

Share this post


Link to post
Share on other sites

bateria originala am schimbat-o in aprilie, am verificat , multumesc

cat despre dpf, asta ar fi a 2a oara cand incarc cu aditiv .....

prima oara l-am schimbat la iasi,insa nu sunt multumit deloc de prestatiile celor de acolo.....poate la ford se pricep mai bine fiind "tester ford" ....si atat despre ei nu vreau sa barfesc.

ar fi o noutate insa intrucat prima data am ramas cu aditiv zero in tanc,si aveam un simptom diferit atunci,ad mergea bine si cand ii venea randul aditivului sa isi faca trebusoara (aditiv care nu era),masina ramanea fara vlaga(nici chiar la vale)...

acum insa cu oprire/pornirea asta in mers nu stiu ce sa zic....am comandat aditiv,insa sa stau sa se agraveze situatia,poate se clarifica mai exact problema???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai ce sa clarifici, e simplu. Se masoara DPFul, daca e diferenta mare de presiune intre cei doi senzori inseamna ca e filtrul infundat. Bun, daca e infundat trebuie regenerat, ca sa-l regenerezi trebuie sa o faci cu testerul sau cand vrea masina, faci regenerarea cu testerul si vezi daca se face sau nu, faci regenerare pana se desfunda filtrul.

Din pacate exista cazul sa nu se mai desfunde caz in care trebuie alt DPF .

E greu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

da, aveti dreptate e simplu....sau cel putin logic,multumesc,voi reveni cu noutati

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oricum este posibil ca la 267.000km cat are masina sa nu se mai poata regenera DPFul, din ce am observat problemele incep pe la 200.oookm, tot pe la km astia se schimba si la BMW .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am patit asa la o alta masina si s-a descoperit ca facea masa undeva pe la portbagaj.

Verifica electrica undeva sa vezi ce are ptr ca eu aveam 140km/h si s-a oprit din senin ptr 1 sec.

M-am speriat de mama, mama..........

Share this post


Link to post
Share on other sites

am rezolvat problema ...era ceva la partea electrica,insa numai D-zeu stie unde.Am ridicat-o pe un elevator si mi-am bagat mana pe prin toate firele,inclusiv pe sub capota.Se pare ca am atins si unde era hiba,ca am deja 2-3 saptamani cred ,de cand nu s-a mai oprit deloc motorasul......asta e......otilia

numai bine tuturor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oricum asta nu inseamna ca ai scapat de problemele DPF, trebuie completat cu aditiv si regenerat filtrul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now